Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6520 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אל תמהר לפסוק בנושא הזה לפני שתבקר ב"R2" בפתח תקווה.

זה לא שם של קונדום לאנשים שרוצים ילדים בקרוב?

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

  • תגובות 66
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

nitch, אתה מתבלבל עם R3.

למסעדה בהתחלה קראו R3, לקח להם כמה שבועות עד שהם קלטו את הטעות והורידו R אחד ונשארו עם R2

גם לי יש סיוויק שחורה, רעה, ושמורה בקנאות מטורפת.

פורסם

אכן מדובר בבורגריה ביכין סנטר. למיטב ידיעתי, פעם קראו להם "טל-בורגר", אח"כ זה השתנה.

 

כנראה שזה באמת עניין של טעם. עם כל הכבוד לאיכות ודרגת הצלייה, אני לא יכול להנות מהמבורגר

שמוגש עם פרוסת עגבניה עבה מדי או כזאת שיצאה לפני שניה מהמקרר, עם חסה לא טרייה או עם

רוטב שמפוזר באופן לא שווה על פני הלחמניה. קשה להגיע לסינרגיה בין כל המרכיבים של ההמבורגר,

ולפעמים דווקא בתחנה המרכזית עושים את זה טוב יותר מאשר במסעדות יקרות.

פורסם
nitch, אתה מתבלבל עם R3.

למסעדה בהתחלה קראו R3, לקח להם כמה שבועות עד שהם קלטו את הטעות והורידו R אחד ונשארו עם R2

R3 על שם שלוש כניסות ונקרע .

נשוי לשתי חיפושיות 74 1300 האחת ידנית השניה חצי אוטומטית כבר לא חצי אוט' :twisted:.

וגם לסובארו בראט (טנדר ) 81 4X4.

פורסם
מוזס, 2 בלילה, בירה מהחבית, שבבי בצל ואיזה משהו מדמם בלחמניה.

 

*בקינג ג'ורג' בראשון נתקלתי בעובדה שבימי חול מקבלים שליש בירה על כל הזמנת ארוחה בין 16.00-19.00 ככה שהמבורגר סביר + צ'יפס + בירה ב30 ש"ח זה אחלה עיסקה לאיזה אחרי הצהריים.

 

בהמשך לנושא המקורי של השרשור: יש איזה מקום בראשון שנקרא שגו בר, בד"כ ריק, חוק איסור העישון נאכף באופן די מחמיר (רק בחוץ) המחירים סבירים, ריפיל בשני, צ'ייסר שקר כלשהו ב2 ש"ח בשלישי.

 

היי, אני מבקר קבוע בשגו בר, בעיקר בימי שני :)

לגבי העישון: זה לא נאכף באופן די מחמיר, מי שרוצה לעשן מעשן, מי שרוצה יוצא החוצה.

אבל !! ושימו לב לאבל:

אם תקום ותעיר לשרון (בעל הפאב) על מישהו מעשן וזה מפריע לך, שרון ידאג לבקש ממנו לצאת החוצה, בדוק, מנסיון, כאמור אני מבקר בפאב הזה מאז שהוא נפתח, ע"ב כמעט שבועי, היו זמנים של פעמיים בשבוע ואף יותר.

ואם כבר העלית את השגו בר על השולחן: אבא של שרון (הבעלים) הוא הבעלים של "אלאדין" ביפו, יש בפאב המבורגר לא רע בכלל :)

 

אם מישהו מגיע לפאב בשני, מוזמן ליצור איתי קשר, או לחפש אותי יושב על הספות ;)

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם

אם מישהו מגיע לפאב בשני, מוזמן ליצור איתי קשר, או לחפש אותי יושב על הספות ;)

 

מניסיון של 2-3 הביקורים האחרונים לא יהיה קשה מדי למצוא אותך היות והמקום אינו סובל מצפיפות בלשון המעטה.

אטרקציות לאירועים

 

 

פאביה על כביש זה כמו צ'אק נוריס בקטטה בבר.
פורסם

היי, זה תלוי מתי אתה מגיע :)

בשני שעבר, חגגו שם יום הולדת תפסו את כל הבמה עם הספות, הפאב היה על סף קריסה ממש.

לפעמים די ריק, לפעמים סבבה, לפעמים מלא, מלא זה בעיקר בחמישי שישי.

שמע, אתה תמיד יכול לשאול את המלצרית איפה אני ;)

(כל המלצריות שם מכירות אותי)

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7


×
×
  • תוכן חדש...