Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6520 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
בסופ"ש תמיד כדאי להזמין מקום מראש לטמפל, אחרת אפשר להתייבש אפילו שעה בכניסה. מה שבטוח זה שההמתנה תמיד משתלמת.

אני חושב שניתן להכריז על המקום הזה כעל פאב הבית של חברי הפורום :-D

 

לאחרונה גיליתי שאם אתה עובר שם בשעות המתות, (נניח יום שישי ב18:00 בערב בדרך לארוחת ערב אצל ההורים),

מצ'פרים אותך חופשי על הבר....

אפשר להגיע למצב של 2-3 צ'ייסרים חינם ואתה מפסיק כי אתה לא רוצה להיראות שיכור בארוחה :D

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

  • תגובות 66
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אייל , אין סיבה לא ליהיות שיכור בארוחה משפחתית :)

 

ובנימה זו - כן הזמנתי מאווזי לטמפל באר.

 

רוב הבעיה נבעה כנראה מהפאי שלהם (לא המתוק כן?) ואכן היתה חד פעמית.

כבר אכלנו שם כמה וכמה פעמים ולא היו בעיות , מה שאני לא מסכים איתו אם כבר זה רמת האוכל שם שלטעמי היא בינונית ומטה (בנאלי , מטוגן וחסר כל מקוריות או טעם מעבר לחיממו אותי במיקרו , חוץ מהחמוצים הנהדרים , המאנצ'יס - טונות של מונוסודיום גלוטומאט עד שזה לא טעים כבר לדעתי).

 

מה שלפי טענותיו של אבא שלי שחזר לפני כשבועיים מאירלנד - הולם את המקור.

(הוא סיפר שכל הפאבים האירים הם בעלי אוכל בינוני במקרה הטוב ביותר , ולרוב פשוט גרוע , אבל בירות מעולות וחביות טריות כ"כ שפשוט אין מה להשוות ורק בשביל זה שווה)

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

גם אני בדעתו של ליביו, הזמנתי פעם אחת המבורגר, בפעם הבאה אני אשב לאכול בבלאק ואז אכנס לטמפל.

אגב, הפאי רועים שלהם, לא רע בכלל, אבל מה שעושים בבית יוצא יותר טעים :)

(האופציה להקרמה ושינוי המרכיבים)

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם
הוא סיפר שכל הפאבים האירים הם בעלי אוכל בינוני במקרה הטוב ביותר

ליביו

 

מנה שדווקא יוצאת טוב זה עוף בבירה לא יכול להיות חסר שמן כי זה מטוגן אבל טעים מאוד, זורם טוב טוב עם הוגרדן או ברבר (דאבלין)

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

אניבד"כ ממליץ ע אותו המקום כשזה קשור לבילוי עם החברים שתיה, אוכל טוב ומוסיקה בווליום שהוא מעבר לנסבל.

 

נורמה ג'ין ת"א-יפו, שעבר גם איזה שיפוצון קל.

 

לפעמים יש תור, לא יותר מ10 דקות.

מעשנים רק בחצר החיצונית בצידו הנגדי של המקום, שום שביב של ציגרתות לא נכנס פנימה.

אטרקציות לאירועים

 

 

פאביה על כביש זה כמו צ'אק נוריס בקטטה בבר.
פורסם

בכל זאת, אני עדיין בדעה שיש את הבלק בר בורגר!, המקום פאב ומסעדה, יש להם אחלה המבורגרים וכמובן בירות מהחבית, בניגוד למקומות כמו מוזס, אגאדיר ובורגוס, בבלק יש להם מגוון רחב של בירות מהחבית ובקבוקים.

הרי זה אותם בעלים של הטמפל בר, גם שמה יש מנצ'יס חופשי כמו בטמפל בר.

 

ממליץ בחום רק על הבלק, אני מבקר שמה לפחות 3 פעמים בחודש.

אחרי מה שהיה בפעם האחרונה בטמפל בר, אני לא אלך לשם בזמן הקרוב.

 

אגב בטמפל בר לא מאפשרים הזמנת מקומות מ 10 בלילה, אז זה לא רלוונטי ההזמנת מקומות שמה.

Skoda Octavia MK III 1.8TSI

פורסם

לא נעים לי לומר לכם, אבל הבלאק והטמפל בר מתהדרים באותו שף ראשי - צחי בוקשסתר וההמבורגר בדיוק באותו טעם.

(ואם כבר , זה של הטמפל קצת יותר טוב)

 

בכל מקרה, מנת הבית שלי: טוגני טמפל בר : צ'יפס עם נקניקיות פרוסות דק ברוטב צ'ילי מתוק.

מתלבש טוב עם הבירה. (בדרך כלל אתה לא בא לפאב בשביל לאכול ממש)

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

לא בדיוק נכון, הטמפל אינו מתמחה בהמבורגרים, יש להם סוג אחד.

בבלק יש כמה סוגים, המבורגר מסינטה, מאנטריקות, מטלה, מפרגיות. גם יש צימחוני וגם עם בשר ותרד.

לא חסר, חוצמזה שבשביל אוכל הבלק עדיף.

 

לא יודע מה איתך, אבל לי אין בעיה לבוא ולדפוק המבורגר בשעה 12 בלילה, וגם לחברים שלי אין את הבעיה הזו.

 

אין כמו שילוב של סלימבורגר וחצי ווינשטפן 8) ולקנח במנצי'ס

Skoda Octavia MK III 1.8TSI

פורסם

ההמבורגר בבלאק (ובטמפל) הוא בינוני ומטה ומקומות טובים בהרבה לאכול בשר לא חסרים 2 קילומטר משם בהרצליה.

זה ממש עוול לסוע למקום כזה כדי לאכול המבורגר (לדעתי), הבשר לא להיט , התוספות בינוניות למדי ומידת הצלייה היא תמיד מה שביקשת +1 או - 1 (אני בעייתי , שמים לב? )

 

לגביי הנורמה ג'ין - מחזק.

אמנם לא הייתי הרבה זמן , אבל אם מדברים על מקום איכותי - זה בהחלט ברשימה , וכמה וכמה מעל הפאבים האיריים באזור.

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם
אניבד"כ ממליץ ע אותו המקום כשזה קשור לבילוי עם החברים שתיה, אוכל טוב ומוסיקה בווליום שהוא מעבר לנסבל.

 

נורמה ג'ין ת"א-יפו, שעבר גם איזה שיפוצון קל.

 

לפעמים יש תור, לא יותר מ10 דקות.

מעשנים רק בחצר החיצונית בצידו הנגדי של המקום, שום שביב של ציגרתות לא נכנס פנימה.

 

גיל מינימום יש?

פורסם

אני לא מבין איך אף אחד לא הזכיר את הצלי האירי שמגיע בקדרה... :shock:

זאת ה-מנה של הטמפל בר!

גם לי יש סיוויק שחורה, רעה, ושמורה בקנאות מטורפת.

פורסם
באלנבי יש מקום שנקרא פראג הקטנה.

יש שלטים נגד עישון , ובחצי שעה שהייתי שם לא היו סיגריות( חבר'ה שלי יצאו לסיגריה בחוץ).

פעם לפני זה ישבנו בחלק החיצוני ושם כן עישנו.

היכן בדיוק זה ממוקם באלנבי? אם זה קרוב לעבודה שלי, אתן קפיצה לשם לבדוק את המקום קצת יותר לעומק.

בכל מקרה, מנת הבית שלי: טוגני טמפל בר : צ'יפס עם נקניקיות פרוסות דק ברוטב צ'ילי מתוק.

מתלבש טוב עם הבירה. (בדרך כלל אתה לא בא לפאב בשביל לאכול ממש)

לא ברור לי איך הדיון הזה הפך להיות על התפריט של הטמפל, אבל אני זורם.

בנוגע למנה הנ"ל: חבר פעם הזמין אותה, ובהחלט מנה ראויה, אבל אני נשביתי בפיש אנד צ'יפס המדהים שלהם.

מעבר לכך שאתה מקבל מנה ע-נ-ק-י-ת שבקלות יכולה להשביע שני רעבים בעלי קיבולת ממוצעת, הצ'יפס מצוין ועשוי במידה כזאת שאתה אוכל אותו מבלי שאתה יכול (או רוצה) להפסיק. כמה פשוט - ככה גאוני.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם
גיל מינימום יש?

 

 

ללא גיל מינימום, כנראה גם עכב העובדה שהמקום מוכוון לאוכלוסיה רגועה יותר ...

אטרקציות לאירועים

 

 

פאביה על כביש זה כמו צ'אק נוריס בקטטה בבר.
פורסם
ההמבורגר בבלק באמת לא משהו יוצא דופן, במיוחד לא בשביל ה 70 שקל שהם דורשים עליו.

 

ההמבורגר בבלאק דיי מאכזב, גם בסניף רמת החייל בו יוצא לי לבקר לפעמים.

 

ההמבורגר הכי אהוב עליי הוא באוונגרד (מקום 1) , ומוזס (מקום 2) . אגאדיר ובורגוס גם הם מצויינים.

אבל אנחנו סוטים לגמרי מהנושא, אלא אם כן עוברים לבורגריות שלא מעשנים בהן :D

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD


×
×
  • תוכן חדש...