Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6519 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שים לב: יש באר גם באיזור העישון וגם באיזור ללא עישון. איזור העישון נמצא קרוב לכניסה, בעוד האיזור ללא עישון נמצא בחלק הפנימי.

אתה בטוח שישבת באיזור הנכון? לא נתקלתי בפעם אחת שמישהו עישן שם באיזור אסור.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

  • תגובות 66
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

האמת: לא הייתי מודע לעובדה שיש "אזורים"

 

אכן ישבתי על הבר הקרוב לכניסה, ומסביבי כולם עישנו בלי הפרעה...

 

 

מאז ויתרתי על המקום הזה

לא חסרים מקומות בהם לא מעשנים באזור המרכז

 

 

תודה ;-)

1f u c4n r34d th1s u r34lly n33d t0 g37 l41d

פורסם

 

מאז ויתרתי על המקום הזה

לא חסרים מקומות בהם לא מעשנים באזור המרכז

 

 

תודה ;-)

 

אם כך, שתף אותנו. אל תסתיר מידע כה חשוב מאיתנו!

פורסם

אליק בליק - אם היית יושב בפנים לא היית נתקל במעשנים , אתה ישבת ברחבה החיצונית יותר מבין ה2 שהיא למעשנים.

 

בכלליות - לטמפל אחרי הקילקול כיבה פעם אחרונה - אני לא חוזר כ"כ בקרוב , בטח שלא לאכול שם.

המרפיס פאב יותר טוב , אולי עם פחות סוגי בירה , אבל יותר מגוונות.

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

לא הבנתי מה זה משנה כמה סוגי בירה יש, העיקר שיש את זו שאתם נוהגים לשתות

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם
אין לי טעות, ואתה יותר ממוזמן לבדוק את נכונות דבריי ולפרסם פה את מסקנותיך.

גם אני בתור חייל הלכתי למקום הזה, אבל תמיד זה היה במועדים לא עמוסים, כך שלאף אחד לא היה ממש אכפת מה גיל הקליינטים.

וכפי ש-machinehead כתב, יש שם חלוקה ברורה בין איזור המעשנים לאיזור הלא-מעשנים, כאשר שני האיזורים מופרדים האחד מהאחר ע"י קיר.

גם במרפיס יצא לי לבלות, ונשבעתי שאני לא חוזר למקום הזה. השירות והתפריט לא מתקרבים לאלה שבטמפל, מבחר הבירות מצומצם ביותר (שוב, ביחס לטמפל) והמחירים... אללי! :cry:

 

:mm_yeah:

 

פאב הבית שלי.

 

אפשר לשבת בפנים בכיף בלי להרגיש ריח סיגריה, הבעיה שלפעמים יש שם להקות מחרישות אוזניים.

כשאני בא לשם בשביל לראות כדורגל, אני נאלץ לשבת בחוץ עם המעשנים.

 

כמובן שהמשקאות מצויינים (כלומר יש הוגארדן וכל השאר לא מעניין אותי), והמחירים סבירים , שלא לדבר על המנצ'יז הכי טובים שיש , בלי תחרות.

עוד פרט חשוב מאוד : יש חניה טובה (על הגג)

 

(גם אני לא התלהבתי ממרפיס והפאב השני האירי בהרצליה שכבר שכחתי איך קוראים לו)

 

דווקא יש התפלגות גילאים שהשיא שלה באמצע שבוע (בימי שלישי-רביעי הממוצע הוא 30 להערכתי)

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

נכון.

מקום גרוע שבגרועים. (בלי קשר למוזיקה)

בפעם היחידה שהייתי שם אחרי שחיכיתי בחוץ לא יודע כמה זמן, נכנסתי פנימה וראיתי באמת ששכונת זייתון מרווחת לעומת מה שהולך שם,

פשוט יצאתי החוצה ונסעתי לטמפל בר....

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

המינוס היחיד בטמפל בר הוא שבשביל להגיע לאיזור ללא עישון צריך לעבור מסכת התעללויות באיזור העישון.

למרות שאני רק עובר פעמיים שם (בכניסה וביציאה) אני תמיד חוזר עם ריח של סיגריות.

 

ליביו, אני לא יודע מה אכלת בטמפל, לאחרונה הייתי שם יחסית הרבה, תמיד אכלנו כולם ותמיד יצאנו מרוצים ובלי קילקולי קיבה.

גם לי יש סיוויק שחורה, רעה, ושמורה בקנאות מטורפת.

פורסם

דאבלין זה אחלה מקום באמצע שבוע

 

גם הוא וגם הטמפל וגם כל באר טוב הוא אסון בסוף שבוע

 

מי בכלל הולך לבאר בסוף שבוע ? הרי יש סופשבוע פרוע בגלגל'צ

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

בסופ"ש תמיד כדאי להזמין מקום מראש לטמפל, אחרת אפשר להתייבש אפילו שעה בכניסה. מה שבטוח זה שההמתנה תמיד משתלמת.

אני חושב שניתן להכריז על המקום הזה כעל פאב הבית של חברי הפורום :-D

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

באלנבי יש מקום שנקרא פראג הקטנה .

יש שלטים נגד עישון , ובחצי שעה שהייתי שם לא היו סיגריות( חבר'ה שלי יצאו לסיגריה בחוץ).

פעם לפני זה ישבנו בחלק החיצוני ושם כן עישנו.

 

 

באבן גבירול רגע לפני הגשר , יש מקום שנקרא השכן ,אם אני לא טועה קומה מעשנים קומה לא .

נשוי לשתי חיפושיות 74 1300 האחת ידנית השניה חצי אוטומטית כבר לא חצי אוט' :twisted:.

וגם לסובארו בראט (טנדר ) 81 4X4.


×
×
  • תוכן חדש...