Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6519 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני לא מעשן, חברה שלי לא מעשנת ורבים מחבריי לא מעשנים.

 

אנחנו אוהבים פאבים ואלכוהול. סיגריות ועשן לא.

 

הגיעו מים עד נפש, ואיתם הזמן למצוא פאב שאוכף את חוק איסור העישון.

 

נמאס לחזור בכל יום שישי עם בגדים מסריחים מסיגריות. לכן אתם כאן לעזור לי :-)

 

כניסה צריכה להיות מגיל 18 (עדיין לא בני 21, ולא בני 24). אזור המרכז - ת"א והסביבה.

 

היש צדיק כזה?

  • תגובות 66
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

טרזינה ברחובות,גם אם מישו מעשן אתם יכולים להיות בחוץ וזה לא יפריע לכם.

 

 

למרות שזה לא ממש פאב...

 

עדיין מקום נחמד לבלות עם חברה,וחברים.

פורסם

טרזינה זה לא פאב.

חפש משהו בתל-אביב.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

להערכתי החוק שונה, או לפחות לא נאכף.

כיום ניתן לחזור לשיטה הישנה של פינות עישון ו/או אזורי עישון ולכן לא נראה לי שיש מקום שהוא נקי לגמרי ממעשנים.

(לשמחתי)

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם
יש לשתות?

 

כל השאר אפשר להסתדר :wink:

אם כך אתה מציג את זה אז גם שופר-סל זה פאב!

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

שופרסל זה יותר בסגנון של "פיקאפ בר"..

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם
אם כך אתה מציג את זה אז גם שופר-סל זה פאב!

 

יש בחורות? יש מוזיקה? יש שתיה? יש נשנושים? יש חניה? יש מקום סגור? יש אפילו מזגן!

 

שופר -פאב תקראו לזה מהיום והלאה :lol:

פורסם

החוק הזה נאכף באכזריות (וטוב שכך!) בטמפל באר בסינמה סיטי, אך אליה וקוץ בה: באופן רשמי, הכניסה היא מגיל 24. מצד שני, אם אתם מגיעים במועדים לא עמוסים, יש מצב טוב שיכניסו אתכם בלי בעיות.

מעבר לאכיפה המבורכת הזאת, אני חושב שזה הפאב הטוב ביותר באיזור המרכז. כל ביקור שם הוא תמיד מוצלח!

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

מסכים לגבי האכיפה שמה, יש איזור עם עישון ואיזור ללא עישון, מומלץ לא להגיע ב"חמולות" , שבוע שעבר באתי עם עוד 4 חבר'ה, חיכינו 40 דקות בחוץ, לא הייתה לנו העדפה עם/בלי עישון.

בסוף הלכנו לבלאק שממול, ניכנסנו ישר ללא המתנה בכלל.

 

חבל שהם ככה מתנהגים.

Skoda Octavia MK III 1.8TSI

פורסם

השוני בטמפל באר הוא שהפאב נמצא בתוך קניון שבו אסור לעשן ולכן החוק נאכף.

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

היי, בטמפל אכן אוכפים את העישון, רק נראה לי שיש לאלעד טעות קלילה:

אני הייתי שם לפני כחודש, בערב שישי, מקומות מוזמנים מראש (15 איש, יומולדת של חבר טוב), היה רק בנאדם אחד מעל 24, כל השאר 22-23 וכמה בנות יותר צעירות מזה.

 

עוד מקום שאוכפים בו את העישון: מרפיס בהרצליה במרינה, יצאתי לשם באופן מקרי, אבל שם באמת הכניסה היא מגיל 24, אני אישית הצלחתי "להסתנן" בגלל שאני אשכנזי חמוד :) והייתי בדייט אז המארחת עשתה ג'סטה ;)

 

מעבר לזה לא ראיתי עוד מקומות שאוכפים את העישון, חבל לדעתי, לי אישית זה ממש מפריע.

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם

אין לי טעות, ואתה יותר ממוזמן לבדוק את נכונות דבריי ולפרסם פה את מסקנותיך.

גם אני בתור חייל הלכתי למקום הזה, אבל תמיד זה היה במועדים לא עמוסים, כך שלאף אחד לא היה ממש אכפת מה גיל הקליינטים.

וכפי ש-machinehead כתב, יש שם חלוקה ברורה בין איזור המעשנים לאיזור הלא-מעשנים, כאשר שני האיזורים מופרדים האחד מהאחר ע"י קיר.

גם במרפיס יצא לי לבלות, ונשבעתי שאני לא חוזר למקום הזה. השירות והתפריט לא מתקרבים לאלה שבטמפל, מבחר הבירות מצומצם ביותר (שוב, ביחס לטמפל) והמחירים... אללי! :cry:

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

לפני 3 שבועות הייתי בטמפל-בר בסינמה סיטי

זה היה אמצע שבוע - יום רביעי בלילה

 

עישנו שם בלי לדפוק חשבון.

גם על הבאר, וגם בשולחנות.

 

המלצרים "מרעננים" מאפרות בכל השולחנות והלכה למעשה מעודדים את המשך העישון

 

 

גועל נפש!

1f u c4n r34d th1s u r34lly n33d t0 g37 l41d


×
×
  • תוכן חדש...