Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מבחן IQ


שלומי
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8608 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

כמה קיבלת במבחן ?  

43 הצבעות

  1. 1. כמה קיבלת במבחן ?

    • 80-90
    • 90-100
      0
    • 100-110
      0
    • 110-120
    • 120-130
    • 130-140
    • אחר, פירוט בהודעה שלי


פוסטים מומלצים

פורסם

אממממ אמממ

טוב זה סיפור מוזר

 

היה לי מגן 3 יחידות 100, 2 יחידות 100

בגרות 2 יחידות 100...... ואז ה-3 יחידות.... 80... כי הרצנו שטויות בבחינה אבל העיקר נהניתי

בכל מקרה הסופי 94, לא נמות מזה... כל הציונים של בי"ס כבר לא מזיזים במיוחד

 

אגב עשית 41 יחידות? :wink:

 

ובתגובה להודעה למטה...... שלי יותר גדול!

 

צוקרמן.... אפשר למחוק את השרשור שלנו, מצטער

יובל.

  • תגובות 59
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
ידעתי שיש לי יתרון עליך במשהו

מתמטיקה - 147

אנגלית - 144

עברית - 129

 

וסה"כ 723

 

אגב במבחן הראשון בקורס יצא לי 58%.... שזה לא משהו מיוחד..... העריכו אותי ב-689 פלוס מינוס חמישים

 

סבבה...

 

אבל הוצאת 99 בבגרות 5 יחידות מתמטיקה? :p

 

סבבה, אבל שלך יותר גדול?

 

אפילו שפה אופטופיק, את הצ'אט אפשר לעשות בהודעות פרטיות...

 

תודה.

פורסם

אתם יודעים מה אנחנו עושים לשוויצרים??

 

גורמים להם לבלות יום שלם עם זרזיר!!

 

אז תזהרו!! :twisted:

 

ואם כבר קטע מעניין מהבצפר - במבחן תחילת שנה במתמטיקה בי"ב קיבלתי 23. (מתוך 100 להזכירכם).

 

לא משנה כמה קיבלתי בסוף השנה, אבל התקבלתי לטכניון... :wink:

 

רוני, שגאה בזה שהוא לא יודע כלום :shock:

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

אגב עשית 41 יחידות? :wink:

 

 

 

בפורום זה להודות בפה מלא שאין לך חיים לא בדיוק יתן לך נקודות זכות :wink:

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

לא בדיוק

אמרתי שיש לי 41, לא אמרתי איזה ציונים

 

מה שנחמד פה שאת ה-15 יחידות ה"קשות" עשינו את רובן במעבדה, במעבדה כל אחד עובר לא משנה מה, משמע יחידות מתנה :wink:

 

כן כן רוני, זה כדאי

 

(ועדיין...... שלי יותר גדול)

יובל.

פורסם
לא בדיוק

אמרתי שיש לי 41, לא אמרתי איזה ציונים

 

מה שנחמד פה שאת ה-15 יחידות ה"קשות" עשינו את רובן במעבדה, במעבדה כל אחד עובר לא משנה מה, משמע יחידות מתנה :wink:

 

כן כן רוני, זה כדאי

 

(ועדיין...... שלי יותר גדול)

 

אנחנו מדברים על האגזוז, נכון? (למקרה שלא הבנת - האגזוז של האוטו, כמובן)

 

:twisted:

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
אני מרשה לך לקרוא לזה אגזוז דינאמי רוני :twisted:

 

עכשיו כל כך בלבלת אותי שאני כבר לא מרגיש טהור.

 

אני חושב שאני אלך להתקלח.

 

זה גם יועיל לעובדה שבדיוק ירדתי ממדים (כן, כן, גם ג'ובניקים בקריה לפעמים חוזרים הביתה אחרי 10 בלילה :evil: )

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
זה גם יועיל לעובדה שבדיוק ירדתי ממדים

 

שאני אבין

אתה מנסה לגרות פה מישהו?

 

זה לא משפיע עליי אתה יודע!

אני..... רק בריאנה בנקס

יובל.

פורסם
מה שנחמד פה שאת ה-15 יחידות ה"קשות" עשינו את רובן במעבדה

איזה צירוף מקרים מדהים!

 

בדיוק גם יאשה עכשיו במעבדה!

 

ואפילו שהוא לא בדיוק עושה בגרות...

 

הוא תורם למדע!!!

 

(את הגוף שלו...)

 

:lol:

"הדבר זר לרוחנו. המשיכה לתיירות לארצנו היא בכותל המערבי, בקברי אבותינו, במערת המכפלה ובקבר רחל. לא מסלול מירוצים!"

-1970, ח"כ מנחם פורוש אל שר התיירות, בנוגע לקיום גרנד פרי ישראלי ראשון.

פורסם
אני קיבלתי 135!

 

היי מקסים! מזה הבבילון שם למטה?

 

איזה עבריין, עובר על החוקים! :D

 

מה החוקים? לדעתי על מבחן מסוג זה צריך לענות בשפה שאתה מדבר ביום-יום, לא?

ENSURE YOUR BRAIN IS WORKING BEFORE PUT YOUR MOUTH INTO A GEAR

-------------------------------------------------------

מקסים.


×
×
  • תוכן חדש...