Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6536 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב8)

 

אמא שלי עכשיו רוצה לקנות רכב, שיהיה קטן וחסכוני מבחינת דלק, אוטומטי, ומשנתונים 2000+, אם יש משהו טוב גם מ99 אפשר להתפשר אבל לא פחות מזה .

 

הקטע הטוב זה שהוא יהיה שלי רוב הזמן, אז הביצועים גם באים בחשבון:twisted:.

 

בדקתי קצת אופציות, וראיתי כמה מכוניות אפשריות:

יש יונדאי גטס, פיג'ו 206, פיאט פונטו ספייס, ותציעו לי אתם עוד אופציות.

 

מבחינת מראה, הפיג'ו אחת היפות לפי דעתי, אבל איך היא בביצועים ובצריכת דלק לעומת המתחרות במחיר זה:?:

 

איזה עוד מכוניות יש במחיר הזה:?:

 

תודה רבה :-)

 

עריכה :

ננסה לשכנע את אמא שלי גם לידני, שמעתי שהם צורכות פחות דלק, זה נכון ?

 

וכמה בערך הצריכת דלק של הפיג'ו 206 ? ממש אהבתי אותה.

האם שווה לקחת פונטו בגלל שהשנתון שלה 2002 ושל הפיג'ו 2000 ? זה משמעותי ?

פורסם

תנסה באמת לשכנע לגבי גיר רגיל גם בגלל חיסכון בדלק, וגם בגלל הגיר האוטומטי ברכבים צרפתיים (שיכול להכניס להוצאות כספיות גדולות במיקרה של תקליות).

אם תצליח - 206, קליאוB, פולו, פונטו יהיו יותר כדאייות לקניה.

בין כל מה שברשימה, לקליאו B מנוע 1400 עם 98 כ"ס 16Vידנית (החל משנת 2001) הביצועיים עדיפים.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
תנסה באמת לשכנע לגבי גיר רגיל גם בגלל חיסכון בדלק, וגם בגלל הגיר האוטומטי ברכבים צרפתיים (שיכול להכניס להוצאות כספיות גדולות במיקרה של תקליות).

אם תצליח - 206, קליאוB, פולו, פונטו יהיו יותר כדאייות לקניה.

בין כל מה שברשימה, לקליאו B מנוע 1400 עם 98 כ"ס 16Vידנית (החל משנת 2001) הביצועיים עדיפים.

 

נשמע סבבה... עוד תגובות אנשים :-)

למי שיש פג'ו 206 שיתן פה תגובות עליה מבחינת דלק וכו' נוחות ביצועים .. אני בטוח שההבדלים בביצועים לא ממש משמעותיים... זה לא שאני הולך לעשות איתה פתיחות....:twisted:

פורסם

אז ככה:

יונדאי גטס ב 35 אלף שקלים נשמע מאוד מפורח וטוב מדי

רכב משנתון 2003 מעלה עיצוב מודרני מכונית דיי סחירה וכל זה במחיר נוח

והנה בא העוקץ- בדרך כלל גרסאות ה GLF מוצעות למכירה בסכום שכזה

מה שהופך את העיסקה למסוכנת (כריות אויר אחת, ללא ABS חצי כוכב בטיחות),

נוסיף את תצרוכת הדלק הגבוהה ואת האמינות שנמצאת בקו המינימום וקיבלנו את העיסקה הכי לא משתלמת בעולם

(ואולי המסוכנת ביותר).

 

אני בהחלט הייתי מתפשר על תיבה ידנית אם כי היא חסכונית יותר, זולה יותר ואמינה יותר.

אני ממליץ לך על פונטו 2002 ומעלה.

מכונית שהמחיר הזול שלה לא מפריע לתדמית ולא מעורר חשד:

מכונית בעלת בטיחות מעולה ביחס לשנתונים שמחזיק בארבעה כוכבי בטיחות,

חיסכון עצום בדלק, מכונית בעלת אמינות גבוהה, זולה לאחזקה, חלקי חילוף זמינים וזולים

עיצוב יפייפה ומודרני וכל זה במחיר נוח מאוד.

 

מומלץ!!!

שלומי.

פורסם
אז ככה:

יונדאי גטס ב 35 אלף שקלים נשמע מאוד מפורח וטוב מדי

רכב משנתון 2003 מעלה עיצוב מודרני מכונית דיי סחירה וכל זה במחיר נוח

והנה בא העוקץ- בדרך כלל גרסאות ה GLF מוצעות למכירה בסכום שכזה

מה שהופך את העיסקה למסוכנת (כריות אויר אחת, ללא ABS חצי כוכב בטיחות),

נוסיף את תצרוכת הדלק הגבוהה ואת האמינות שנמצאת בקו המינימום וקיבלנו את העיסקה הכי לא משתלמת בעולם

(ואולי המסוכנת ביותר).

 

אני בהחלט הייתי מתפשר על תיבה ידנית אם כי היא חסכונית יותר, זולה יותר ואמינה יותר.

אני ממליץ לך על פונטו 2002 ומעלה.

מכונית שהמחיר הזול שלה לא מפריע לתדמית ולא מעורר חשד:

מכונית בעלת בטיחות מעולה ביחס לשנתונים שמחזיק בארבעה כוכבי בטיחות,

חיסכון עצום בדלק, מכונית בעלת אמינות גבוהה, זולה לאחזקה, חלקי חילוף זמינים וזולים

עיצוב יפייפה ומודרני וכל זה במחיר נוח מאוד.

 

מומלץ!!!

 

אחלה... היא אפשרות מצויינת , אבל ממש נדלקתי על הפג'ו 206 ! מה אתם אומרם עליה ?

פורסם

מה קרה? מלחמה?

תשכנע בקשר לגיר ידני ותמצא 206 שמורה, רצוי מפרטי עם תיעוד של הטיפולים ותהנה.

אחד השיקולים בקנית רכב זה הטעם האישי.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
מה קרה? מלחמה?

תשכנע בקשר לגיר ידני ותמצא 206 שמורה, רצוי מפרטי עם תיעוד של הטיפולים ותהנה.

אחד השיקולים בקנית רכב זה הטעם האישי.

 

מסכים איתך 206 תהיה בחירה מעולה

פורסם

206 זה הרכב שהבחור מעדיף כי הוא אוהב את המראה החיצוני שלו.

כבר בהודעה הראשונה שלי נתתי רשימה של הרכבים שיכולים להתאים לדרישות (וגם לך,TRANSPORTER, נתתי בערך את אותה הרשימה של רכבים סופר מיני עם גיר רגיל).

אני רק יכול להסכים עם העדפה לרכב שמצא חן יותר מרכב אחר עם אחזקה יותר זולה (תיאורתית).

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

×
×
  • תוכן חדש...