Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מוציאים את הלמברטה מהחול בירושלים - יומן שיפוץ למברטה .


y9853
שימו לב! השרשור הזה בן 5104 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

יוני

אוף איזה לחץ , לילות אני לא ישן , מה קורה :?:

שחרר עידכונים מתלפיות....

מה עם הטסט ..... והסיבוב מחוץ לחניה :lol:

 

ישי

 

 

אתה לא ישן בלילות??? :brickwall:

מה אני צריך להגיד?

 

אחרי סופ"ש נטול שינה, בבוקר יום האתמול, הגעתי למוסך של סימון. הלמברטה עדיין עמדה ליד הרביט ללא כל תזוזה ו/או שינוי במצבה.

בשיחה נאמר לי שככל הנראה הם לא יספיקו לגעת בה אתמול.

 

בלית ברירה, חזרתי הביתה, עצוב ומבוייש, כאשר התשובה בהחלט מזכירה לי את סיפור הפחח.

 

היום בבוקר שוב הלכתי לבקר את הלמברטה, וכבר מהכניסה למוסך, ראיתי שהיא על הליפט. זה כבר עשה לי הרגשה טובה.

התחילו לסדר את הכבלים של הברקס, אשר אני לא הצלחתי לשים אותם בצורה נכונה בתופסנים שלהם.

כאשר בדקתי מקרוב את כבל הברקס הקידמי, ראיתי שהוא נתפס לא ע"י התופסן המקורי שלו, אלא באמצעות סופית רגילה, והכבל תפוס באמצעות בורג.

היות וסימון (האחראי על העבודה) לא היה, לא היה לי למי להעיר על העבודה, ואני מקווה שכאשר סימון יבוא וייראה מה הפועל עשה, הוא יבקש ממנו לתקן את זה (אחרת אני אבקש ממנו לתקן את זה, ומן הסתם זה ייקח עוד זמן עבודה), ולשים את הכבל בתופסן המקורי (כמובן שהבאתי לו את התופסנים (הקידמי והאחורי).

 

ככל הנראה העבודה לא תסתיים היום, מה גם שגיליתי שהקרבורטור שוב נוזל. מיום חמישי ועד היום ברז הדלק היה פתוח, וניכרת נזילונת מהקרבורטור.

 

עצוב ומדכא, וכמו שזה נראה מכאן, צפוי עוד לילה נטול למברטה, וכפועל יוצא מכך, לילה נטול שינה. כולי תקווה כי יהיה זה הלילה האחרון שלנו בנפרד!

אלבום השיפוץ של הלמברטה שלי

יש עוד למברטה (עם סירה) העומדת מפורקת לחלוטין.

משפץ גם כרמל דוכס בפיברקלאב... =]

ואפילו יש גם טריומף הראלד המשתפצת לה אט אט...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 507
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

עם כל העבודה הנפלאה שעשית על הלמברטה הזו - אתה עוד חושב שמוסכניק יעשה עבודה יותר טובה ממה שאתה תעשה?

לו אני הייתי במקומך הייתי מסיים לבד את מה שנותר והולך למוסך רק לצורך אישור ויאללה לטסט.

 

אני למדתי שאין קיצורי דרך וכל פעם שבעל מוסך נגע לי ברכב נאלצתי לעשות בסוף את אותה עבודה בעצמי.

 

מתי כבר השקה?

?How Can Anything Bigger Be a MINI

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עם כל העבודה הנפלאה שעשית על הלמברטה הזו - אתה עוד חושב שמוסכניק יעשה עבודה יותר טובה ממה שאתה תעשה?

לו אני הייתי במקומך הייתי מסיים לבד את מה שנותר והולך למוסך רק לצורך אישור ויאללה לטסט.

 

אני למדתי שאין קיצורי דרך וכל פעם שבעל מוסך נגע לי ברכב נאלצתי לעשות בסוף את אותה עבודה בעצמי.

 

מתי כבר השקה?

 

 

ברקסים זה בטיחות מדרגה ראשונה.

לעשות כמו שעשה הפועל, גם אני יכולתי. לעבור טסט, סביר כי זה יעבור. אבל ברגע האמת, כאשר אני מרכיב את הילד שלי מאחורה, אני רוצה להיות בטוח במיליון אחוז שהברקסים יעבדו כמו שצריך.

ניסיתי ל"שחק" עם הכבל ברקס. צריך לסובב את הכבל ברקס 180 מעלות, מסביב לבורג קטן. כמה שניסיתי - לא הצלחתי, אז נתתי את זה לבעל מקצוע, שלהערכתי עשה עשרות, אם לא מאות פעמים את זה, והוא יודע איך זה צריך להיות בדיוק, ויכול להנחות את הפועל שלו איך עושים את זה נכון (מתוך הנחה שסימון היום כבר לא יושב בעצמו ליד למברטות).

 

 

לגבי ההשקה - אני מחכה לשמוע תשובות, ולפיהן נוכל לקבוע תאריך. באופן אישי, אני מקווה שזה יקרה כמה שיותר מהר, כי אחרת אוכל שוב להסתובב עם הלמברטה רק בחניה....

אלבום השיפוץ של הלמברטה שלי

יש עוד למברטה (עם סירה) העומדת מפורקת לחלוטין.

משפץ גם כרמל דוכס בפיברקלאב... =]

ואפילו יש גם טריומף הראלד המשתפצת לה אט אט...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יוני צודק, שיפוץ רכב שנעשה בידיים לא מיומנות בפעם הראשונה מצריך עין מקצועית נוספת!

מוכשר ככל שיהיה הבן-אדם, לפעמים טעות קטנה עלולה לעלות ביוקר.

 

מישהו שמכיר ומבין מפקח על התוצאה, חלקי הבטיחות נבדקים ונבחנים, וכמובן

שיוני צריך אישור לטסט, אז מה יותר טוב מלתת למומחה, לבצע מבחן נוסף לפני הטסט?

 

אצלי יש נוהג כל תיקון במכונית שאני עושה בפעם הראשונה ויש לו השלכות מעבר לרגיל

אני נותן לעוד מישהו להסתכל ולבדוק, דברים שרואים משם לא רואים מכאן....

 

יאללה יוני, אולי היום זה היום....:lol: - רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם הבוקר הלכתי למוסך, לראות מה קורה עם יקירתי הלמברטה.

ראיתי שהורידו אותה מהליפט, ובתוך ליבי כבר שמחתי. השמחה נגמרה מהר מאוד, הרגע שראיתי כי כיסוי הכידון עדיין מופשל, וזה אומר כי העבודה נעצרה.

שאלתי מה קרה? מדוע נעצרה העבודה?

ואז אמרו לי שחסר להם התופסן של הברקס האחורי המתחבר לשילדה. כלומר, המעצור של הכבל החיצוני, אשר עוצר את הכבל החיצוני בעת לחיצה על הברקס, וכך נותן לכבל הפנימי להפעיל את הברקס האחורי. למעשה יש מעצור כזה לכל אחד מהכבלים.

 

שאלתי לתומי: "נו, ואין לכם במוסך?"

אמרו לי שאין, אבל בגלל שהם לא יודעים את הגודל המדוייק, הם הזמינו כלמיני גדלים, והם מקווים שזה יגיע מחר, ואז יוכלו לסיים עם הלמברטה.

 

ממש סיפורי הפחח...

 

חזרתי הביתה, ניגשתי ללמברטה שתרם לי ILANLIN, בדקתי האם שם ישנו החלק הזה, והנה, הוא ישנו!!

שתי מכות עם פטיש על המברג, והקליפס בחוץ. עוד 3 דקות עבודה לחיתוך כבל הברקס האחורי, כניסה זריזה לאוטו, והנה אני שוב בתלפיות, במוסך של סימון, עם החלק החסר.

 

הפועל הסתכל עליי בתדהמה מאיפה הבאתי לו את החלק הזה, אך לקח אותו ואמר שהוא יישתדל לגמור את הלמברטה היום.

 

נקודה לאופטימיות זהירה, אם כי כמו שאני מכיר את המוסך ואת מה שקורה עם הלמברטה - היום זה כבר לא יהיה...

 

כאן המקום להוקיר תודה (בפעם המי יודע כמה!!) ל- ILANLIN על תרומתו למבצע!

אלבום השיפוץ של הלמברטה שלי

יש עוד למברטה (עם סירה) העומדת מפורקת לחלוטין.

משפץ גם כרמל דוכס בפיברקלאב... =]

ואפילו יש גם טריומף הראלד המשתפצת לה אט אט...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היום בבוקר קמתי מלא מרץ, ולאחר סידורי הבוקר הרגילים, התכוונתי לקפוץ למוסך, לראות מה שלום האיטלקייה שלי.

בעודי לוקח את המפתח של הצעצוע היפני, הפלא' שלי מצלצל, ועל הקו המוסך. "תבוא תיקח" הוא אומר. "בשמחה רבה" עונה אני, ומייד משליך את המפתחות של היפנית למקומם, לובש מכנסיים ארוכים, נועל נעליים, ואץ להוריד את הקסדה מהמדף, לאחר למעלה משמונה שנים ללא שימוש (לא נשארו לה עוד הרבה שנים להיות קסדת אספנות).

בתוך הקסדה אני מגלה את כפפות הקיץ שהיו לי... מסתבר כי אם שומרים את הדברים במקום, הם גם נשארים שם...

 

את הכנפיים של הלמברטה הכנסתי לבגאז' של היפנית, ושמח וטוב לב נסעתי למוסך.

 

סיבוב מסביב לאיטלקייה שלי, ועל פניו הכל כשורה.

התכופפות קטנה אל מתחת ללמברטה, מגלה כי לא סימון היה זה שעבד ו/או פיקח על העבודה, אלא הפועלים עשו את העבודה ללא כל פיקוח מקצועי.

הקפיץ המחזיר את הדוושה מעלה, נעלם כלא היה (לא על הלמברטה ולא מסביב לה). שאלתי את סימון לאן הוא נעלם, אז הוא שאל את הפועל, וזה אמר שהוא כלל לא ראה אותו. רק לאחר שסימון הזכיר לו את קיומו, הפועל הלך וחיפש את הקפיץ וכמובן שמצא אותו.

הבנתי, שאני צריך לבדוק את כל הדברים בטרם אעזוב את המוסך, ולוודא כי הכל לשביעות רצוני המלאה (ולא תמיד קל לרצות אותי).

לאחר קבלת אישור המוסך לטסט והתשלום על העבודה, התנעתי את הלמברטה, והחלטתי שאני צריך לבדוק את הברקסים שלה, וזאת עוד בטרם אצא לכביש הראשי לכיוון מכון הטסטים.

מכניסים לראשון, סיבוב של מצערת הגז, משחררים חצי קלאץ', והלמברטה מתחילה לסוע בחדווה.

לחיצה עדינה על דוושת הברקס, והלמברטה ממשיכה לסוע בחדווה.

לחיצה יותר חזקה על הדוושה, הדוושה יורדת עד למגן הרגליים, ואילו הלמברטה ממשיכה לסוע בחדווה.

החלטתי להשתמש בבלמים בהם השתמשתי במגרש החניה בבית. שתי רגליים על הרצפה, והלמברטה נעצרת במקום.

 

"מה קורה עם הברקסים" שאלתי, והתשובה שקיבלתי מסימון היתה "הפועל סידר לך אותם, אין שום בעיה".

"אכן אין בעיה איתם, אבל הם גם לא עוצרים כשלוחצים על הדוושות".

 

מתיחה חוזרת של כבלי הברקס עזרה מעט, והלמברטה עצרה אחרי לחיצות חזקות על הדוושות (רגל ויד), ובמרחק בלימה של פול טריילר, היורד את הקסטל במהירות 140.

 

אמרתי לסימון כי מרחק הבלימה של הלמברטה ארוך עד מאוד, והוא ענה "אל תדאג, תתחיל לסוע, זה תיכף ייסתדר לך". אמר, וסיים את יום עבודתו ויצא מהמוסך.

 

יצאתי מהמוסך, אל תחנת הדלק המרוחקת כ- 50 מטר מהמוסך, לטובת מילוי ובדיקת אוויר בצמיגים.

כאשר ראיתי את המכשיר בו ממלאים אוויר, התחלתי ללחוץ על הדוושות. כשהלמברטה נעצרה, הייתי ממש לידו...

 

מילאתי אוויר בצמיגים, וחזרתי אל המוסך לבדיקה חוזרת של הברקסים.

 

לא אלאה את ששת קוראיי בכל מה שהיה (בעיקר לאחר שהיה מי שהתלונן על עייפות רק מהקריאה של הסיפור), אך בשורה התחתונה, הלמברטה לא בולמת לשביעות רצוני המלאה, לא כל שכן, לשביעות רצונו של מכון טסטים סביר.

כולי תקווה כי מחר ייפתרו כל הבעיות, כאשר נכון לעכשיו, אני בהחלט מצטער שנתתי למוסך לגעת לי בכבלים, ולא המשכתי לריב איתם עד לנצחוני המלא והוודאי.

 

אם הכל יילך כשורה, מחר במהלך היום, אוכל להכריז קבל עם ועדה על מעבר הטסט, אם כי אני משוכנע למדי כי לא הכל יילך כשורה, או כמו שהיטיב מרפי לומר זאת ממני: "אם יש סיכוי כלשהו שמשהו ישתבש, הוא ישתבש בוודאות"

 

לכן אוסיף את האייקון אשר הפך חביב עליי: :brickwall: :brickwall: :brickwall: :brickwall: :brickwall: :brickwall:

אלבום השיפוץ של הלמברטה שלי

יש עוד למברטה (עם סירה) העומדת מפורקת לחלוטין.

משפץ גם כרמל דוכס בפיברקלאב... =]

ואפילו יש גם טריומף הראלד המשתפצת לה אט אט...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ובאמת חשבת שבגלל שהם עושים את זה אלף פעמים אז הם יודעים מה הם עושים?

אני בטוח שאתה בן אדם שכן יצא לו לבקר במוסך. זה פשוט לא ככה!

כל פעם שאני מתקרב למוסכים אני מתאכזב מחדש.

 

ומה היה קורה אם היית סומך עליהם בעיניים עצומות, ופשוט מתחיל לנסוע?

בזיון.

 

 

 

נ.ב תענוג לקרוא.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני עדיין לא מבין למה אתה חושב שמוסכניק הוא יותר מוכשר ממך! אתה חושב שהוא נותן את תשומת הלב לרכב שלך באופן מיוחד כמו שאתה נותן לו.

בשורה התחתונה, ובזה הם טובים, את תשלם - והרבה :?

אני כבר ממזמן החלטתי שסביר למדי שכל מה שהמוסכניק יכול לעשות - אני וודאי אצליח לעשות יותר טוב ממנו:

> אני לא פחות חכם ממנו.

> באמת איכפת לי מהרכב שלי ואני לא רק משתכר מכך.

> תמיד אראה את עבודתי לחבר שיפקח עלי ויוודא שכל מה שעשיתי הנו על פי הספר וגם נראה טוב.

> אה, כן, אני תמיד אבדוק בספרות ובאינטרנט איך עושים את מה שאני מתכוון לעשות - אשווה, אתייעץ וכו', אסגור ברגים בעוצמה המומלצת לפי היצרן וכו' - כמה מוסכניקים אתם מכירים שעושים את זה?

 

נכון, אין חכם כבעל ניסיון, כך אומרים - אבל השאלה היא האם המוסכניק איתו אתה עובד בכלל "שם קצוץ" על היקר/יקירה שלך שמשית מהחול או ייבאת מחו"ל או גררת מאיזה מחסן?

 

יש גם מוסכניקים שיתנו את תשומת הלב הזו לרכב שלך - אבל הם מעטים והם גם יודעים שזמנם שווה את השורה התחתונה שהם גובים.

 

שכל אחד יעשה את החשבון שלו: זמן, דיוק, עוגמת נפש וכו'.

 

בהצלחה.

?How Can Anything Bigger Be a MINI

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם הבוקר השכמתי קום, ובאופטימיות בלתי מובנת, נסעתי בצעצוע היפני שלי ליוני אופנועים.

אחרי שאתמול קסדת האספנות החליטה שהיא רוצה להתיר עליי את חותמה, והחליטה שאת כל הספוגים מתוך הקסדה, היא משאירה לי בשיער., לא נותרה לי כל ברירה אלא לקנות אחת חדשה.

לכן על הבוקר הוצאתי את הארנק, וקניתי במחיר סביר קסדה טובה אצל יוני.

 

משם, שמתי את פעמיי למוסך של סימון.

את העבודה שעשו לי שם עד היום, הייתי עושה בצורה טובה מהם, כאשר היו קושרים לי יד אחת מאחורי הגב ומלבישים עליי את הקסדה המתפוררת, אשר גורמת לגירודים בראש (ובשאר חלקי הגוף הנראים לעין).

 

לשם שינוי, סימון ראה היום את הלמברטה מקרוב, ובעצמו הזדעזע למדי מהעבודה שעשו הפועלים שלו.

סימנו יחד מטרות משותפות, העלתי חזרה את הלמברטה על הליפט, התיישבתי לידה על הכסא, ואמרתי לעצמי - מכאן אני לא זז, עד שאני לא מצליח לסדר את הכל - לשביעות רצוני המלאה.

אני אעבוד על הלמברטה יחד עם סימון, ושום פועל לא ייגע בה יותר.

את מה שאני לא יודע איך עושים, סימון יסביר לי, ואני אעשה.

 

אמרתי לעצמי שאלך מהקל אל הכבד, ולכן ראשית הגעתי אל כבל הברקס הקידמי.

הפועלים שסידרו אותו, עשו זאת בצורה כזאת, שכאשר לוחצים על הידית, המחזיק של הברקס הקידמי נוגע בגלגל, ולכן הברקס הקידמי לא עוצר כראוי.

פירקתי את החיבור של הברקס ואת הידית של הברקס, סובבתי את הידית ב- 45 מעלות לכיוון מגן הרגליים, מתחתי מחדש את הכבל, סגרתי וכוונתי את הברקס לבד.

בגדול, עשיתי את אותו הדבר על הברקס האחורי, שם גם עבדתי בעצמי, כאשר סימון מסביר לי איך עושים את מה שלא הצלחתי לעשות לבד בבית, וזה לסובב את הכבל ב- 180 מעלות סביב הבורג שתופס את כבל הברקס.

 

סימון ביקש מאחד הפועלים שלו שיחבר את הקפיץ של דוושת הברקס האחורי, וכשאמרתי לו שאני אעשה זאת, הוא אמר שהוא מעדיף שהם יעשו זאת, למרות מחאותיי. במהלך מתיחת הקפיץ, הפועל שבר את האוטומט של אור הברקס האחורי.

סימון אמר שאמור להיות להם כזה אוטומט באחת מהמגירות, ושלח אותי לחפש.

לאחר חיפוש ממושך, וגילויים של דברים מעניינים במגירות, נמצא אוטומט ברקס אחורי ללמברטה.

פירקתי את זה השבור, והרכבתי חדש במקומו.

עשיתי בדיקה חוזרת לברקסים, והם היו לשביעות רצוני המלאה.

 

התנעתי את הלמברטה, חבשתי את הקסדה, ורציתי לצאת אל מכון הטסטים.

התיישבתי על המושב, ועוד בטרם הספקתי לגעת במשהו, הלמברטה כבתה.

לחיצות חוזרות ונשנות על הקיק לא נשאו פרי.

 

בשלב הזה, רן הגיע לבקר אותי במוסך, יחד עם בתו.

גם לחיצות חוזרות ונשנות שלו לא עזרו להפיח חיים במנוע.

חשבנו לתומנו אולי נגמר הדלק במיכל (שוב), והתדרדרתי אל תחנת הדלק הסמוכה. מילאתי ליטר דלק והלמברטה בשלה... אין תגובה לקיק. דחפתי אותה חזרה למוסך.

הפלאג פורק, ונראה נקי למדי, ואחד הפועלים לקח אותו לניקיון חוזר.

 

בשלב הזה, כבר לא היה ניצוץ בפלאג, והוא הוחלף בחדש.

לחיצה ראשונה על הקיק, והלמברטה ניעורה לחיים.

ללא שהות, נסעתי למכון הטסטים.

בדיקה קצרצרה העלתה כי הלמברטה תקינה, ורשאית לנוע בכבישי ישראל. אפילו יש חותמת ברשיון ומדבקה על המספר המאשרות את זה.

מייד נשלחו סמסים לאשתי ולרן המבשרים את הבשורה הטובה...

 

שמח וטוב לב, חזרתי לביתי, כאשר בדרך, הלמברטה החליטה שזהו... מספיק... וכבתה.

היות ועדיין לא הייתי מצוייד בכלי עבודה, עדיין לא ברור מדוע היא כבתה תוך כדי נסיעה. רן ורנצ'וק הגיעו לעזרה, אך היות וגם הם לא היו מצויידים בכלי עבודה, הוזעקה למקום גיסתי, מצויידת בטנדר.

אחר כבוד הועמסה הלמברטה על הטנדר, וחזרה למחסן ביתי.

כולי תקווה כי יהיה לי כח לסדר את הלמברטה, כאשר ני חושד (שוב), בפלאג הסורר.

במידה וזה אכן הפלאג, אצטרך לפתוח בחקירה מעמיקה מדוע הפלאגים נשרפים כה מהר, אך עדיין חזון למועד...

 

לסיכומו של יום, ישנן חדשות טובות, כאשר המכשול הבירוקרטי העיקרי שנותר (לאחר שקיבלתי רשיון רכב כחול) כבר מאחוריי, אך הטעם שנותר בפה מעט חמצמץ, מה גם שלהגיע למצב הזה עלה לי בדמים, בכעס, עצבים, ולא במעט כסף, וזאת במקום שאעשה את הדברים בהנאה מלאה.

 

לפחות למדתי היום לא מעט דברים - הן על הלמברטה, הן על בעלי מקצוע, והן על אישיות של לא מעט אנשים. אם אצליח ליישם את אשר למדתי היום - היה שווה.

אלבום השיפוץ של הלמברטה שלי

יש עוד למברטה (עם סירה) העומדת מפורקת לחלוטין.

משפץ גם כרמל דוכס בפיברקלאב... =]

ואפילו יש גם טריומף הראלד המשתפצת לה אט אט...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

:D איזה כיף - עוד רכב אספנות ירושלמי עולה על הכביש!

 

מקווה שתפתור גם את בעיית הניצוץ במהרה ואז נזכה לראות את ה"גרוטאה" הזו, אשר לבינתים לבשה לה צורה חדשה ומכובדת, משייטת לה ברחובות העיר.

 

ישר כח.

?How Can Anything Bigger Be a MINI

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איזה מגניב ששניכם מבשרים באותו שבוע על טסט כשר .

 

המון מזל טוב.

נשוי לשתי חיפושיות 74 1300 האחת ידנית השניה חצי אוטומטית כבר לא חצי אוט' :twisted:.

וגם לסובארו בראט (טנדר ) 81 4X4.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מזל טוב קולללללללוווווווווו

אבל למה אתה מחביא את מעבר הטסט בשורה אחרונה בתכתובת של מיליון שורות

את מי מעניין מה עשה לך המוסך ומה אתה עשית לו העיקר שיש תעודת כשרות והיא נוסעת (בערך:wink:)

אם ניתן לסכם את השיפוץ הזה ניתן לומר שאלו אחד השיפוצים המדהימים שנעשו פה החל ממציאת הכלי החילוץ שלו וההתעקשות!!!

לשפץ ויהי מה, הצלחת לרתק את כל ששת קוראיך כמו בסיפור מתח בהמשכים שכל יום רצים לבדוק מה חדש עם השיפוץ, שמחים עם כל הצלחה ועצובים על כל עיקוב.

כל מה שנותר לאחל לך זה רכיבות מהנות עם בת הזוג העקשנית שלך (הלמברטה כן).

 

 

נ.ב מצפים בקוצר רוח לראות אותה נוסעת ומרעישה בימי שישי במפגש.

"הסטטיסטיקה הרשמית חושפת כי נהגי מכוניות ותנאי כביש בעייתיים, הם הגורמים לחלק משמעותי מתאונות הדרכים הקטלניות ב-2010 בהן היו מעורבים רוכבי דו-גלגלי". ynet

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מי אמר שאחרי הטסט יש תמונות?

הרכבים שלי: פיאט 127 73, פיאט 127 81 ספורט, פיאט 127 81 4דלתות, אלפא סוד 1.3 81, פיאט 131 77, פיאט טיפו 89, פיאט אונו 1.1 91. מחפש כל פיאט או איטלקיה לשיפוץ. חבר מועדון ה-5 מס14409. גיא למברסקי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5104 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...