Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6542 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

 

הצופר הפסיק לעבוד, בדקתי פיוזים והם טובים.

כאשר אני לוחץ כל הכפתור בהגה אין רעש של ממסר, חשבתי שהממסר התקלקל, אז הגעתי לממסר, פתחתי אותו לגמרי הגעתי לחלק האלקטרונמגנט של הממסר, ושאני מזיז את הברזל הזה בממסר הצופר עובד, אבל מההגה הוא לא עובד.

 

חיברתי מתח ישירות לממסר והוא תקין, גם הצופר עובד ככה..

 

הבעיה היא שלא מגיע פקודה מההגה לממסר.

 

מה יכולה להיות הבעיה?

 

כבר הרבה זמן דולקת לי נורה של כרית אוויר, שלפי מספר ההבהובים זה אומר תקלה בקפיץ השעון שמאחורי ההגה.

אני לא יודע אם הקפיץ שעון בהגה שייך גם לצופר, הקפיץ כבר הרבה זמן לא תקין והצופר היה עובד.

רק היום בבוקר זה פתאום קרה שהצופר הפסיק לעבוד.

 

אשמח לקבל עזרה.

פורסם

שלום

יש לי רכב זהה לשלך וגם לי נורית כרית האויר דולקת הרבה זמן,איך אתה יודע מה התקלה לפי מס' ההיבהובים ? אצלי זה במחזורים של 6 היבהובים.

 

תודה יוסי

שום צבא שבעולם לא יעצור אותי מלעשות פרצלציה מהפרצוף של הקונצרטינה הזה...

פורסם

יוסי 6 הבהובים זה אומר או כרית של הנהג לא תקינה או הקפיץ שעון, או נתק כלשהו בכרית של הנהג.

 

רפי אבל כבר הרבה זמן הסליל שעון הזה לא תקין והצופר כן היה עובד, אבל אני לא שולל את האפשרות הזאת.

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

עידכון

החלפתי ביום שישי את קפיץ השעון המדובר,עבודה של חצי שעה והתקלה נעלמה כלא הייתה.

תודה ליקיר על ההסברים.

יוסי

שום צבא שבעולם לא יעצור אותי מלעשות פרצלציה מהפרצוף של הקונצרטינה הזה...

פורסם
עידכון

החלפתי ביום שישי את קפיץ השעון המדובר,עבודה של חצי שעה והתקלה נעלמה כלא הייתה.

תודה ליקיר על ההסברים.

יוסי

האם בצעת את העבודה לבד ובאותה הזדמנות מעניין מה מחיר הקפיף שהתקנת

פורסם

כן ביצעתי את ההחלפה לבד,זה לא מסובך מידי.

העלות של קפיץ השעון הזה מפירוק הוא 200-300 ש"ח. בחברה העלות היא 800 ש"ח.

 

יוסי

שום צבא שבעולם לא יעצור אותי מלעשות פרצלציה מהפרצוף של הקונצרטינה הזה...

פורסם
כן ביצעתי את ההחלפה לבד,זה לא מסובך מידי.

העלות של קפיץ השעון הזה מפירוק הוא 200-300 ש"ח. בחברה העלות היא 800 ש"ח.

 

יוסי

תודה על המידע

פורסם

שחכתי לעדכן אתכם, אני החלפתי בעצמי את הקפיץ שעון, צריך לפרק את כרית האוויר ואת ההגה, לא מומלץ למי שלא מבין בזה אחרת הכרית עלולה להיתפוצץ יש בפנים.

 

הקפיץ שעון עלה לי 200ש"ח בפירוק.

 

לאחר מכן העברתי הסברים ליוסי שהגם הוא החליף בעצמו והצליח :)

 

יש תמונות שצילמתי והסברים שלי ממהלך העבודה במועדון מאזדה ספיד למי שמעוניין..

×
×
  • תוכן חדש...