Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8614 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

המממ...

 

בזמנו, כשבחנו את הסאאב 9-5 עוד לא היו 5 כוכבים, אבל הבוחנים אמרו שזו המכונית הבטוחה ביותר שנבחנה אי פעם...

 

היום סאאב 9-3 לקחה 5 כוכבים.

 

בקיצור -

הייתי אומר שסאאב יותר בטוחים מרנו -

100% מהמכוניות של סאאב שמשווקות היום קיבלו את הציון המקסימלי. :D:D

 

איתן

שבונה על ה-210 כ"ס 6 הילוכים עוד כמה שנים

היתה לי אלפא אדומה / היתה לי אלפא / היום אני נוסע / בדלתא לבנה.

פורסם

ה95 קיבלה ציון נמוך יותר באחוזים מהלגונה, כך שהיא לא "ראוייה" לכוכב החמישי, כנראה...

נתוניה:

Front 13(81%) Side 18(100%) Overall 31(91)%

 

נתוני הלגונה, טובים משמעותית:

Front 15(94%) Side 18(100%) Overall 33(97)%

 

הם אמרו את זה לפני שהלגונה (וC-קלאס, למשל) נבחנו...

פורסם

מספרות ש"רנו" נעזרת בניסויים הפנימיים שלה בגופות אדם של אנשים שתרמו את גופם למדע או משהו כזה (או ששילמו למשפחות),במקום בבובות.לכן הדיוק הוא של 100%.

 

חוץ מזה חבל שאין פה בפורום מישהו עם PT CRUISER שהייתי צוחק עליו קצת :wink: .

נו מילא,אני אסתפק בכל אוהבי האמריקאיות הלא מובנים :lol: (אני כבר מוכן למתקפת נגד :? )

פורסם

היית צוחק על כל מי שיש לו 106?

 

וזה כי הSaxo 1.1 SX מודל 2000 קיבלה תוצאות גרועות ביותר!

Test Scores: Front 5(31%) Side 8(44%) Overall 13(38)% Pedestrian 10(28%) .

 

Cars built on the same platform : Peugeot 106

 

:?

פורסם
היית צוחק על כל מי שיש לו 106?

 

וזה כי הSaxo 1.1 SX מודל 2000 קיבלה תוצאות גרועות ביותר!

Test Scores: Front 5(31%) Side 8(44%) Overall 13(38)% Pedestrian 10(28%) .

 

Cars built on the same platform : Peugeot 106

 

:?

הכל בצחוק,אם לא הבנת.

לא הייתי צוחק על מישהו בגלל בטיחות ברכב אבל מאוד מעצבן אותי שחברות אמריקאיות כל כך גדולות לא יכולות להשקיע בדברים כאלו(ועד הרבה דברים אחרים) ועד בטח קרייזלר שהיא חלק מחברת דיימלר-קרייזלר שכוללת גם את ה-E שזכתה גם כן ל-5 כוכבים.

 

 

למה האמריקאים לא יכולים לעשות משהו טוב עד הסוף?

פורסם

אם התמא שלי הייתה נבחנת היא כנראה הייתה מקבלת כוכב אחד, וגם זה בגלל המנורה שמזכירה לחגור חגורת בטיחות :roll:

 

שי

פיספסת אה הו, אה הו, פיספסת, אה הו. פיספסת, נפלת על פז'ו.

אתה רוצה להתאבד נסה ליפול על שברולט.

פיספסת, פיספסת אה הו.

פורסם
אם התמא שלי הייתה נבחנת היא כנראה הייתה מקבלת כוכב אחד, וגם זה בגלל המנורה שמזכירה לחגור חגורת בטיחות :roll:

 

שי

:lol::lol:

לפחות אין ציפצוף של מטען נפץ באוטו,כמו באמריקאיות.

פורסם

הכל מגיע לנו!!!

 

כל הדרעק שקורה במדינה שלנו, בגלל שאנחנו עם כ"כ מטומטם!

 

תראו את התגובות של האנשים במאמר בY-NET על התוצאות החדשות של NCAP.

 

כל אחד גאון, יודע יותר טוב מהעובדות הבדוקות במחני ריסוק.

הרי לא יכול להיות שרנו תהיה בטוחה יותר מוולבו עבת הפח.......

 

אני קראתי את זה, בהתחלה זה היה מצחיק בצורה פתאטית (כמו כוכבי כזה), אבל אחרי כמה הודעות זה כבר התחיל להיות ממש עצוב!

 

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-2272233,00.html

פורסם

:mad:

מתוך התגובות בידיעות-

אין שום פח שעוזר לא של מרצדס לא של סובארו או סוסיטה ולא של של ליקסאס מה שכן מגן במידה מסויימת הוא רק השאסי והקורות

 

לפני כשנה וחצי מונית פולקסווגן קאראוול (טראנספורטיר ארוך)

התנגש בי מצד ימין במהירות כ90 קמ"ש כאשר הוא לא עצר על אור אדום

והיה ברשותי המלכה טויוטה קורולה 97 היא הגנה עליי ממוות כמעט בטוח בעזרת השאסי וקורות הפלדה החזקים

וכאשר הייתי בהכרה שני שוטרים אמרו לי :"מזל שלך שהייתה הטויוטה"

חברה תאונות זה דבר לא קל זה ממש קשה וכואב ומשבש אז תסעו לאט ובזהירות ותגיעו בשלום אפילו אחרי חצי שעה יותר טוב מלהתאשפז למשך כמה חודשים

 

:mad:

פורסם

הטמטום של עם ישראל?

מאיפה? שמישהו כבר יגיד לי!

הדבר הכי ישראלי שאפשר לעשות הוא לבלבל את השכל בלי שאתה מבין בתחום!

פתאום כולם בוחני רכב ופוליטיקאים :mad2::mad2::mad2:

מישהו עד אמר ב-Y NET :"בוא נראה אחרי 4 גלגולים באויר מה המגאן שווה,הכל חארטה"

:onfire: :snipersm: בא לי להתפוצץ!!!

במהירות מסוימת כל רכב הוא מלכודת מוות (צריך להזכיר באיזה רכב נהרגה הנסיכה דיאנה?),אנשים לא קולטים שזו לא השאלה.

בקשר לציטוט שהביא Rשף:

אני לא מבין איך אדם כה "אהבל" מצליח בכלל להיכנס לאינטרנט בכוחות עצמו! :mad2:

אני הייתי עד לכמות אדירה של רנו מרוסקות בצבא,ממש עד לחוסר זיהוי,שיצאו מהן ללא פגיעות,אלא רק שברים קלים(ממגאן [total loss]שנכנס בא סמיטריילר בצד,כאשר נסע באדום!)

פורסם

משה כהן מבת ים סיפר לי פעם על חוויתו הקשה:

 

"וואלה, גם לי קרה, פעם נסעתי בדייהטסו שרייד, אוטו פצצות חבל"ז.

באיזה צומת סמיטריילר לא עצר ונכנס בי בצד של הנהג ב100 קמ"ש.

אני יגיד לכם מזל שקניתי כזה אוטו פצצות, אמין, לא רואה מוסך, הוא הציל לי את החיים והנהג של הסמי טריילר עד היום בבית לוינשטיין.

 

 

השוטרים שבאו למקום אמרו לי, איזה מזל שיש לך כזה אוטו פצצות חבל"ז לא רואה מוסך, כי הוא כ"כ חזק שלא היה לו נזק בכלל ולא היה צריך בכלל ללכת למוסך לתקן, כי זה אוטו פצצות חבל"ז לא רואה מוסך.

 

ככה זה היפנים, הם עושים פח דק, אבל הוא פי שתיים חזק מפח אמריקאי ופי 4 לפחות מפח צורפתי, ובטח אין מה לדבר על פח איטלקי שמחליד אחרי שבוע.

 

אני אומר, כל המבחני ריסוק חארטה ברטה, הכל זה האירופאים האנטישמים מוכרים לנו לוקשים שנמות בתאונות.

לי מעכשיו רק יפניות, גם פצצות גם לא רואה מוסך וגם הנהג לא רואה בית-חולים"

פורסם

עומר תעשה לי טובה רוב הערסים אומרים שליפנים יש פח קרטון ולא הפוך...

חוץ מזה שכמו שכולנו יודעים אין קשר בין פח לבטיחות.

פורסם

לא פעם ראיתי תאונות בנוסך וולבו (הטנק) שניכנסה חזיתית בסובארו ליאונה עתיקה וחלודה, נוסעי הוולבו יצאו פצועים קשה עד מתים ונוסעי הסובארו יצאו ללא סריטה.... איך????

יש הטוענים שהסובארו פשוט ספגה את המכה וזה שהיא היתחמצ'צ'ה, העוצמה לא הגיע לנוסעים. לאומת זאת, בוולבו כולם נחבטו בתוך האוטו, קיבלו זעזועים ו.....

אז אני חושב שצריך לקחת את מיבחניי הריסוק בערבון מוגבל

×
×
  • תוכן חדש...