Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

השרשור נעול! רק פותח השרשור וצוות האתר יכולים להגיב
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6447 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מוצעים בזאת למכירה שני פריטים:

1.

מגבר של חברת Dragster דגם DA706.

המגבר הוא תוצרת איטליה, מהסדרה האדומה למי שמבין...

המגבר בעל שישה ערוצים:

66W RMS לכל יציאה בהתנגדות של 4Ohm

110W RMS לכל יציאה בהתנגדות של 2Ohm

220W RMS בגישור, כלומר 220X3.

המגבר נקנה לפני שנתיים בקצת פחות מארבע אלף.

מגבר יפייפה 5.5 ק"ג בעל צלעות קירור אדומות ופלטת כרום מבריקה, ספר הדרכה מקורי קיים.

במצב מצוין, נמכר לטובת שדרוג, מותקן כרגע ברכב, מפעיל שני זוגות קומפוננטים וסאב,

לא תוקן או פורק מהרכב מעולם. פשוט עובד ועובד ומחכה לקונה שיבוא, יתרשם ואולי יקח.

מחיר מבוקש: 1,400 ש'ח. גמיש אולי מעט אבל לרציניים.

 

2.

סט קומפוננט של חברת ALPINE סדרת S האיכותית דגם SPS171A.

הסט חדש לגמרי, לא הותקן נפתח כלום שום דבר.. אפילו לא הציצו בפנים. חדש לגמרי.

נמכר מתחת למחיר השוק פשוט בלי סיבה.

נקנה לפני שבועיים, עם קבלות ואחראיות של היבואן הבלעדי.

מחיר מבוקש: 1,100 ש'ח.

 

בברכה,

רון.

* צבוע! - " אם מעלת היושר לא קיימת באדם, מהי האמת מאחורי רעיונותיו? אמרותיו? מעשיו? "

* צדיק תמים של אחד, הוא מביש של אחר.

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

הקפצה :-)

* צבוע! - " אם מעלת היושר לא קיימת באדם, מהי האמת מאחורי רעיונותיו? אמרותיו? מעשיו? "

* צדיק תמים של אחד, הוא מביש של אחר.

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

אקטואלי...

* צבוע! - " אם מעלת היושר לא קיימת באדם, מהי האמת מאחורי רעיונותיו? אמרותיו? מעשיו? "

* צדיק תמים של אחד, הוא מביש של אחר.

פורסם

הקפצה!

 

יאללה שכנעתם אותי 1,200 ש'ח בעבור המגבר...

קדימה חבר'ה זה מחיר מצוין והמגבר מעולה באמת שמציאה - ניתן לבוא ולהתרשם.

 

רון.

* צבוע! - " אם מעלת היושר לא קיימת באדם, מהי האמת מאחורי רעיונותיו? אמרותיו? מעשיו? "

* צדיק תמים של אחד, הוא מביש של אחר.

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

שני הפריטים עדיין למכירה...

 

המגבר כאמור ירד למחיר של 1,200 ש'ח.

מגבר שישה ערוצים מהטובים ביותר שניתן למצוא כיום.

מספק הגברה עבור מערכת שלמה (2 זוגות קומפוננט וסאב, או 2 סאבים וקומפוננט) בצורה חזקה ואיכותית.

 

בנוסף, הקומפוננט, של חברת ALPINE להזכיר - חדש חדש - אלף שקל בלבד. חדש ובתול עם אחראיות, הכל.

 

אני מאיזור השפלה.

ליצור קשר ב-ה'פ.

* צבוע! - " אם מעלת היושר לא קיימת באדם, מהי האמת מאחורי רעיונותיו? אמרותיו? מעשיו? "

* צדיק תמים של אחד, הוא מביש של אחר.

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם
:arrow:

* צבוע! - " אם מעלת היושר לא קיימת באדם, מהי האמת מאחורי רעיונותיו? אמרותיו? מעשיו? "

* צדיק תמים של אחד, הוא מביש של אחר.

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

הציוד איכותי ובמחיר מצחיק!

 

סט הקומפוננט חדש לגמרי עם אחראיות וקבלה!

המגבר במצב מדהים ויש אולי אולי 5 או 7 חתיכות מסוגו מפוזרים בארץ!

* צבוע! - " אם מעלת היושר לא קיימת באדם, מהי האמת מאחורי רעיונותיו? אמרותיו? מעשיו? "

* צדיק תמים של אחד, הוא מביש של אחר.

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

היום הסתכלתי על הציוד וחשבתי לעצמי כמה אנשים מפסידים שהם לא קונים...

האלפיין מילא, בנאדם ישלם 400 ש'ח יותר על חדש זהה בדיוק...

אבל המגבר? במצב מצויין ועולה בחוץ פי שלוש או יותר...

 

טוב נוסף למכירה עוד פריט:

סאב 10" של חברת Vtrek כולל תיבה פתוחה מקורית של היצרן. היה בשימוש חודש וחצי.

נראה חדש, מריח חדש, מתפקד כחדש, קבלות על המוצר (נקנה באמצע אוגוסט).

הסאב לא מרעיד מכוניות אבל עובד יפה ומדויק.

יושב בבית ומחכה לקונה.

מחיר: 250 ש"ח- סופי.

* צבוע! - " אם מעלת היושר לא קיימת באדם, מהי האמת מאחורי רעיונותיו? אמרותיו? מעשיו? "

* צדיק תמים של אחד, הוא מביש של אחר.

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

טוב המגבר נמכר והקונה אכן מאושר. לגמרי.

ברכות ומזל טוב, באמת קנייה מעולה.

 

נשאר סט קומפוננט של חברת אלפיין מסדרת S שש וחצי אינץ' שאין אפשרות חבר'ה למכור בפחות מאלפייה!

לא הייתה לי סבלנות לחכות שאנשים יתקשרו ורק אז נתמקח אז פשוט רשמתי.

זה סופי כי זה חדש וארוז וזה עם אחריות וקבלה והכל חדש חדש לא הורכב לא נפתח. כלום.

פשוט נקנה בלי הרבה מחשבה לפני ולכן לא נפתח מעולם.

1,000 ש"ח - הכי זול בארץ! ואני באמת באמת הפסדתי פה...

 

רון.

* צבוע! - " אם מעלת היושר לא קיימת באדם, מהי האמת מאחורי רעיונותיו? אמרותיו? מעשיו? "

* צדיק תמים של אחד, הוא מביש של אחר.

×
×
  • תוכן חדש...