Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6561 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם הנה קצת מההתפתחויות האחרונות בעולמה של ה GTV

מערכת פליטה ...

הנה כמה תמונות מהתהליך:norm_F6ED7F3973FA4C1D98750467C8B43E6A.JPG

norm_14E90B163B3D4B38A3DCCD7AA5EF3A91.JPG

norm_11331599D765447FAD92AA61E5C7CFA1.JPG

והתוצאה הסופית צנרת נירוסטה 2.5" ממיר קטליטי "נשלף" לטסטים וצליל מדהים:

norm_DD9EB6A032074A2A99DE62FB1C39F1BB.JPG

norm_1814F589333D4C8688C5CC1B94B09CB5.JPG

צלחות ורפידות BREMBO קדמיות (רק הרפידות ברמבו) :

norm_E15201BE62564A4A8382DCF1DEBFF1E3.JPG

בולמי בילשטיין B6:

norm_3B834FE05B2940569C1044DD7FC35FE0.JPG

norm_C8B85DBC9D6A4D12A02F6494294585F0.JPG

סט בוקסות קד'+אח' פוליאריטן POWERFLEX:

norm_F841D6D307E845B2864E72FFB0F26309.JPG

צבע VHTP לקאליפר + כיתוב אלפא מויניל שעמיד בחום גם כן:

norm_9A9D4F74CAB2435EB307C43CBA399725.JPG

מוטות קישור לסרן האחורי:

norm_57947254A5B24D32863DE562890199B9.JPG

פסי מדרכה מניקל לדלתות:

norm_FF4F69CDD7C74B8887789895E41AD06D.JPG

כשזה מורכב זה נראה ככה:

norm_302A321A4284489E8D79E06139A5C3CF.JPG

וטורבו

volvo T5 "מרנט"

norm_E7B38C4AC25E488D9C780929302296DE.JPG

(לא יורכב, בטוח שלא בזמן הקרוב, בנוגע לעתיד אלוהים גדול או אללה אכבר כפי שבני דודינו נוהגים לומר)

ההרכבה של כל השאר בהקדם האפשרי...

מקווה שההשקעה תשתלם (מתכוון בעיקר לבילשטיין)

פורסם

נראה מעולה!

מקווה שההשקעה השתלמה.

 

 

היכן קנית את הצבע לקאליפרים?

אני בטוח שעם המדבקות זה יראה מדהים.

  • אחראי פורום
פורסם

כל הכבוד על ההשקעה, נראה טוב.

אהבתי את פסי הניקל :-)

מאיפה הזמנת את ה-powerflex?

אני מתכוון בקרוב להחליף בסוד.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם

הצבע ב EBAY יש מגוון לא רע של צבעים....

הבוקסות קניתי בארץ ממשהו שלא הספיק להרכיב על הרכב שלו אבל אתה יכול להזמין מ EBAY ואם אתה מעדיף לא להסתבך

עם מכס ומשלוחים אז דבר עם תומר ממועדון אלפא הוא דאג לי לבוקסות לספרינט...

פורסם

עבודה יפה עם הצנרת

 

לגבי הטורבו,

הוא גם ככה קטן על המנוע המקורי שהוא מגיע איתו, בוולוו הוא מגיע לפול בוסט ב לפני 2000 סלד.

אצלך גם אם תוריד יחס דחיסה הוא יכנס ב... עזוב , הוא יגיע לספול אולי לפני 5000, עם יחס דחיסה מקורי (לא בטוח שהמנוע יחזיק) אבל הטורבו יגדוש לך בסרק יותר ממה שיאשה גודש בסרק כשהוא קם מ שינה.

 

אני זוכר מ"מישהו" שהתקין אותו ב VR על מנוע סגור היה מקבל חצי באר ב 1800 וספול לפני 6000, היה קשה לדעת כי החוראני היה ממשיך ללחוץ

 

בקיצור זה טורבו מעולה לשני ליטר

 

אהה, יש לך עוד אחד כזה , זה יהיה סבבה :lol:8):wink:

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

מאוד אהבתי. תודה על התמונות. פשוט מדהים! תענוג להסתכל ולקרוא.

 

בהצלחה בהמשך הדרך, אל תשכח לעדכן אותנו. :-)

 

איפה אפשר להשיג את הכיתובית ALFA ROMEO לרצפה שמתחת לדלת בכרום?

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

כל הכבוד על השקעה רכב יפה

ובהצלחה בהמשך

 

8) ערן

חלומות נועדו בשביל להגשים אותם . . . 8)

אסקורט דור1 רפליקת RS (היעד - 150כ"ס אטמוספרי חזק)

סיוויק Eg6 סדאן/האצ'בק (מנוע B18c5 + מגדש על 320כ"ס)

ER-edition. . .ויש כאלה שאומרים שיש לי הרבה חלומות :lol:

פורסם

רכב מדהים!

פשוט יצירת אומנות!

 

תתחדש על השידרוג.

המלצה חמה - בשביל להשלים חבילה כמו שצריך תעשה לעצמך טובה ענקית וקנה סט אנטירולים (לי אישית יש ניסיון מעולה עם אייבך) , אתב לא יודע איזה שדרוג מהותי זה!

 

היו לי בולמים (קוני צהוב) לפני האנטירול . אחרי הרכבת האנטירול , הרכב נהיה ממש שטוח ביחס ללפני.

השידרוג משמעותי יותר מהרכבת בולמים לבד..

 

בהצלחה.

Not the sound of silence -ABARTH

פורסם

אפשר להפריע קצת ולקבל הסבר קצר על תפקיד הבוקסות?

אני מניח שהן מורכבות במערכת המתלים במקום מחברי גומי סטנדרטיים כדי לגרום הקשחה ולחדד תחושה? היכן בדיוק?

 

נראה פשוט מדהים, תתחדש!

פורסם
אפשר להפריע קצת ולקבל הסבר קצר על תפקיד הבוקסות?

אני מניח שהן מורכבות במערכת המתלים במקום מחברי גומי סטנדרטיים כדי לגרום הקשחה ולחדד תחושה? היכן בדיוק?

בנוגע להקשחת התנועה של המוטות והמתלים ביחס לשלדה אתה צודק...

הבוקסות מורכבות פחות או יותר פה:

norm_5323C38A00EF4669842594F910DF2483.JPG

 

כלומר בכל האוטו....

פורסם

פתחת את האשכול הזה רק אתמול, והשרת שהעלת את התמונות כבר קרס.

יש מצב לעלות את התמונות שוב בשרת אחר ?

×
×
  • תוכן חדש...