Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6582 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מצאתי לנכון להמליץ על מוצר שרכשתי דרך איביי בעזרת חבר ,לקח שבועיים לחכות אבל היה שווה .

המוצר הינו דף פלורוסנטי שמחליף את תאורת לוח השעונים של רכבים ישנים (מנורות תקע קטנות ).

 

אני הזמנתי 3 דפים בצבע אדום והיום החלפתי ,

 

ההחלפה יותר קלה ממה שחשבתי (פירוק לוח השעונים כולל השעונים עצמם+מחוגים) חיתוך הדף לפי המידה (מספריים וסכין יפנית) ,הלחמה עדינה ,חיבור החוטים ומזל טוב biggrin.gif ....

 

התוצאה שיצאה עם דף אדום היא רקע אחיד בצבע אדום שהוא גם ברור (לא קרוב ללדים או הנורות הרגילות )

עלות של 3 דפים לרץ הינה 150 ש"ח ושווה כל שקל ,המוצר אמין ,איכותי ושווה לכל מי שרוצה לשדרג את תאורת לוח השעונים .

 

מי שכן מזמין אז שיזמין אחד יותר לצורך בדיקות וניסויים .

 

תמונות הפעם כן יהיו אבל לכרגע זה המוצר .

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/EL-Neon-Foil-DIY-Kit-Red-Electroluminescent_W0QQitemZ230246667341QQcmdZViewItem?_trksid=p3286.m20.l1116

דדי,

מאמן נהיגה ספורטיבית ובטוחה - לחיים

פורסם

השאלה היא: איך זה יצא אצלך ברכב? תעלה כמה תמונות...

כל הנאמר בפורום הינו בגדר הסבר תיאורטי בלבד! (סעיף 14 לחוק יסוד קארספורום/יישום וביצוע פעולות).

וכן. ציון גולן הוא מ-ל-ך.

פורסם

מה שאותי מעניין זה מה האיכות של הדבר הזה או בעצם מה אורך החיים שלו.

הדבר מוכר משעונים אבל שם מדליקים כמה פעמים ביום לכמה שניות, מעניין האם זה יחזיק נסיעות של כמה שעות לאורך תקופה או שזה יפסיק לעבוד/ידהה/ישרף.

אולי מומחי האלקטרוניקה יכולו להגיד דעתם על פתרון זה.

ואני שואל את זה כי הרי אם זה יפה זול אמין ונראה ממש טוב אז למה יצרני הרכב לא משתמשים בזה במקור.

בכל מקרה תתחדש ונשמח לתמונות.

×
×
  • תוכן חדש...