Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6584 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום.

אז ככה הרכב ישמש בעיקר אותי לבד, בערך 120-150 ק"מ ביום .

עדיפות לקטן וחסכוני לא משנה דיזל או בנזין,אך ורק ידני.

תקציב 50-55 לא יותר .

חשבתי לכיוון פאביה או פונטו או פולואו איביזה מה היתרונות וחסרונות שלהם?

איזה מהם תהיה הכי חיסכונית מבחינת טיפולים? דלק? ביטוח?

תודה ויום טוב מיכאל.

פורסם

אין שום בעיה עם האיביזה לסטודנט- רכב מצויין.

אבל אני חושב שהספייס הידנית 80 כ"ס תוכל לשלב את מרבית דרישותיך ברמה מקסימלית ומשנתון מתקדם.

הרכב בגרסה זו זריז ומאובזר וחסכוני ביותר, הוא סחיר מאוד והמבחר ממנו גדול- חפש יד פרטית.

האמינות טובה יחסית ומה שקצת מאס זה עיצוב הפנים הפלסטיקי שלו.

תקציבך יאפשר לך לרכוש אקזמפלר משנתון מתקדם למדי...

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

ממליץ גם להוסיף לרשימה יאריס 1.3 ידנית. רכב חסכוני, מנוע VVTI מעולה עם 86 סוסים.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

נתניה-חיפה וחזרה...

ניתן בהחלט לעשות זאת בפונטו רק שאולי באמת יהיה כדי דיזל ל35K ק"מ בשנה.

למרות שאם זה למטרות לימודים בטוח תמצא משהו לעשות איתו סבבים על הרכב.

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

לדעתי,בגלל הק"מ הגבוה שתעשה עם הרכב יותר כדאי לקנות דיזל.

(למרות שהסולר היום בהרבה תחנות דלק יקר יותר מבנזין).

אבל,כדאי לחפש אקזמפלר לא שחוט מידי שלא קרעו אותו כי לפי הק"מ אתה צפוי לקרוע אותו בעצמך.

למרות שאתה מעדיף רכב קטן כדאי לך לשקול את אופציית מגאן דיזל מהמודלים המתקדמים יותר,ככל שזה נכנס בתקציב.

לא מעט חברי פורום טוענים שהיא די חסכונית בדלק.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

רב תודות לעונים וקצת עדכונים.

אז ככה : הקלומטרז שלי משתנה מיום ליום. לכן ציינתי בערך .כמו כן הוא לא קבוע , יש גם חופשות שאני לא נוסע לאונברסיטה .

מחישוב שעשיתי אני עושה עד27 אלף קילומטר בשנה . צריך רכב לא זולל!

עד עכשיו הייתה לי פזו 206 ידנית(XS 110כ"ס) ששירתה אותי נאמנה כמעט שנתיים. מחפש משהו דומה מבחינת ביצועים ,מראה ,וצריכת דלק.

תודה לעונים מיכאל

×
×
  • תוכן חדש...