Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6583 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שאלתי הראשונה היא האם ניתן בדרך כלשהי להעביר את יריעות האיטום מרכב לרכב??

 

מה לדעתכם המקומות המועדפים לאטימה בהתחשבות שאין תקציב לכל הרכב בצורה מלאה ובאיזה דרך לבצע זאת

אפשר לדבר בכלליות על כל הרכבים סתם בשבילי הרכב המדובר הוא פיג'ו 106 (קטן יחסית דלתות קטנות)

 

האם עדיף רק דלתות גם מבפנים גם מבחוץ בדיינמט אקסטרים

האם עדיף דלתות רק בחוץ + בגז

דלתות רק בפנים + בגז

חלק מסוים בדלתות + בגז

אולי עדיף לאטום יותר חלקים אבל בדיינמט רגיל (הכחול) או חומר זול יותר

 

מקווה שהבנתם את כוונתי, התקציב שלי הוא 500-600 ש"ח כמובן עדיף רק לחומר אם זה לא יהיה מסובך מידי ויהיו מתנדבים לעזור לי אני מעדיף לעשות לבד

 

תודה צחור

HU: Alpine CDA-9831 -=- F.Amp: Orion- 8004 -=- Mono: Rockford-p300.1

Comp: Morel Dotech 6 -=- Rear Sp.: Infinity 62.7i -=- Sub: Kicker 07CVR124

פורסם

זה תלוי בחומר ובכמה זמן הוא היה מודבק לדלת.

 

אני יכול לאמר לך מנסיון שאת הדיינאמאט אוריגינל - אחרי כמה חודשים, אין לך מה לנסות להוריד אותו מהדלת, הוא יתפרק לחתיכות.

 

פזקר לעומת זאת - אם זאת חתיכה גדולה - יש אפשרות, אבל מי רוצה להעביר פזקר?

 

לגבי אקסטרים - אם החומר כבר התייבש לגמרי - יתפרק ברגע שתנסה להוציא אותו, אבל אצלי ברכב הטיפה ששמתי עדיין נראה ששומרת על האלסטיות שלה ויכול להיות שיש אפשרות להוציא אותה בשלמותה עם עובדים ממש בעדינות - השאלה שנשארת היא האם החומר יצליח להדבק מחדש.

 

בקיצור - סביר להניח שאפשר בחלק מהמקרים, אבל לא ממש שווה את זה.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

מנסיון החומרים האיכותיים, דיינמאט או הסקונד סקין ממש קשה להוריד אחרי יום אחד והחומר כולו נקרע אחרי יותר מזה בלתי אפשרי להעביר אותו ולהדביק אותו מחדש.

מבחינת איטום קודם כל צריך לאטום את הדלת מבפנים ומבחוץ אחרי זה תא מטען ואחרי זה כל השאר

פורסם

הבנתי תודה, ועכשיו לתכלס מה אתם הייתם עושים עם 600 ש"ח לגבי איטום???

בלי תשובות כמו- תחסוך עוד קצת ו...א' ב' ג' ד'

יש לי כסף פשוט לא מעוניין להשקיע על איטום יותר מסכום זה

HU: Alpine CDA-9831 -=- F.Amp: Orion- 8004 -=- Mono: Rockford-p300.1

Comp: Morel Dotech 6 -=- Rear Sp.: Infinity 62.7i -=- Sub: Kicker 07CVR124

פורסם

במידה ואתה עובד לבד אז יצא לך בסכום כזה לדעתי 2 דלתות +- בחומר יעודי או גליל של רפהבאנד.

HU: Pioneer deh-6050UB, AMP: boss ch-650.

 

Suzuki Jimny 2003:-P

פורסם

אפשר מאוד להעביר איטום מרכב לרכב, אבל תקח בחשבון שלהוציא 4 ירעיות מפח שכבר הודבק אליו ייקח בערך 5 שעות!

 

אני הוצאתי קרוב ל- 13 יריעות והעברתי אותם לקיר אש ולריצפת הרכב הנוכחי שיש לי .

 

אבל אתה לוקח בחשבון שהיריעות לא אפקטיביות 100%. מכיוון שהן לא נדבקות 100 % לפח. כלל יסוד ביריעות איטום שהן צריכות להיות מודבקות טוב לפח ואפס אויר בינם לבין הפח.

 

בקיציר . אתה צריך מכשיר פן (של השיער) או תנור עם רשת/גריל . לחמם את היריעה כ- 5 דקות ואז להוציא עם שפכטל. אמרתי קודם 4 יריעות שלמות לקח לי 5 שעות בערך להוציא.

אז שיקול דעת שלך אם שווה לבזבז את הזמן בלהוציא את זה.

פורסם

תודה לכולם, עכשיו נניח שאני עובד לבד איזה "עזרים" צריך כגון רולר וכו...

ועל מה אתם ממליצים לעבודה ביתית מבחינת נוחות קלות ופשטות עבודה הדיינמט אורגינל\אקסטרים

או רפה בנד, ומה יתן לי תוצאות יותר טובות במחיר של 600 ש"ח חומר

שאר טיפים וירקות יתקבלו בשמחה!

תודה, צחור

HU: Alpine CDA-9831 -=- F.Amp: Orion- 8004 -=- Mono: Rockford-p300.1

Comp: Morel Dotech 6 -=- Rear Sp.: Infinity 62.7i -=- Sub: Kicker 07CVR124

פורסם

כמה מטליות +אציטון או טרמפנטין סכין יפנית {כמה ליפעמים נישבר}רולר לא מחייב כי יש מקומות שאין אפשרות להגיע איתו

זה מה שעלה לי בראש כרגע

::FEEL THE {XS} power::

פורסם

תודה!

 

מישהו יכול להמליץ על אחד מהחומרים שהעלתי??

בהתחשב בנוחות ופשטות עבודה ביתית, תוצאה מירבית, מקסימום חומר במחיר זה

HU: Alpine CDA-9831 -=- F.Amp: Orion- 8004 -=- Mono: Rockford-p300.1

Comp: Morel Dotech 6 -=- Rear Sp.: Infinity 62.7i -=- Sub: Kicker 07CVR124

פורסם

למה בלגן.

כנס לשרשור שלי. יש שם רשימה מלאה.

חפש את השרשור של איתמר. יש שם גם רשימה מלאה.

אצל שנינו יש תמונות.

 

בהצלחה

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

×
×
  • תוכן חדש...