Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6587 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

אתמול שאלתי על עלויות תחזוקה של סיאט לאון מול עלויות של משפחתית 1600, תודה לכל העונים.

היום קפצה לי מול העיניים כתבה על טרנד חדש של לקיחת רכבים מיוחדים בליסינג.

בתור עצמאי אני יכול לבחור את הרכב, אבל בשיטוט באתרי החברות לא הצלחתי למצוא מכוניות ספורט, חוץ מסיאט איביזה קופרה למכירה באחת החברות.

מישהו מכיר\שמע ניסה? מאיזו חברה?

מישהו יכול לתת מושג על הפרשי המחירים?

 

תודה

צביקה

פורסם

בחברות ליסינג יביאו לך את כל מה שאתה תבקש, רק תשלם. כמכונית "ספורט" זולה אתה יכול לקבל את CHRYSLER CROSSFIRE, ואם נהיה רציניים גם MITSU EVO תקבל. כמו שאמרתי, רק תשלם.

Seat Leon FR 2.0 (190bhp) DSG 2019

פורסם
בחברות ליסינג יביאו לך את כל מה שאתה תבקש, רק תשלם. כמכונית "ספורט" זולה אתה יכול לקבל את CHRYSLER CROSSFIRE, ואם נהיה רציניים גם MITSU EVO תקבל. כמו שאמרתי, רק תשלם.

 

אני מכוון למכונית רגילה עם קצת פלפל, לא משהו גרנדיוזי.

בשביל להשתולל יש את האופנוע...

פורסם
אני מכוון למכונית רגילה עם קצת פלפל

 

אלפא רומיאו 159 ליסינג, למה לא? לאחים עופר יש כמה כאלה מליסינג.

Seat Leon FR 2.0 (190bhp) DSG 2019

פורסם
אתה מתכוון לקחת רכב חדש מליסינג או משנתונים 2007 ופחות?

חדש, לא ידעתי שאפשר 2007 או פחות.

יש איזו ספורטיבית, או משפחתית+ שתעלה בליסינג כמו רכב מנהלים - B4, 6, מונדאו\407?

פורסם
אתה מתכוון לקחת רכב חדש מליסינג או משנתונים 2007 ופחות?

 

לא יודע באמת אם קיים ישן, אבל אם היית אומר שאתה מתכוון לקחת ישן, הייתי מזכיר לך את תופעת ה"קריעה" של רכבי הליסינג שסביר להניח שמכפילה ואפילו משלשת את עצמה כאשר מדובר ברכבים ספורטיביים.

פורסם

אני ראיתי לפחות כמה אוקטביות vRS חדשות בליסינג (אלבר וניו קופל) - שווה לבדוק... :-)

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם
חדש, לא ידעתי שאפשר 2007 או פחות.

יש איזו ספורטיבית, או משפחתית+ שתעלה בליסינג כמו רכב מנהלים - B4, 6, מונדאו\407?

 

כן, קוראים לה גולף TSI.

היא מגיעה עם סאן-רוף וכו', ומגיעה ל- 80 תוך 6 שניות :-) (ולמאה תוך 8.8 ).

יש לה מנוע נהדר, חסכוני כשצריך (חשוב אם אתה עצמאי) וחזק כלוחצים (שני מגדשים); וגיר נהדר גם כן.

אם אינך צריך בגאז' גדול, היא מאוד מומלצת. כדאי לשים לב, שהיא לא "ספורטיבית" בהתנהגות, כלומר אם אתה מחפש סיבובים מחרפי חיים תצטרך להחליף בולמים, למשל. אבל היא בהחלט עם הרבה פלפל. בקלות, אגב, ניתן להעלות את ההספק שלה בעוד 30 כ"ס (בחו"ל היא מגיעם בשתי גרסאות), אבל אני לא יודע מה זה עושה לאחריות או האם חברת הליסינג תהיה מאושרת.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

תודה לכולם, נראה לי שאני אלך על מאזדה 3, 5 דלתות 2 ליטר. אמנם מסתובבות הרבה כאלה, אבל ההימור מבחינת הפרקטיות והעלויות לא גדול מדי....

פורסם

אני חושב שיש פה בילבול בין ליסינג תפעולי למימוני.

בליסינג מימוני, שהוא מעין הלוואה, אכן תוכל לקבל כל מה שתירצה.

לעומת זאת, בתפעולי, במיוחד בשנים האחרונות, ההיצע מוגבל ונע על הציר מזדה 3/פוקוס - מונדאו/מזדה 6 -פאסאט/קאמרי וכו'.

קשה לי להאמין שחברת ליסינג תפעולי תסכים להתמודד עם ירידת הערך הצפויה של אלפא 159.

פורסם
עדיך לך לבדוק הלוואה מהבנק.

משתלם יותר.

 

+1 :mm_yeah:

 

אני לא מבין למה אנשים לוקחים רכב בליסינג כשאפשר לשלם בערך את אותו הסכום כל חודש לבנק, והרכב הוא שלך.

פורסם
תודה לכולם, נראה לי שאני אלך על מאזדה 3, 5 דלתות 2 ליטר. אמנם מסתובבות הרבה כאלה, אבל ההימור מבחינת הפרקטיות והעלויות לא גדול מדי....

 

 

כל הבלאגן הזה בשביל מזדה 3 כמו שיש לכל עם ישראל?

 

לא עדיף לקחת משהו קצת יותר נדיר ומעניין?

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
אני חושב שיש פה בילבול בין ליסינג תפעולי למימוני.

בליסינג מימוני, שהוא מעין הלוואה, אכן תוכל לקבל כל מה שתירצה.

לעומת זאת, בתפעולי, במיוחד בשנים האחרונות, ההיצע מוגבל ונע על הציר מזדה 3/פוקוס - מונדאו/מזדה 6 -פאסאט/קאמרי וכו'.

קשה לי להאמין שחברת ליסינג תפעולי תסכים להתמודד עם ירידת הערך הצפויה של אלפא 159.

זה נכון מאוד.

אני חוזר שוב, לדעתי תעזוב את העניין עם חברות הליסינג, ותשיג ממון מכיוון אחר, משתלם יותר.

ואם בכל זאת תלך על מאזדה 3 אז לא נותר , אלא לאחל לך הצלחה מסחררת על הצטרפותך לעדר.

×
×
  • תוכן חדש...