Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6582 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום!!

אני מעוניין לקנות גולף שנת 2001 או 2002 דיזל !!

והייתי שמח אם תוכלו לעזור לי בבחירה כי אני מבולבל (כי מצד אחד זה דיזל ויקר ומצד שני שמעתי שהיא לא שותה הרבה אז כך שאני לא יודע אם תוכלו לעזור תודה....

פורסם

כמה קילומטר בשנה אתה נוסע בממוצע?

 

יש להכניס למשוואה עוד מספר משתנים פרט לדלק, וזה עלויות אחזקה ורכישה גבוהות יותר של דיזל.

פורסם

אני לא נוסע הרבה משהו כמו 15 או 10 בשנה ובעיקר בעיר וזה עיר של הרבה עליות אז ככה שגם צריך קצת כוח וכמה שפחות דלק

חשבתי על ה1600 יש כזאת לשכן שלי והיא שותה מלא(אוטומט) והדיזל זה ליטר ל16 ק"מ

פורסם

דבר ראשון, הסולר לא יקר יותר מבנזין בתחנות מסוימות. אני ממלא סולר ב 6.32 לליטר בתלפיות בירושלים, תחנה סדירה וגדולה.

 

דבר שני, אכן צריכת הדלק ברכב נמוכה משמעותית, מחוץ לעיר אני עושה 1:17, משולב 1:15, בעיר 1:13.

נסיעה עם מזגן.

 

דבר שלישי ממליץ לך בחום על הרכב, בתנאי שתמצא אחת שמורה שלא הייתה בית ספר לנהיגה לשעבר, ועם קילומטרז' סביר לדיזל.

הרכב אמין וסוס עבודה.

GOLF TDI

תמונות של הרכב

 

אם היה לי אוגר רוסי הייתי קורא לו איגור.

פורסם

הייתי רוצה לדעת לגבי החלקים. אמרו לי שזה יקר פי 3, וגם לגבי טיפולים וכל התחזוקה, וכן האם הביטוח יקר יחסית.

 

 

 

**אנא הקפד להשתמש בסימני פיסוק כדי שלכולם יהיה נעים לקרוא וגם לענות לשאלותיך**

פורסם

פי 3 יותר יקר? שטויות במיץ.

אחזקה רגילה.. טיפולים כמו כל רכב אחר מבחינת עלות.

 

הבעיה היחידה שהרכב הזה אהוב על גנבים, לכן תשמור עליו טוב.

GOLF TDI

תמונות של הרכב

 

אם היה לי אוגר רוסי הייתי קורא לו איגור.

פורסם

בכמה עוד יותר?! אם היא צורכת 1:16 באוטומט אז בטח לא יותר חסכוני בפערים משמעותים מידני אז עדיף אוטומט (נוחות נסיעה)

פורסם

אני ממליץ לך מאוד להיות סבלני כי למצוא רכב דיזל משנת 2001 במצב טוב זה ממש לא קל.

במיוחד גולף ידני TDI.

רוב הגולפים עם גיר רגיל דיזל הם עם מנוע SDI (הרבה יותר חלש 64 כ"ס אבל אמין ועוד יותר חיסכוני 1:18 ).

מי שקנה רכב דיזל בשנים שאתה מחפש - קנה בשביל לנסוע הרבה.

אחרת לא היה משתלם להחזיק רכב דיזל בגלל אגרת רישוי יקרה מאוד (תוספת של 2600 ש"ח נכון לשנת 2001).

תעשה לך חשבון - 7 שנים * 30 אלף ק"מ בשנה = 210 אלף ק"מ .

זה קילומטראז' סביר לרכב דיזל.

אם תמצא עם פחות ק"מ, אבל אמיתי - זכית במציאה.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

אם אתה הולך על דיזל SDI כלומר ללא טורבו

קח בחשבון שהאוטו חלש.

זה לא נוראי כשאתה נוסע בכבישים בינעירוניים.

אבל בתוך העיר, ועוד עם עליות... זה כבר מבאס!

 

היתה לי קורדובה (אחותה של הפולו קלאסיק) 1.9 SDI

האוטו מעולה, חסכוני מאוד (1:20) ואמין מאוד.

פורסם

קודם כל לגולף SDI יש 68 כ"ס (הייתה לנו אחת), והיא היתה עושה יותר מ-1:18 וזה אני אומר לך בוודאות. אמינה מאוד רק מרגישה חלשה בחלק מהמצבים וזה בעצם החסרון שלה. ה-SDI מעטות מאוד. גם TDI לא קנו הרבה אבל עדיין יש סיכוי יותר גדול למצוא TDI ידנית מאשר SDI.

×
×
  • תוכן חדש...