Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6586 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

זה בנזין מנוע 2000? ואני יחזור על זה עוד פעם אין לי הרבה כסף לכל ההוצאות אז בדלק אני מנסה כמה שיותר לחסוך כמה בערך עושה ה2000 ידני לליטר?

פורסם

כן אני מדבר על מנוע 2000 בנזין ידני. חסכונית הרבה יותר ביחס לאוטומט.

האוטומט ידוע כשותה דלק כרוני בגולף.

 

הידני עושה בערך 1:13 משולב.

האוטומט עושה 1:9 משולב...

המספרים הם בערך....

GOLF TDI

תמונות של הרכב

 

אם היה לי אוגר רוסי הייתי קורא לו איגור.

פורסם
אם אתה הולך על דיזל SDI כלומר ללא טורבו

קח בחשבון שהאוטו חלש.

זה לא נוראי כשאתה נוסע בכבישים בינעירוניים.

אבל בתוך העיר, ועוד עם עליות... זה כבר מבאס!

 

.

 

מנוע SDI בנפח 1,900 סמ"ק מפיק כ-67 כ"ס ,

שיא המומנט מתקבל בסל"ד נמוך יחסית למנועי בנזין ,כך שהרכב זריז יחסית ,

ולא מושפע מעליות תלולות לעומת מכוניות ה1.6 (בנזין) .

-

פורסם

sounder, יחסית למשקל הרכב וכמות הסוסים ניתן להגיד שהוא זריז, אבל להגיד שהוא לא מושפע מעליות תלולות זה כבר שטויות במיץ. היה לנו גולף SDI ואני זוכר את הרכב הזה מא' ועד ת'.

פורסם
אני מבין אבל השאלה מה יותר משתלם 1800 או מנוע 2000 ידני?

 

 

תראה, ה-1800 הוא 20 שסתומים ומייצר 125 כ"ס.

ה-2000 הוא 8 שסתומים ומייצר 115 כ"ס.

 

ככה שעל הנייר ה-1800 נשמע יותר טוב.

 

במציאות לעומת זאת, ה-2000 הוא מנוע מאוד טוב לדעתי ונותן כוח זמין בכל סל"ד כמעט.

1800 יש רק משנת 98 ו-99, ואח"כ הוא הוחלף למנוע ה-2000.

 

אין שום סיבה להתעקש ולחפש בנרות 1800, סה"כ לדעתי ה-2000 יותר טוב.

 

הדבר הכי טוב שתוכל לעשות לרכב הזה זה לקחת אותו בגיר ידני. לא משנה איזה מנוע אתה קונה.

פורסם
תראה, ה-1800 הוא 20 שסתומים ומייצר 125 כ"ס.

ה-2000 הוא 8 שסתומים ומייצר 115 כ"ס.

 

ככה שעל הנייר ה-1800 נשמע יותר טוב.

 

במציאות לעומת זאת, ה-2000 הוא מנוע מאוד טוב לדעתי ונותן כוח זמין בכל סל"ד כמעט.

1800 יש רק משנת 98 ו-99, ואח"כ הוא הוחלף למנוע ה-2000.

 

אין שום סיבה להתעקש ולחפש בנרות 1800, סה"כ לדעתי ה-2000 יותר טוב.

 

הדבר הכי טוב שתוכל לעשות לרכב הזה זה לקחת אותו בגיר ידני. לא משנה איזה מנוע אתה קונה.

 

 

הנה הגיע התשובה שחיפשתי! תודה! ועוד שאלה,מה זה הג'נריישן (כאילו יש כאלה גם במנוע 2000)אני מחפש עם גג פתוח בגלל זה אני שואל !...

פורסם

ג'נריישן זו רמת גימור שיצאה לחגוג 25 שנה לגולף (25 שנה = דור = ג'נריישן).

 

רמת הגימור הזו מחמיאה מאוד לגולף ומתאימה לה הרבה יותר משאר רמות הגימור (קומפורטליין ובייסיק ליין).

היא כוללת בין השאר ידיות ופסי קישוט בצבע הרכב.

מושבים בריפוד מיוחד.

סאנרוף.

מגנזיום.

פנסים אחוריים כהים יותר (אני חושב).

 

אני לא סגור על האם כל התוספות באו בכל הדגמים של הגנרשיין.

 

בכל מקרה, ג'נריישן 2.0 ידנית, לדעתי לפחות, היא הגולף האולטימטיבית (נניח בצד את ה-GTI או ה-TDI שפונות לסגמנטים אחרים).

מה גם שלא כל כך קשה למצוא אחת יפה ושמורה, כיוון שרמת הגימור הזו, בדומה להיילין ב-V5 הגיעה ללא מעט אנשים מבוגרים ולא ילדים שחיפשו פוזה.

לעומת זאת לך תחפש GTI או TDI טובות...

פורסם
אוקי אני מבין, טוב ההחלטה ניראה לי כבר התקבלה (המנוע 2.0 ידני ) תודה לכם!!!

 

*כי לפי כל ההתיעצויות היא הכי משתלמת

×
×
  • תוכן חדש...