Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6592 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

:brickwall::brickwall::brickwall:

 

טוב, ההיבריד הוא וופר מעולה לדלת שנשמע מעולה בכל דלת אטומה.

קרא תגובה גם של ?MAZDA 3 MAN תראה מה הוא גם אמר על ההיבריד.

 

אמיר

!!!205rallye -->206XS -->clio172-->fiat bravo tjet 1.4t --> Ford Focus ST

  • תגובות 39
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

זה מה שאני אמרתי? ממש לא.

זה ששש אנשים שחושבים כמוך זה דבר אחד.

זה שיש פה בפורום כמה אנשים שהיו מאד מרוצים הוופרים האלה זה משהו אחר.

אתה בוחר בדרך הילדותית להתמודד.

תהנה.

דוד.

פורסם

שלא נשכח שכשאמיר(MR SUB) קנה את ההייבריד אז הוא התלהב מאוד ופתח איזה שרשור או 2 על כמה הם טובים. עכשיו הוא עצבני שלא הלך לו איתם , אולי כי הוא עשה שם משהו לא טוב:multi:, אז הוא אומר לאחרים לא לקנות? :hihi:

 

באמת נשמע מאוד לא מקצועי ואמין במיוחד!

פורסם

שב בשקט עידן לך למערכת שלך ותהיה מרוצה אל תבוא לבקר אותי כי אם נתחיל ההיפך לא נגמור.

בעיקרון? המלצה טובה ל800 שקל.

אני לא היללתי את הוופרים וכולם יודעים שבמפגש באותו השבוע( יום אחרי שהתקנתי) אמרתי שהם חסרי באס לחלוטין.

יש לי חרא אוטו עידן? מצטער שפוקוס לא מתאימה לך, לך לחפש את מי שאכפת לו ותחזור לגטס שלך.

הוופרים האלה מאוד מוזיקליים ונשמעים טוב, בכל מה שקשור לבאס ותדרים נמוכים הם לא עושים את העבודה בהרבה התקנות.

יש לי את כל התנאים כדי להפיק מהם את המיטב, ואם לא המיטב. אז קרוב אליו.

 

תעשה מה שאתה רוצה. המחיר לסט הזה, מחיר טוב מאוד.

תהיה מרוצה נהדר. שמע את כל מגוון הדיעות על הסט ותגיב.

ועידן . תחפש את השרשור על כמה שאני אומר שהם נהדרים בבקשה.

 

אני חושב שהדברים שעליהם אני מגיב פה הם מניסיון רב, בנושא מקצועיות. לך עידן, אין מה להגיב כאן.

 

אמיר

!!!205rallye -->206XS -->clio172-->fiat bravo tjet 1.4t --> Ford Focus ST

פורסם

בתור אחד שהיה לו את הסטים שדובר עליהם בשרשור...

 

 

ההיבריד חרא של סט תמורת 2400 שח ... והמידבאס שלו בכלל לא משהו בכל פרמטר ...

 

תמורת 800 הייתי קונה .

 

לגבי מילה וK2P הם מפגיזים בתדר גבוהה בין 70 ל100 .. עניין של טעם .. הם לא ידחפו אויר כמו אלייט ... לגביי הייבריד הם טובים ממנו בכל פרמטר וזה לא השוואה הוגנת.

פורסם

לפחות זה האוטו של עידן ולא של ההורים שלו :\

דווקא אצל עידן שמעתי וגם הרבה אמרו ששןמעים שם טוב?

איך זה שאצלי שמעו תדרים נמוכים טוב מאד? ההתקנה שעשית כנראה לא הייתה נכונה או הכיוונים שלך לא היו נכונים.

בשביל לגרום לו להשמע טוב צריך הבנה, התקנה נכונה וסבלנות

כנראה שאחד מהם או כמה חסרו לך.

דוד.

פורסם

תקשיב לי משיח.

אם יש לך איזשהו רצון לזלזל בי או בידע שלי, אתה יכול לפנות אלי בפרטי ויש לי דבר, או שניים ללמד אותך .

זה שהאוטו של אמא שלי ושלי ואבא שלי עם אוטו משלו, מה זה אומר? אתה גבר יותר? יש לך יותר כסף? מה קשורה ההערה הזאת בכלל? אם אין לך הערה חכמה להגיד שב בשקט.

ההתקנה שלי היתה נכונה, ובוצעה כמו שצריך. הכיוונים שלי לא היו נכונים? מה אתה אומר? הוופרים קיבלו לפנים בסביבות 150 RMS עם תוספת של בוסט ב80HZ+125HZ ונשמעו פשוט לא טוב בתדרים האלה, מה לעשות?

 

הבנה יש לי. התקנה נכונה היתה. וסבלנות אין לי תמיד, אבל הם בחיים לא היו מוציאים יותר ממה שהם נתנו. הם הגיעו למקסימום שלהם אצלי והתפוקה לא היתה מרשימה בכלל. תסתכל כמה הודעות מעליך מתן הגיב. הוא אמר פחות או יותר מה שאני אמרתי.

קרא את מה שMAZDA 3 MAN אמר. גם לו לא היה את כל התנאים? תאמין לי שהוא השקיע טוב מאוד במערכת שלו והם פשוט לא עשו את העבודה

אז אצל איתמר הם נשמעו סבבה ואצלך הם נשמעו סבבה אם אתה אומר, לא שמעתי אצלך, אבל בהרבה רכבים הוופרים האלה לא עושים עבודה טובה! מה אתה רוצה? זה לא וופר שראני יכול להכניס לכל דלת אטומה ולהגיד בלב שקט "וואלה הוא יעשה את העבודה."

 

אתה יכול להמשיך בתכלס להגיד מה שאתה רוצה. זה לא ישנה את העובדה שהם הרבה פעמים לא עושים את העבודה.

אצל נשמעו טוב? מאמין לך. כמה וכמה מקרים אחרי ששמעתי אותם הם פשוט לא עשו את העבודה.

 

אמיר

!!!205rallye -->206XS -->clio172-->fiat bravo tjet 1.4t --> Ford Focus ST

פורסם

סתם תגובות של אנשים על ההיבריד.

 

עידן, הינה תגובה שלי יום אחרי שהתקנתי את הוופר, אז אל תכניס לי מילים מה כן אמרתי ומה לא אמרתי עליו אני לא ילד קטן כמוך.

"שלום חברים,

היום התקנתי ברכב שלי במקום המיד של הפולס שכבודו מונח במקומו, מיד של היבריד אוביישן 6.5.

 

הדלתות אטומות טוב מאוד. גם מגבר יחסית חזק יש 150 RMS לערוץ. קרוס דיי איכותי של XETEC X-2.

ולמרות כל זה, המיד פשוט נשמע עם פחות באס מהפולס!

מה קורה פה! זה מיד שמתהדר בכך שהוא יורד מאוד נמוך, כמו סאבון קטן!

איך זה יכול להיות שהוא חלש בתחום הזה מהפולס?

 

אני ממש מבולבל ומאוכזב, מישהו אולי רוצה לשפוך אור?

הרכב הוא פוקוס 2005 ושוב, דלתות אטומות."

 

MAZDA)3(MAN

"

אפשר להסתכל על זה ככה, אני דווקא רואה את זה בתור חסרון עצום! זו הסיבה שבגללה פירקתי את ההייבריד שהיו אצלי ברכב (גם כן - המידים היו מותקנים בצורה סטנדרתית בדלת ללא שום בניות ויש מספיק איטום סביב), והחלפתי לסט אחר.

 

ידוע שזה סט משכמו ומעלה, במיוחד עם ה- MT22 שמשתלבים איתו בצורה מושלמת - אבל לסט הזה יש יותר מדי דרישות."

 

 

מתן

"בקיצור שורה תחתונה זה רע מאוד שצריך להתאמץ כדיי להוציא מוופר משהו"

 

"מנסיון עם הייבריד ודוטק אוביישן , דוטק הוא וופר הרבה יותר מפגיז :smile:

 

אולי זה טבוע בזה שהו אחד הפיתוחים האחרונים"

 

BORKA

"מקריאה של מבחן להיבריד אוביישן ברוסיה.

הוופר הנ"ל יכול לעבוד בנפח של הדלת (35 ל), אך יש נפילה בתחום הבאס שמתחילה די גבוה.

תיבות סגורות מומלצות בנפח 4-6 ליטר.

ולפי מה שרשום שם האידיאלי זה תיבה פתוחה בנפח 8 ל' שמכוונת ל60 הרץ. בתיבה כזאת הוופר יורד ל 65 הרץ.

 

ובלי קשר למבחן הזה קראתי גם פעם רעיון, בעיתון רוסי עם הבעלים של מורל .

והיתה שם התייחסות לנפחים הדרושים לרכיבים של מורל.

מדבריו של הבעלים היחידים שאמורים לנגן בנפח גדול (דלת) הם הפולס והדוטק. כל שאר הרכיבים מיעדים לנפחים קטנים של כ 6-8 ליטר בגלל שברכבים החדשים יש הרבה אלקטרוניקה שמקטינה את הנפח וגם בגלל שאלו סטים שאנשים לא מקצועיים ( במיוחד בחו"ל) לא יקנו."

 

רוני(יגאל בנץ)

"לדעתי המיד של הפולס מוציא הרבה (שוב הרבה ) יותר באס מההיבריד

אבל הוא לא מוזיקלי כמוהו

לא מדויק ומהיר כמוהו

 

מיד של 300 ש"ח :smile:"

 

MAZDA(3)MAN

"אז בשורה התחתונה, הסט הזה לא מתאים לכול אחד. אני למדתי את זה על בשרי.

 

גם אני עברתי אליו לאחר שפירקתי את דגם הפולס מהרכב, ולמרות שכבר אז הרגשתי שמשהו לא כ"כ מסתדר לי במידים שלו, ייחסתי את זה לאיטום שלא היה לי אז, אולי גם להגברה שלא הייתה מספקת, אולי חיווט טיפה יותר רציני ומושקע - כנ"ל גם התקנה יותר מושקעת, ומן הסתם גם ימבה זמן של כיוונים. אבל מה? עדיין לא קיבלתי את מה שרציתי גם לאחר שסימנתי "וי" על כול אחד מהנושאים הללו שטענו טיפוח.

 

זו הסיבה שנפרדתי מהסט הזה, ולי הוא עלה מאוד יקר (כי דווקא אותו רכשתי ללא איזה סידור מיוחד אז שילמתי עליו מחיר מלא). להגיד שאני מאוכזב? פעם כן - היום לא. למה לא? כי לדעתי הייתי סתם תקוע. תקוע על המותג הזה מבלי לבדוק אופציות אחרות שאולי היו חוסכות לי לא מעט כסף, זמן, טרחה ועצבים."

 

 

אלה דוגמאות לתגובות מהת'רד שאני פתחתי.

 

העניין הוא לא חד משמעי, אבל הרבה פעמים הוופר לא עשה עבודה מספקת שנדרשת מוופר של סט שעולה מעל 2000 שקל! אני לא אמליץ למישהו להתקין את הוופרים האלה באוטו, כי שמעתי אותו כמה פעמים וחוץ מאצל איתמר לא שמעתי אותו נותן יותר מידי! וגם אצל איתמר הוא נתן בראש בהשוואה להיבריד אצלי.

עכשיו יש לי זוג וופרים של פוקאל מסידרה ישנהREFERENCE (מצטער לכל העשירים שלא מתאים להם שאין לי כסף לאוטו משלי, ואין לי כסף לקנות הכל סטים חדשים. תחסכו ממני את התגובה) .

והם לא רואים את ההיבריד של איתמר.

ואם מדברים על הוופר של איתמר( ואיתמר, שלא תבין אותי לא נכון הוא נשמע סבבה לגמרי) במפגש צפון, אותו מפגש שהגעתי התחלנו לפרק לי את האוטו כדי לבדוק למה ההיבריד לא עושה את העבודה, מישהו קרא לי לאוטו שלו, סתם שאני אשמע בתור השוואה סתם וופר של סט אחד לפניהכי נמוך של MBQ. הוופר הזה בעט הרבה יותר חזק מההיבריד אצל איתמר! אבל כן, לא היה מוזיקלי יותר מידי, הוא לא היה נורא, אבל לא נשמע ממש טוב. אבל באס הוא נתן פי כמה מההיבריד.

 

אמיר

!!!205rallye -->206XS -->clio172-->fiat bravo tjet 1.4t --> Ford Focus ST

פורסם

בלי להיכנס להאם הייבריד הוא וופר יותר טוב או פחות טוב , אני רוצה להזכיר משהו שנראה שאנשים יחסית מתעלמים ממנו בתקופה האחרונה ביחס למידבאסים -

למעט בסט אפים של 3 וואי מסוימים , מידבאס טוב לא נימדד רק בכמה חזק הוא בועט וכמה נמוך הוא יורד , אלה גם באיך הוא מנגן את כל טווח התדרים בין 65-2000 ולא צריך להתמקד רק בקבוצת תדרים של 50-100 ..

Hybrid Audio Legatia L1PRO+L4 @ Genesis Dual Mono

Hybrid Audio Legatia L6 @ Genesis 4 Channel

AA Chaos 12 @ Sundown SAZ-1500D

Alpine 9533, H701, C701

פורסם

אתה צודק מאוד.

ההיבריד מנגן מיד+ מיד גבוה טוב מאוד. הוא מדוייק, הוא ווקאלי מאוד בקטע הזה הוא טוב. אבל לא תמיד משלים את התדרים הנמוכים בצורה מספקת מסט במחיר שלו. וכך גורר שהבאס יגיע מאחורה ואני אאלץ להשתמש יותר בסאב.

זה לא מה שאני מצפה מוופר כזה.במחיר הזה.

אני שואף שאת רוב הבאס הנגיד, גבוהה קצת (מ60-70HZ ) ינגנו לי הקומפוננטים ומשם, אני לפחות, נותן לסאב לנגן מלמטה עד 80HZ כדי לתת להם עוד קצת כוח ופאנץ' חזק שאני אוהב . ואי לא שומע באס מאחורה. אלא הוא יושב מקדימה, כי הוופרים נותנים את ה70HZ חזק מספיק.

 

אמיר

!!!205rallye -->206XS -->clio172-->fiat bravo tjet 1.4t --> Ford Focus ST

פורסם

אמיר אני לא בא לפגוע בשום יכולת של אף אחד או משהו כזה.

יכול להיות שעשית הכל נכון אבל אצלך ברכב זה פשוט לא "זה"

ואצלי התדרים הנמוכים היו מטורפים ובעטו יותר מהMILLE שיש לי עכשיו.

זה מידבאסים בין החזקים שהרגשתי ואתה מוזמן לשאול את עידן ואת זה שפרסם בפעם הראשונה את הREPABAND ששכחתי את הניק שלו קוראים לו אלכס אם אני לא טועה ותשאל עוד כמה שיבו אצלי ברכב כשהיה הייבריד והם נתנו באס יותר מהמון וופרים .

לנגן על נפח של דלת ? אפשר להגיע ליותר תוצאות בתחבה אבל כך אפשר להגיד על כל וופר\מידבאס.

המידבאס של הייבריד הוא מידבאס חזק טוב.

הכל תלוי בתנאים שלו.

דוד.

פורסם

משיח האם ניתן להבין ממהודעה שאתה טוען שההיבריד יותר טובים מהמילה ??

 

בכל פרמטר שהוא כולל, טווח תדרים יעיל ,טונאליות ,ירידה לנמוכים ,המילה יותר טובים אתה רוצה להשוות מילה תשווה לסופרימו זה השוואה יותר הוגנת

פורסם

מה שאני אומר שבאס של ההייבריד היה חזק יותר גם בהתחשב שהוא מקבל יותר הספק 150 מול 125 של מילה למרות ההבדל הקטן.

המילה יורדים כמובן נמוך הרבה יותר ומנגנים תדרים עד 3-4 KHZ כמו טוויטר ממש , פשוט חוויה וופר מדהים ברמתו ואין ויכוח.

אבל להגיד שהייבריד לא מפיק באס יהיה שקר וכזב והוא ידע גם לתת אותם יפה עד 80HZ בסלופ 18 אז זה ממש לא השווואה אלה להגיד שזה שמישהו לא קיבל תוצאות מוופר כלשוהוא וישנם עוד כמה כמוהו לא שאותו וופר לא מוציא תוצאות טובות זה אומר אך ורק שהתנאים היו שונים וכנראה גם הכיוונים.

אצלי אישית הוופרים של הייבירד ישבו על הP2 שהיה מעיף!! אותם.

דוד.


×
×
  • תוכן חדש...