Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פיג'ו 206 XS Vs. XT שנתון 00-01


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6593 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,

מתלבט בין XS 1.6 ו XT 1.4, קראתי בפורום על כ"ס וכו.

השאלות:

1. מה ההבדל בצריכת דלק בינהן?

2. ההבדל בביטוח (חובה ומקיף)?

3. בשאר עלויות האחזקה?

השאלות מתייחסות שנים 2000-2001 של דגם זה.

 

אם מישהו יודע את ההבדלים הנ"ל בין XS 90 כ"ס ו XS 110 כ"ס- :-D

תודה.

פורסם

אם מישהו יודע את ההבדלים הנ"ל בין XS 90 כ"ס ו XS 110 כ"ס- :-D

תודה.

 

גם אני בכיוון ה 206. רציתי להצטרף לשאלות ולהוסיף : איך ניתן לדעת באיזה דגם XS מדובר

110 כ"ס \ 90 כ"ס? (שניהם יוצרו ב 2001)

פורסם

ההספק רשום ברישיון

וההבדלים לא מסתכמים במנוע בלבד

 

1) צריכת דלק של XS 16v - באיזור 1:12 - 1:13 משולב כשרוב הנסיעות הן בינעירוניות עם לחיצה על דוושת הגז מפעם לפעם

2) ביטוח חובה - 1600 ש"ח

מקיף - לא זוכר כרגע, אני אעדכן בערב

3) עלויות אחזקה - אני לא אינדיקציה :D

פורסם

כל כך הרבה מומחי רכב (קראתי בפורומים לא מעט- ידע לא חסר פה..) - אף אחד לא מכיר לעומק את ההבדלים בין ה XT והXS בעלויות והדלק בשנים הנ"ל?

פורסם

זה לא מדע מדוייק אבל סביר להניח שמנוע ה-1600 יצרוך קצת יותר דלק מה-1400, אתה רוצה מספרים מדוייקים? אי אפשר לתת לך מספר מדוייק כי זה תלוי בהרבה דברים כמו גם אופי נהיגה, מה שבטוח לא יהיו הבדלים אסטרונומיים.

 

לגבי עלויות אחזקה, גם פה לא יהיה הבדל משמעותי כי אלה שני סוגי מנועים נפוצים בקונצרן, לשניהם לא תהיה עלות אחזקה גבוהה מדי.

פורסם

עלויות האחזקה יסתכמו בצריכת דלק מעט יותר גבוהה למנוע ה1600. אל תשכח שמנוע ה1400 משודך לאותו רכב אז בעקרון הוא חסכוני יותר אבל חלש יותר ולכן מתאמץ יותר לסחוב את המרכב.

 

פרט לכך יש עלויות רישוי מעט יותר יקרות. לדבי תחזוקה שוטפת אני לא חושב שיש הבדל מהותי.

פורסם

אפילו ברמות המחירים כיום, ההבדל בין ה 1.4 ל 1.6 לא קריטי - ואם אתה אוהב קצת ללחוץ, ה 1.6 בסופו של עניין אפילו עלול להפתיע ולהיות חסכוני יותר.

 

בשנתון 2000-2001, שהוא השנתון עליו אתה מדבר, עדיין קיימים דגמי 1600 עם מנוע 8 שסתומים - ראה הוזהרת. ה 1.6 עם ה 16 שסתומים הוא עולם אחר לידו; תנהג ותראה ( תראה = תרגיש).

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
אפילו ברמות המחירים כיום, ההבדל בין ה 1.4 ל 1.6 לא קריטי - ואם אתה אוהב קצת ללחוץ, ה 1.6 בסופו של עניין אפילו עלול להפתיע ולהיות חסכוני יותר.

 

בשנתון 2000-2001, שהוא השנתון עליו אתה מדבר, עדיין קיימים דגמי 1600 עם מנוע 8 שסתומים - ראה הוזהרת. ה 1.6 עם ה 16 שסתומים הוא עולם אחר לידו; תנהג ותראה ( תראה = תרגיש).

 

איציק

 

כשאתה כותב 8 שסתומים הכוונה היא לדגמים עם 90 כ"ס לעומת ה-16 שסתומים עם 110 כ"ס?

פורסם

כן, וכמו שכבר אמרתי - ההבדל הוא הרבה יותר גדול ממנוע שונה (כיול שילדה, מערכת בלימה, מידת גלגלים, ועוד...)

 

ובדקתי לגבי מקיף, אני כרגע משלם באיזור ה-3500 ש"ח

פורסם

206xs רכב מומלץ ביותר, מזכיר במעט את הימים מלפני 15-20 שנה מבחינת ניהוג.

שווה לקנות בכל מחיר אם המצב שלו טוב.

ולא לא כדאי להשוות לxt אלה למעשה שני רכבים שונים.

פורסם
206xs רכב מומלץ ביותר, מזכיר במעט את הימים מלפני 15-20 שנה מבחינת ניהוג.

שווה לקנות בכל מחיר אם המצב שלו טוב.

ולא לא כדאי להשוות לxt אלה למעשה שני רכבים שונים.

 

האמת היא שאני ששקלתי ללכת לכיוון ה XT בגלל ההפרש במחיר לטובת ה XT וריבוי ההמלצות לקנות XS רק בעלת ה 110 כ"ס (המחירון שלה הוא 44K וזה לא בא בחשבון- יכול למתוח את התקציב עד 38 K גג),

אתה יכול להסביר יותר?

×
×
  • תוכן חדש...