Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6600 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

איך אפשר לסדר את זה?,או בעצם מה זה "מנחת"?

כעקרון מה שאני רוצה זה להוציא מונובלוק ופשוט לחבר סאב

 

שבת שלום

פורסם

שלום ושבת שלום

יש לי שם עשרה רמקולים,אתם אומרים שכדי לוותר על שנים כדי לחבר סאב?

פומפה ידעו לעשות את זה?

באופן כללי כדי לחבר כך?

פורסם

בגדל זה בכלל לא מסובך לחבר מתאם שיקנה לך גישה לחיבור מגבר אבל

תיקח בחשבון שזה בחיים לא יהיה באותו איכות כמו רדיו דיסק עם יציאות מובנות

כי מין סוג של קומבינה . שבתור אחד שיש לו מאזדה ושמתי גם מנחת אז שומעים מאוד נחמד יחסית לתמורה

HU: pioneer 7000bt-- AMP1: mbquart pba 4100 F.COMP: morel hybrid SUB:mb quart

פורסם

10 רמקולים? זה אומר 10 יציאות שונות?!

 

בכל מקרה ניתן להשתמש במנחת בכדי לקבל יציאת RCA

ישנם גם מגברים שיש להם כניסה שיכולה לקבל ממש את החוט של הרמקול הקיים.

 

בעבר היה לי רכב עם מערכת מקורית שאינה ברמה גבוהה.

הוספתי מגבר קטן שקיבל אליו את 4 היציאות מהרדיו לרמקולים

וממנו יצאו 4 רמקולים מוגברים - ושמעו טוב מאוד (בסטנדרטים שלי...)

 

ממליץ לך בחום ללכת למתקין שיודע את העבודה!

תקבל המלצות מאנשים שעשו התקנה דומה וימליצו לך על מי עשה זאת בעבורם.

לא הייתי עושה את זה בפומפה (גם לא הייתי קונה מהם לאחר תאקל שהיה לי איתם) - אבל זו דעתי האישית.

רדיו מילאנו יודעים את העבודה, מכירים את הרכבים הללו לעומק, אבל עלול להיות יקר... (מצד שני יש לך אודי.. :wink: )

 

בהצלחה!

פורסם

גם לי יש מערכת ללא יציאת RCA וחיברתי לו מגבר ע"י מתאם שעולה 150 שקל ומדמה בעצם כניסת RCA

 

אם אתה רוצה אתה יכול לקפוץ לאוטוס' בחיפה הוא ימכור לך ואולי אם תרצה תיקח משהו יותר איכותי...

 

ממליץ בחום

פורסם

+1 ליוסי

לחלקם אגב יש קונקטור מקורי של AUDI וגם לVW שמוסיף עוד שני יציאות RCA.

בטח ניתן לרכוש במחיר מופקע :) ברדיו מילאנו.

דוד.

×
×
  • תוכן חדש...