Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פולו - COMFORTLINE אוט' 1.4 - האם זה שווה את זה?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5661 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכל קהילת קארס-פורום, צהריים טובים ושבת שלום, :-)

 

אני מחפש כבר די הרבה זמן, תקופה ארוכה, רכב בשבילי

 

אני ב 18, יש לי עוד שנה צבא (ממשיך יג') אבל אני לא בטוח שהרכב יהיה עד לצבא אלא יהיה גם בזמן הצבא ואחריו

 

אני עד עכשיו חיפשתי סיאט איביזה 2000-2002 אבל נדיר למצוא, וכשמצאתי, בואו נגיד שעדיף היה לא למצוא... :-)

 

אז עכשיו, מצאתי את הרכב הזה: פולו - COMFORTLINE אוט' 1.4

 

עדיין לא קניתי אותו אבל לפני הקנייה (יום א') רציתי לדעת את דעתכם..

 

הרכב הינו יד שנייה, עשה 120 אלף ק"מ, והמוכר מוכן להתחייב בבדיקה על הכל והרכב שמור מאוד מבחוץ ובמיוחד מבפנים (הלכתי לראות את הרכב)

 

המוכר מבקש ל הרכב 46 אלף אחרי שיכנועים וקומבינה חח :roll: אם אתם מבינים אותי.. חח

 

אני בעיקרון מחפש רכב בשביל הגילאים שלי, רכב לצעירים, נפח מנוע טוב (אני לא בא לעשות תחרויות),

 

מחפש אמינות ברכב, ללא בעיות ופאקים כמו לדוגמא ביונדאי גטס יש את בעיית הדלק..

 

אשמח אם תרשמו לי פה כל מה שאתם יודעים על הרכב הזה ואשמח לקבל את דעתכם כי זה חשוב לי

 

חסכתי שקל שקל כדי לקנות לי אוטו רציני ואיכותי ולא סתם אוטו של 15-20 אלף שקל.

 

e_1_1_1_58611_20080520190521.jpg

 

במידה ויש לכם הצעות אחרות לרכבים אחרים סביב המחיר הזה אשמח לקבל את ההצעות שלכם...



 

תודה רבה לכם ושבת שלום..

 

נ.ב

 

אשמח אם תרשמו תגובות בהקדם האפשרי :wink:

פורסם

איזה מודל האוטו ?

 

אני הבעלים של פולו שנת 2001 , 1400 קומפורט ליין .

 

תאמין לי אני לא יודע למה נתתי לאחותי לקנות רכב , פשוט רכב זוועה , המון מחלות ותקלות (ניקוי מצערת על בסיס חודשי , מנוע מגבים הלך פעמים , מנגנון נעילה מרכזית הלך , הפיוז של האיתותים נשרף כל פעם מחדש , האוטו אוכל דלק בכמויות (יכול להיות שזאת רק בעיה אצל צריך לבדוק).

 

מנוע חלש ולא סוחב מי יודע מה בעליות ולא מרווח מספיק.

 

אה נקודה טובה לזכות האוטו- ההגה המעולה שלו.

פורסם

אם מדובר במודל שבתמונה מדובר במודל 2003 או 2004

 

הייתי בעלים של פולו 2001 חדשה באותם שנים

 

היה לי את הדגם הקומפורטליין ידני 1.4 עם 75 כ"ס

 

מאוד נהנתי מהרכב בסה"כ אבל ישנן מחלות ידועות בVW שנכונות גם לפולו וגל לדגמים האחרים

 

אני אפרט את בעיות שהיו לי בשנה וחצי שהרכב היה אצלי כחדש

 

חלונות חשמל נופלים מחלה ידוע,מדובר בחלק פלסטיק שמחזיק את החלון,התיקון א כל כך זול אבל יכול להיות שיתוקן דיי בזול במוסכי היבואן דגלל שמדובר בבעיה סידרתית.

 

מאוורר מנוע+מזגן מפסיק לעבוד באופן פתאומי,גם מדובר בתקלה סדרתית וידוע במידה ולא שמים לב יש סכנה של התחממות המנוע ונזקים לא זולים בכלל החל מראש וגרוע יותר התיקון לא זול במיוחד מאוורר שלם עולה כ 1200 שקל+עבודה

 

ממיר קטליתי מתפרק בפנים/מרעיש תוקן פעמיים במסגרת האחריות שומעים את הבעיה כאשר נותנים גז בניוטרל ועוזבים את המצערת שומעים חרחורים מכיוון האגזוז,מדובר בתיקון דיי יקר יש לשים לב במעמד הקניה שהנושא תקין במיוחד בגלל הבדיקות 4 גזים במהלך הטסט השנתי.

 

מעבר לכך אני מאוד נהנתי מהרכב הוא נוח ומפנק וגם דיי בטיחותי מגיע עם 4 כריות אויר וצעצועי חשמל למיניהן

 

אם יש שאלות נוספות אני אשמח לענות

פורסם

תראה בעיקרון זה דגם 2003 קומפטרליין, אני לא יודע אני לא עד כדי כך מבין במכוניות

 

אני יודע שהחלקים של הפולו הם יקרים ובכלל של כל הפוולקסווגן.

 

עכשיו אני רוצה לדעת אם כדאי לקנות גולף במחיר הזה, כי אני יודע שגולף במחיר הזה זה גולף במודל ישן יותר (2000-2001)

 

ועוד שאלה, רציתי לדעת אם יש שוק לפולו 2003 כי משום מה אני לא ראיתי אותה כמעט ועל הכביש וזה מה שמסקרן אותי

 

למה המודל הזה כמעט ולא נמצא על הכביש, יש סיבה מסויימת?

פורסם

אז השאלות שלי אליכם הם:

  1. האם הרכב שווה השקעה יותר מאשר גולף?
  2. מדוע הפולו שבתמונה לא נמצאת כמעט ועל הכביש? יש בעיות מסויימות? סיבה ספציפית?
  3. האם יש שוק לפולו הנ"ל? אם כן מהו?

תראו אני בא לקנות אוטו רציני, ואני לא רוצה לשנייה אחת להתבאס על הרכב וזה חשוב לי דעתכם הסופית ואשמח אם

 

תמשיכו להגיב פה. תודה

פורסם

כתבת "רכב לצעירים". אז למה אוטומטית?

למרבה המזל, פולו, בניגוד למכוניות אחרות, אין בעיה למצוא ידנית.

רכב ידני הוא מהנה יותר, חסכוני יותר ואמין יותר.

פורסם

אז השאלות שלי אליכם הם:

  1. האם הרכב שווה השקעה יותר מאשר גולף?
  2. מדוע הפולו שבתמונה לא נמצאת כמעט ועל הכביש? יש בעיות מסויימות? סיבה ספציפית?
  3. האם יש שוק לפולו הנ"ל? אם כן מהו?

תראו אני בא לקנות אוטו רציני, ואני לא רוצה לשנייה אחת להתבאס על הרכב וזה חשוב לי דעתכם הסופית ואשמח אם

 

תמשיכו להגיב פה. תודה

פורסם
כתבת "רכב לצעירים". אז למה אוטומטית?

למרבה המזל, פולו, בניגוד למכוניות אחרות, אין בעיה למצוא ידנית.

רכב ידני הוא מהנה יותר, חסכוני יותר ואמין יותר.

 

תראה, הכוונה רכב לצעירים זה הכוונה לא רכב לדוגמא יונדאי אקסנט וכזה

 

משהו ביותר המראה ספורטיבי, צעירי, פשוט אני התחברתי יותר לאוטומט (עשיתי רישיון על גיר רגיל)

 

וההורים שלי רוצים רק אוטומט ולדעתי הם צודקים.

 

עכשיו השאלה, הפולו האוטומט למה הוא זולל דלק? לא ניראה לי. יש לו נפח מנוע קטן ואני חושב שהוא חסכוני בדלק למרות שהוא אוטומט

פורסם

יש לו מעט כאלה על הכביש

 

השאלה היא למה בדיוק אתה קורא כמעט ואין?

 

קח בחשבון שהרכב הזה היה יקר יחסית למתחרות האותם שנים בגלל כל הנושא של כניסת היורו.

 

בנוסף הרכב הוא לא מהאמינים בעולם,קח בחשבון שגם גולף לא.

 

הכל תלוי בתחזוקה שהרכב המדובר עבר במשך השנים,האם טופל כמו שצריך ויש היסטוריית טיפולים.

 

הבעיה הכי גדולה של רכבים אירופיים בארץ זאת לא האמינות שלהם אלא ההזנחה שהם עוברים אצל מר ישראלי פלוני שלא נכנס למוסך עד הרכב נתקע באמצע הכביש.

 

בגלל זה אגיד שאין מה להיבהל,במידה ויש היסטוריית טיפולים והרכב נראה שמור,קח את הרבב לבדיקה ותראה איך אתה מתקדם משם,שוב ממליץ לך בחום לבדוק האם טופל כמו שצריך והכי חשוב איפה טופל,פולקסווגן זה אחד מהרכבים שמאוד רגיש לטיפולים בלתי מקצועיים ולהזנחה,במידה ואין היסטוריית טיפולים מפורטת הייתי מחפש רכב אחר עם הסטוריה כזאת

 

בהצלחה

פורסם
אז השאלות שלי אליכם הם:

  1. האם הרכב שווה השקעה יותר מאשר גולף?
  2. מדוע הפולו שבתמונה לא נמצאת כמעט ועל הכביש? יש בעיות מסויימות? סיבה ספציפית?
  3. האם יש שוק לפולו הנ"ל? אם כן מהו?

תראו אני בא לקנות אוטו רציני, ואני לא רוצה לשנייה אחת להתבאס על הרכב וזה חשוב לי דעתכם הסופית ואשמח אם

 

תמשיכו להגיב פה. תודה

 

אשמח אם תענו לי על השאלות האלה עוד כמה אנשים

 

:roll:

  • שנתיים מאוחר יותר...
פורסם

:shock: :shock: :shock:

 

השקעתי הרגע יותר מ-20 דקות לכתוב הודעה מאוד ארוכה ופתאם שמתי לב שהשרשור מ-2008.

איך זה יכול להיות? לא עברתי עמוד אפילו כדי להיכנס אליו, הוא היה בעמוד מספר 1.

 

נא לא לאנוס אותי על ההקפצה בבקשה :|

Bimmer

×
×
  • תוכן חדש...