Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ברגים לג'אנט 85/60/14 של 205 GTI.. מאה שישים ש"ח?????


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8245 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היום הלכתי לפנצ'ר מכר בכדי לשים את הג'נט על ה-306 שלי...

(כחלון באיזור תעשייה חולון למי שמכיר... :roll: )

 

בכל מיקרה, הוא שלח אותי למקום בראשון, ששלח אותי לעוד מקום שרק שם מוכרים את

אותם ברגים... והוא רוצה עליהם 160שקל!!

 

מישהו מוכן לעזור לי בזה?? אולי מכיר איזה מקום שמוכר יותר בזול??

אפילו משומשים, לא איכפת לי...

 

אני לא יעמוד בתשלום המפחיד הזה..... :shock:

 

 

תודה מראש...

marksab

פורסם

לי זכור שבורג עלה לי כ-15 ש"ח לפני מע"מ

אם אתה יכול לרכוש בורג מקורי ב-10 ש"ח תחטוף, זה מחיר מצוין.

ברגי הגלגל ב-PSA עשויים מאלומיניום רך כדי להגן על ההברגות בנאבות במקרה של הברגה בזווית לא נכונה ברוב המקרים ההברגה בבורג תאכל ולא בנאבה.

 

ניסיון לחסוך (רכישת ברגי פלדה תחליפיים) יעלה לך הרבה יותר לאחר מכן.

http://www.motorica.net - מוטוריקה.נט

פורסם
ברגים מיוחדים נגד גניבה עולים 40 שקל לאחד

מה תגיד על זה?

 

אל תתקמצן על דברים כמו ברגים ואל תנסה לאלתר...

 

 

זה לא סיפור של "להתקמצן"....

אני חייל, ו-160 ש"ח לא בא ברגל.... :?

×
×
  • תוכן חדש...