Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6621 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היה לנו קריסטל 4 שנים עלתה לנו 3 וחצי בזמנו רק במחיר של התיקונים במהלך השנים האלה יכלתי לקנות איזה סובארו ג'סטי.

החלפנו אותה לפני חצי שנה למכונה של באונקכט עד עכשיו טפו טפו, שקטה מאוד זריזה ואפס תקלות (טפו טפו....).

 

גם אני ממליץ.

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
אחרי שהייתה לי LG שכל תיקון עלה כמו מכונה פשוטה,קניתי באקו פשוטה ב 1300 ש"ח,ומעדיף להחליף אותו כל שנה וחצי מאשר מכונה ב 3000 ש"ח ולשלם על תיקון 700-800 ש"ח.זאת דעתי לאחר ניסיון.

 

דעתי כמו ran, תקנה איזה beko או קריסטל או axxon או "שקר כלשהו" סיני ב1000-1200 שקל ותגמור עניין, הכביסה יוצאת בדיוק אותן דבר כמו במכונות המשוככלות וכל המכונה עולה כמו תיקון אחד בהן.

 

 

מצטרף להמלצות הנ"ל.

יש לנו ספקטרה, עלתה בזמנו 1300 ש"ח באולסייל, כבר 5.5 שנים ושני ילדים ללא תקלות. (טפו טפו טפו)

אז נכון שהיא לא יפה ומשוכללת כמו הLG שאחי קנה באותו זמן, אבל היא מאוד פונקציונלית ואותנו זה מספק.

פורסם

רק שים לב שבאוקנכט הים כבר לא מיוצרות בגרמניה,זה שם של מותג גרמני מעולה שהייצור שלו הוצא מחוץ לגרמינה להוזלת עלויות.

להורי יש מכונה מהתוצרת הנ"ל אבל מהדור הישן כבר 27 שנה ועובדת כמו סוס.

אבל בכל מקרה היא נחשבת למכונה מצויינת בקטגוריה שלה.

 

בהצלחה.

שום צבא שבעולם לא יעצור אותי מלעשות פרצלציה מהפרצוף של הקונצרטינה הזה...

פורסם

למי שעניין אותו בסוף ניקנת באוכנט אכן שם גרמני שמיוצר באיטליה בעלות של 2300 שח ואחריות ל 3 שנים .

יש חנות חדשה ליד הום סנטר במחירים די זולים עשיתי סקר שוק והכי זול שמצאתי לדגם הזה היה ב 400 שח יותר.

לכן ממליץ גם על הדגם וגם על החנות שאינני זוכר את שמה.

תודה רבה לכול העוזרים.

ביזכותכם יש לי שקט מאישתי:lol:

רז...


×
×
  • תוכן חדש...