Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סיוויק VS ג'טה VS 308


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6628 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יצא לי לנסוע ברכב הנ"ל בנסיעה האחרונה שלי בחו"ל, הרכב לעניות דעתי לא פחות ממעולה, לפחות על כבישי שוויץ.

הגימור נראה ברמה גבוהה מאוד, הרכב מצויד, ורמת הפאר ואיכות ההרכבה הפנימית בהחלט ברמה גבוהה ופאר שמאפילות על הגולף למשל.

 

לגבי המחיר בארץ, הוא בהחלט מופרז , אבל מה חדש ?, לובינסקי מעולם לא הבינו דבר בשיווק ויצירת נאמנות למותג, אין שום חדש תחת השמש עם ה 308 החדשה.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

יש עוד איזה שהם משפחתיות במחירים האלו? (לא מנהלים או ג'פונים למינהם, בין היתר בגלל הרמת איבזור הנמוכה שהם מגיעים בסכום הזה)

 

פשוט שמתי לב שבערך רק הג'טה, ה308 והגולף פחות או יותר קולעות לסכום הזה,

יכול להיות שאני מפספס איזה שהוא אוטו?

פורסם
אני אענה לך שוב: TSI TSI TSI.

עשית כבר נסיעת מבחן?

 

אבל הבנתי שהאוטו מתחלף עוד שנה-שנתיים,

רציתי לדעת מתי פחות או יותר זה יקרה?

 

כדי לדעת האם בכלל להתייחס לאוטו הזה כמועמד לרכישה

פורסם

מה אם הC4 רכב מצויין ונוח מאוד.

למה אתה לא עושה נסיעות מיבחן ,אנחנו יכולים להגיד הרבה דברים , תכלס תיראה מה נוח לך קודם ואז תישאל ספציפית.

:fadein:
פורסם

סתם שאלה ? נגיד ואתה מחפש דירת 5 חדרים ובאותו הכסף תוכל לקבל וילה.

לענייניינו ב-147K אתה יכול ליקנות את המונדאו שעדיפה בהרבה על שאר הרכבים שצויינו פה והיא גם היחידה עם 7 כריות אוויר.

אההה שכחתי ,אתם רוצים רק מישפחתי.

פורסם

מה עם הלאנסר החדשה לפי דעתי אם תראה אותה יכול מאוד שישתנו לך הדעות היא תתחיל לשווק החודש והיא תהיה יותר מאובזרת מהסיוויק וגם יותר יפה ולא ניכנס לעייניני טעם וריח,לגבי עוד מכונית יכולה להתאים גם מאזדה 3 מנוע 2.0 פשוט סבבה של אוטו היא יפה נוחה וגם מהירה היא חזקה וגם אמינהכך כמה תמונות של האוטו של אחי

 

DSCF5411edited.jpg

DSCF5410edited.jpg

 

DSCF5409edited.jpg

 

DSCF5412edited.jpg

 

 

אוטו יפה וסקסי והיא חשוב מהיר :twisted: בוא נגיד שביגללו כמעט איבדתי את הרשיון(כביש 6).

יניב

פורסם

שווה לבדוק גם את האוקטביה. אני מבלה את השבוע האחרון עם אחת, וכולי התפעלות. במחיר מעט נמוך מהג'טה, אתה מקבל את אותה איכות, נוחות, גיר 6 הילוכים פשוט מצויין, מרווח פנימי נדיב ונפח הטענה של משאית שנפתח כמו בהאטץ' - עם החלון.

(add lightness' (Colin Chapman'

פורסם

שתי התשובות מעלי פשוט מעט הזויות (במיודח זו של המזדה). כנראה שהקריטריונים של נוחות ומהירות אבדו להם היכן שהוא בדרך.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם
מה עם הלאנסר החדשה לפי דעתי אם תראה אותה יכול מאוד שישתנו לך הדעות היא תתחיל לשווק החודש והיא תהיה יותר מאובזרת מהסיוויק וגם יותר יפה ולא ניכנס לעייניני טעם וריח,לגבי עוד מכונית יכולה להתאים גם מאזדה 3 מנוע 2.0 פשוט סבבה של אוטו היא יפה נוחה וגם מהירה היא חזקה וגם אמינהכך כמה תמונות של האוטו של אחי

 

DSCF5411edited.jpg

DSCF5410edited.jpg

 

DSCF5409edited.jpg

 

DSCF5412edited.jpg

 

 

אוטו יפה וסקסי והיא חשוב מהיר :twisted: בוא נגיד שביגללו כמעט איבדתי את הרשיון(כביש 6).

יניב

 

אההההה, ככה מאזדה 3 נראית... :roll:

וואו, מיוחדת.

 

ועכשיו ברצינות - להשוות מאזדה 3 ל308?

פורסם

יפה וסקסית בערך כמו פריח'ה על טיילת (כלומר יש לה קסם מסוים אם אתה רואה אחת, ובאופן חד פעמי, ולא צריך לחיות עימה לאורך זמן), ומהירה בערך כמו הריצה של אותה פריח'ה לדוכן תיקים מזוייפים (כלומר עדיפה על מהירות הריצה של אימה בעלת מנוע 1.6, אבל לא מציעה משהו חריג בתחומה).

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

איך באמת אפשר להשוות את ה3 ל308...

 

בוא ננסה:

מכונית אחת חדשה ועוד לא משווקת בארץ ואחת משווקת בארץ כבר כמה שנים טובות, מיושנת ועתידה להיות מוחלפת בקרוב.

נוחות: לא נסעתי על ה308 עדיין אבל אם היא יותר נוחה מה307 כמו שהמבחנים אומרים וה307 יותר נוחה מה3 אז...

בטיחות: 5 כוכבים עם אפשרות ל8 כריות אויר (6 בארץ לדעתי) ל308 לעומת 4 כוכבים ב3.

אמינות: 3 יחסית אמינה, ה308 רכב חדש עוד מוקדם להגיד.

צורה: לדעתי ה308 נראית טוב יותר אבז זה לגמרי סובייקטיבי.

 

אז נכון שיש למאזדה צמיגים עם חתח מאוד נמוך שנראה מאוד ספורטיבי, אז מה עם הנהגים משלמים על זה בכאבי גב העיקר שזה נראה טוב...

פורסם
יפה וסקסית בערך כמו פריח'ה על טיילת (כלומר יש לה קסם מסוים אם אתה רואה אחת, ובאופן חד פעמי, ולא צריך לחיות עימה לאורך זמן), ומהירה בערך כמו הריצה של אותה פריח'ה לדוכן תיקים מזוייפים (כלומר עדיפה על מהירות הריצה של אימה בעלת מנוע 1.6, אבל לא מציעה משהו חריג בתחומה).

 

בר אחי,אתה סתם משמיץ את האוטו הרי לא נהגתה בו ואין לך ממש חוודת דעת עליו סתם לזרוק ולהגיד שטויות זאת טעות מאיפה לך שה3 לא מהיר ומי אמר שהיא מחוערת היא יפה רצח ועוד בצבע שחור חבל שכוכם משמיצים את האוטו רק ביגלל שרואים את האוטו הרבה על הכביש זאת לא בעיה של האוטו שהוא נימכר בכמויות ואני לא מדבר רק על הליסנג אלה גם בפרטי אז וזה יכול לומר משהו על זה שהוא נמכר בכמויות כי כנראה אנשים מבינים ומפנימים שיש להם חבילה מושלמת וטובה חבל סתם להשמיץ!!!.

נ.ב ניראה מה אתה הייתה אומר אם היו אומרים שהגולף לא מהיר לא יפה הרי יש הרבה על הכביש אז מה ה3 וגם הגולף שתיהן טובות רק שה3 נמכרת יותר.

יניב

פורסם

יניב 1 לגבי יופי אפשר להיתווכח כל אחד וטעמו,אבל לגבי זה שהמזדה 3 זה רכב שהוא כבר מיושן ועומד ליהיות מוחלף זאת עובדה!!!

לטעמי הג'טה רכב טוב אבל צפוף ויחסית לא כזה מאובזר,בסיוויק הדבר היחיד שטוב זה המנוע החזק והחסכוני(הונדה משנה לשנה דורשים תוספות תשלום אסטרונומיות על דברים שחברות אחרות נותנות) בקיצור איבזור קמצני,ה308 רכב חדש לחלוטין שרות יבואן גרוע,הייתה לי 307 חדשה והיו לרכב תקלות חשמל בלי סוף,בקיצור יש עוד אופציות כמו הC4 והמובילה הברורה המונדאו ,צריך לעשות נסיעת מיבחן!!!


×
×
  • תוכן חדש...