Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6637 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ה-SX4 היא לא משפחתית, אלא במעין תת-קבוצה בין סופר-מיני (205/206/207) למשפחתית קומפקטית (306/307). ממש כמו הבאלנו.

ה-SX4 היא מכונית בינונית למדי, ועדיף לרכוש סופר-מיני מודרנית (207 או פאביה למשל) שיהיו מרווחות פחות או יותר אותו דבר, אבל יותר מודרניות.

 

לפאביה בגרסת ה"ספורט" יש בעיה של נוקשות - בעיקר בגלל החישוקים הגדולים. לדעתי המעבר מ-205 לפאביה ברמת הגימור הזו תהיה עבורך

מאכזבת מבחינת נוחות נסיעה.

 

דבר חשוב: תני עדיפות למכונית שבאבזור התקני שלה יש מערכת בקרת יציבות (ESC/ESP) - זה אביזר הבטיחות החשוב ביותר בשנים האחרונות, ואין סיבה לוותר עליו.

פורסם

צוקי', אין שום בעיה - היא יכולה לקנות Elegance טיפט' - שנועלת מידה צנועה יותר (195/55) ומקבלת בקרת אקלים דיגיטלית (במקום הרגילה ב-SPORT) - באותו המחיר :wink:

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

צוקי', זאת האופנה האחרונה אצל יצרני הרכב.

לדעתי, ה-14' קטנים מידי על הפביה - נראית מגוחך. ה-15' נראים לא רע, וה-16' נראים מצויין :-)

 

האמת? פחדתי מזה נורא בעת רכישת האיביזה.

ובפועל, זה בכלל לא נורא - תורם לאחיזה משופרת והתנהגות טובה יותר, והפגיעה בנוחות (לפחות באיביזה) ממש לא רצינית.

האוטו נוח (הכל יחסי) ורק כשאר שהכביש שבור/מצולק/סדוק במיוחד - אתה מרגיש את הנוקשות.

 

מתרגלים להכל :-D

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם
אחרי גודל של מיני -זה נקרא משפחתי? sx4 זה משפחתי?

בכל אופן - העיקר הוא שלא תהיה מכונית מאוד צפופה. משהו מגודל של 205 (למי שמכיר) ומעלה.

 

 

יש את המשפחתיות הקומפקטיות כדוגמת היונדאי אקסנט

שלומי.

פורסם

אחרי העיצות מהתגובות כאן והנסיעה בסוויפט -

- אם חשוב שתהיה מערכת בקרת יציבות

- ושהמכונית לא תהיה מיני מאוד קטנה וצפופה

-בטווח המחיר של עד 110k

אז האופציות הן:

ה-207, פאביה, רנו מגאן, פורד פוקוס, i30

ויש עדיפות גם ליותר זולה גם בקניה וגם באחזקה.

וההמשך זה נסיעות מבחן.

פורסם

פאביה בענק .

אתמול ראיתי אותה באוטומוטור היא מדהימה .

מאובזרת בטוחה בקיצור 1.6 SPORT ותודי לנו אחר כך .

(אם לא ההיתי מזמין B3 ההיתי מזמין אחת כזאת )

יצאתי עמבה

פורסם

ה-207, פאביה, רנו מגאן, פורד פוקוס, i30

ויש עדיפות גם ליותר זולה גם בקניה וגם באחזקה.

וההמשך זה נסיעות מבחן.

 

למיטב ידיעתי, המגאן, הפוקוס והi30, עולות יותר מה110K שהקצבת לקניית רכב.

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

לשם שינוי ובפעם הראשונה אני מסכים על אוראל,הפאביה של שקודה מדהימה!

טיב החומרים בפנים הרכב מעולה,עיצוב יפה(דיי חיקוי של מיני קופר אבל בחצי מחיר ממנה אז למי אכפת),זריזה מאוד בגרסאת ה1.6 ספורט ידנית.

החסרון היחיד שלה אולי זה שיוצא לשקודה שם שזה מכוניות של אנשים איך נגיד,"מבוגרים" ולא רכב צעיר.

 

בן.

Got To love It

פורסם

בן, זאת בדיוק הסיבה ששקודה בחרו בהוספת הגג הלבן למבחר התוספות - כדי להיפתר מהתדמית השמרנית

ולתת לה טאץ' נועז יותר.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

×
×
  • תוכן חדש...