Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6637 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

במהלך נסיעה על כביש 6 הרכב החל להתחמם והגיע לקו האדום.

בהוראה שלי עצרה הנהגת עד שהרכב התקרר, ובדקה מים.

לא היה חסר. לאחר ההנעה היה ריח של "שרוף". המנוע שוב דומם, היה חסר שמן (1/3 תחתון של המדיד)

הוסף שמן והרכב המשיך בנסיעה (עם עין על המד) עד לביתי (כ-40 דק') פעם אחת הרכב עצר לאחר שהחום הגיע לחצי.

 

בבדיקה שלי (איני בעל מקצוע):

א. אין פריצה של אטם או נזילה כלשהי עקב התחממות.

ב. רדיאטור תקין, ללא נזילות.

ג. מע' הקירור רוקנה והוזרמו בה מים ע"מ לבדוק רציפות\ סתימות. אין סתימות-לא במנוע ולא ברדיאטור.

ד. אין נזילות כלשהן. (בד לבן מתחת לרכב כ-7 שעות)

 

הרכב יכנס עם אור למוסך

תודה רבה מראש.

 

 

ד. בשלב שהמאוורר אמור להכנס לפעולה- זה לא קורה.

ככל הנראה זוהי הבעייה היחידה.

 

השערתי היא:

יוניט מאורר לא תקין.

אני לא הצלחתי למצוא אותו ולא היו לי תנאים "לפרק לעצמי את הדרך" לרדיאטור (צריך לפרק פגוש וחיפויים).

 

שאלותי הן:

א. מה עוד יכולה להיות הבעייה?

ב. היכן יושב היוניט?

ג. במידה וזו אכן הבעייה, מה העלות של פו"ה+חלק?

ד. המלצותיכם- חלק מקורי או חליפי?

 

הרכב יכנס עם אור למוסך, אני רוצה לקבל טיפה כיוון.

תודה רבה מראש.

סימון.

מחפש ווספה לחלקים\חלקים לווספה לטובת פרוייקט.

כשאין סוס, גם חמור טוב. (רק שלא יהייה פרד)

לא בשביל כולנו הנשימה הבאה מובנת מאליה- לחץ לפרטים.

פורסם

ככל הניראה השערה שלך נכונה - יוניט. יכול גם להיות שמנוע של מאוורר תפוס, פיוז שרוף, נתק בכבלים.

האם המאורר מסתובב בקלות (בדוק רק כאשר המנוע מכובה!!!)? האם נדלקות נורות אזהרה כלשהן?

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

הוא מסתובב שאני מנסה לסובב אותו עם האצבע.

נתק לא הצלחתי לראות מכיוון שאין שום כניסה של חוטי חשמל מנק' המבט שלי.

נורת אזהרה כללית דולקת, אבל זה סיפור ישן. הרכב מטופל לא במוסך מורשה ולכן לא מתאפסת המנורה.

מה שמחזק את ההשערה שלי שזה היוניט זאת העובדה שניתקתי מצבר (כשהמנוע עדיין חם) ע"מ לאפס את המחשב.

שחיברתי את המצבר הנורית דלקה מייד, אני משער שיש קשר לזה שהמאורר לא פועל.

מחפש ווספה לחלקים\חלקים לווספה לטובת פרוייקט.

כשאין סוס, גם חמור טוב. (רק שלא יהייה פרד)

לא בשביל כולנו הנשימה הבאה מובנת מאליה- לחץ לפרטים.

פורסם

זה נראה כמו טרמוסטט שתקוע במצב סגור.

או משאבת מים גמורה

 

אם נוסעים בכביש מהיר, הרוח שנוצרת בנסיעה,

מקררת את המים שזורמים ברדיאטור, ולכן גם

אם המאוורר לא נכנס לפעולה, עדיין יהיה קרור של המים.

פורסם

השערה שלי- תרמוסטט תפוס במצב סגור, וזה מניסיון של לפני שבועיים.

 

המנוע לא מתחמם תוך כדי נסיעה מהירה (ועוד בכביש 6) בגלל מאוורר לא תקין. זה שנתתם לו להגיע לתחום האדום זה רע מאוד.

פורסם

המלצתי:

הפעל מזגן ( סוויץ' על ON ולא חייב להניע ), שני המאווררים חייבים לפעול.

אם הם הסתובבים - אז יוניט

אם לא, חיווט או מנוע המאוורר.

בכדי לבדוק משאבת מיים / תרמוסטט, צריך להניע את הרכב, ולבדוק שהראדיאטור מתחמם

מייד לאחר התחממות המנוע. חשוב לבדוק שאין לחצים גבוהים בצנרת קירור

בהצלחה!

×
×
  • תוכן חדש...