Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

וולוו 850 2.3T5 - הוצאות אחזקה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6647 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מצאתי היום וולוו 850 טורבו, מודל 96 במצב מעולה, יד שנייה וקילומטראז' די נמוך (11,000 לשנה),

ובמחיר די מצחיק כיאה למכונית חסרת שוק זו..

זה בדיוק הרכב שאני מחפש - נוח, מפנק, בטיחותי וביצועים שלא היו מביישים רכב ספורט

(טוב לפחות בקו ישר.. ;)

האמת שכבר הכנתי את עצמי נפשית להוצאות הצפויות שלי , בעיקר מבחינת צריכת הדלק

(זאת שמצאתי דווקא "מסתפקת" ב-7-8 קמ' לליטר שלפי מה שהבנתי זה שיא החיסכון בשביל דגם זה..)

 

בכל זאת, חבר טוב שלי תפס אותי לאיזו שיחת ניעור בסגנון של "מה אתה משוגע? יש לך מושג למה אתה נכנס??".

לטענתו, אין מצב שאני יצא מהמוסך עם חשבון של פחות מ-8000 שקל , אפילו לטיפול תקופתי,

שלא לדבר על תיקונים "לא שגרתיים" או החלפת טורבו ("שגרתית"?) שיעלו לי כמעט כמו המחיר של כל האוטו.

 

רציתי לדעת עד כמה הוא צודק או מגזים? עד כמה מחירי האחזקה של רכב זה יקרים? (נגיד, בהשוואה לרכב משפחתי יפני

חדיש משפחתי או מנהלים..)

ואם כן, האם לפחות אני יוכל להתנחם בביקורים נדירים במוסך? (בכל זאת.. וולוו??)

או שאני צפוי לפרנס את המוסך על בסיס חודשי או שבועי?

(כמו שלמשל רגילים לעשות בעלי אלפא מאותה תקופה, מבלי לפגוע כמובן..)

פורסם

850 טורבו, מודל 96 עם כ-130,000 קילומטרים,

בהנחה שטופלה בידיים טובות במוסך המרכזי כל השנים..

מה שרידות המנוע לאורך זמן, מבחינת יעילות, בריחת לחץ?

או במילים פשוטות - כמה מתוך 225 כוחות-הסוס המקוריים נשארו לו? (הערכה גסה..)

באופן כללי, האם יש דרכים להשיב למנוע ישן ועצל את כוחותיו המקוריים

מבלי לבצע OVERALL או שיפורים?

פורסם

Did you had an alfa that you speak?!:evil: I hate people , how speak bullshit,when they don't have a clue! Yes, the turbo could do some problems if the engine been stoped imidiatly after the drive. This car can be a very good and also it could be a total pice of shit if the owner was a monkey.

אלפא, מעלה את הדופק

alfa 164 Super V6 96', alfa 33 1.7 I.E

alfasud Sprint QV ,alfa 159 JTDm

'Lincoln Navigator 5.4 V8, Volga GAZ-24 74

פורסם
Did you had an alfa that you speak?!:evil: I hate people , how speak bullshit,when they don't have a clue! Yes, the turbo could do some problems if the engine been stoped imidiatly after the drive. This car can be a very good and also it could be a total pice of shit if the owner was a monkey.

 

Sorry for hurting your feelings buddy, my deep apologies please.. :-(

Actually I do like Alpha and the truth is that I know nothing about maintenance

costs of Alpha

It's just evil rumors I heard, you know

 

ובכל זאת - יש כאן מישהו שיכול לתת לי תשובה קצת יותר עניינית משל גירי-גירי? ;)

פורסם

That's why smart people don't hear "shmuot".

 

This car is very comfortable and fast,but like in every another car you have to check it very well:Check the engine and turbo condition,the tyres and also the chassi of the car,because if it's been in a bad ownership than you can wait for a big troubels.

אלפא, מעלה את הדופק

alfa 164 Super V6 96', alfa 33 1.7 I.E

alfasud Sprint QV ,alfa 159 JTDm

'Lincoln Navigator 5.4 V8, Volga GAZ-24 74

פורסם
That's why smart people don't hear "shmuot".

 

This car is very comfortable and fast,but like in every another car you have to check it very well:Check the engine and turbo condition,the tyres and also the chassi of the car,because if it's been in a bad ownership than you can wait for a big troubels.

 

תודה על העיצות המועילות!

ובכן, אני אגיד לך מה בדיוק עשיתי..

התרשמתי מהנסיעה, מכך שהרכב נראה במצב מצויין, וגם הבעלים של האוטו עשה עלי רושם טוב ואמין.

האמת שאפילו חששתי שמישהו אחר יחטוף לי אותו (עד כמה שזה נשמע הזוי לגבי הדגם הזה...),

אז חתמתי כבר באותו יום על זיכרון דברים ושמתי קצת כסף על החשבון, עוד לפני ביצוע הבדיקה הרצינית.

אבל לפני שאתם יורדים עלי !! - דאגתי להכניס לזיכרון-דברים סעיף שלפיו,

אם במכון בדיקה יגלו נזקים לשילדה, או ליקויים משמעותיים במנוע או בשאר המכללים (מעל 2000 שקל),

אז הולכים ביחד למוסך המרכזי של וולוו, מקבלים הצעת מחיר על הכל, ומורידים את זה מהמחיר המקורי שהוסכם

(או מבטלים את כל העיסקה ומוחזרת לי המקדמה ועלות הבדיקה...)

הממ.. מישהו חושב שלקחתי סיכון גדול מדי? :|

פורסם

If the car feels good-take it to some Volvo professional, which could give you a profesional "havatdaat" about the car's real condition.

אלפא, מעלה את הדופק

alfa 164 Super V6 96', alfa 33 1.7 I.E

alfasud Sprint QV ,alfa 159 JTDm

'Lincoln Navigator 5.4 V8, Volga GAZ-24 74

×
×
  • תוכן חדש...