Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6640 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי.

היום לאחר תקופה של חודשיים שהרכב עמד,נסיתי להניע.

בבדיקה ראיתי שדלק לא מגיע לקרבורטור.

לאחר של פירוק צינורות דלק עד למשאבה ולפניה הבנתי שהמשאבה לא מתפקדת.

החלפתי למשאבה אחרת תקינה שמשמשת אותי ברכב השני{יש לי שניים}.

הדבר לא עזר.

ישנה שן שיורדת,ועולה והיא זו שמתפעלת את המשאבה המכאנית.

השן הזו זזה באיטיות לעומת הרכב השני.

השאלה שלי היא מה גורם לשן הזו לזוז?

תודה.

  • תגובות 45
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

השן זזה באיטיות כי המצבר באחת במכוניות יותר חלש.

 

אני כמעט בטוח, שאין בעייה במשאבת דלק.

התופעה שאתה מתאר, נפוצה מאוד במכוניות ישנות, שעמדו תקופות ארוכות.

 

צנרת הדלק מתמלאה באוויר, ולמשאבה "אין כוח" לשאוב דלק מהמיכל, במיוחד כשהיא מסתובבת על יד סטרטר במהירות איטית.

 

תנסה לשפוך מעט דלק ישר לתוך הרקבורטור, או תארגן הזנת דלק מכלי כלשהוא, שנמצא גבוה יותר מהקרבורטור, ישירות לצינורית כניסת הדלק.

 

 

פורסם
היי.

היום לאחר תקופה של חודשיים שהרכב עמד,נסיתי להניע.

בבדיקה ראיתי שדלק לא מגיע לקרבורטור.

לאחר של פירוק צינורות דלק עד למשאבה ולפניה הבנתי שהמשאבה לא מתפקדת.

החלפתי למשאבה אחרת תקינה שמשמשת אותי ברכב השני{יש לי שניים}.

הדבר לא עזר.

ישנה שן שיורדת,ועולה והיא זו שמתפעלת את המשאבה המכאנית.

השן הזו זזה באיטיות לעומת הרכב השני.

השאלה שלי היא מה גורם לשן הזו לזוז?

תודה.

 

יוני שלום רב!

אכן כפי שחברי חנן כתב, גל הזיזים מעלה ומוריד את הפין, שנשחק עם השנים, ומכיוון ששמן המנוע הופך לבוצה, במנוע שלא הותנע זמן רב, הפין שניתן לשליפה החוצה, מתקע ונא אכן באיטיות, נסה למושכו החוצה, נקה אותו, והחלף, את הצדדדים, כלומר הכנס אותו בצורה הפועה, שים לב שהפין שנשלף, מתוך הספיסר העבה, נשחק קמעה עם השנים, ומונע פעולה סדירה של מנוף משאבת הדלק.

בהזדמנות שהמשאבה בחוץ, נסה לתפעל אותה ידנית. מבלי להתניע, על ידי שליפת הצינור המתחבר לקרבורטור, ולחיצה בעזרת כלי כלשהו. על מנוף משאבת הדלק, ובדוק האם המשאבה, יונקת דלק, ופולטת אותו דרך היציאה.

בהצלחה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

צביקה, הוא כבר החליף למשאבה תקינה מרכב אחר זהה שיש לו, וזה לא עזר.

 

גם השן לא יכולה להישחק בחודשים שהרכב עמד. עם הרכב נסע לפני שהעמידו אותו, ז"א שהשן בסדר, והיא נשארה בדיוק באותו מצב.

בחודשיים השמן לא יהפוך לבוצה, ולא יפריע למנוע להיסתובב.

 

 

פורסם
צביקה, הוא כבר החליף למשאבה תקינה מרכב אחר זהה שיש לו, וזה לא עזר.

 

גם השן לא יכולה להישחק בחודשים שהרכב עמד. עם הרכב נסע לפני שהעמידו אותו, ז"א שהן בסדר, והיא נשארה בדיוק באותו מצב.

בחודשייים השמן לא יהפוך לבוצה, ולא יפריע למנוע להיסתובב.

בוקי ידידי שלום רב!

החלפת המשאבה השנייה, שלא עזרה מחזקת את קביעתי, שהבעייה לא במשאבה, אלא במוט הדחיף המפעיל אותה, או ביניקת אוויר מצנרת דלק יבשה, בכניסה למשאבה, מה שגורם למשאבת הדלק לשאוב אוויר.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

תודה על התגובות.

לחנן-דלק מגיע עד למשאבה.

צביקה-כמו שבוקי ציין הרכב לא עמד הרבה זמן בכדי שהשמן יהפוך לבוצה.

בוקי-נראה לי שאתה צודק אני אנסה להזין את הקרבורטור בצורה חיצונית ואבחן האם מהירות

השן מתגברת לאחר זמן עבודה של המנוע.

דרך הגב,יש טעם לנסות להניע את הרכב בדחיפה?

פורסם

אני מסכים אם צביקה בעיניין הצנרת היבשה.

 

מספיק שיש חוסר אטימה קטן בצנרת, שלא יפריע לרכב לנסוע ולא יגרום לנזילת דלק, אבל הוא כן גורם לכניסת אוויר, ומשאבה לא מצליחה לבנות לחץ ראשוני.

 

לקח לי מעל שנה לעלות על זה ברכב שלי, אם מישהו רוצה, אני יכול לפרט.

 

יוני - איך בדקת , שהדלק מגיע עד למשאבה ?

 

אם הסטרטר מסתובב מספיק חזק, אין טעם להניע בדחיפה.

אם עכשיו אין דלק לקרבורטור, גם אחרי שתדחוף את הרכב קילומטר, לא יהיה דלק.

 

 

פורסם

טען את המצבר.

שפוך מעט דלק ללוע המאייד, זה יסייע בהתנעה.

מהירות המנוע לאחר שיניע תסייע בהרמת הדלק במהירות ממיכל הדלק.

התופעה מוכרת ברכבים עם משאבת דלק מכנית שלא מניעים אותם תקופה מסויימת ותא המצוף מתייבש.

פורסם

בוקי בלעתי הרבה דלק:-P..פשוט שאפתי.דניאל כבר עשיתי את מה שאמרת..

וליתר בטחון מלאתי בקבוק 1.5 בדלק ועשיתי ניסוי בשתי המכוניות.{חיברתי אותו לפני המשאבה}

ברכב המדובר המשאבה פשוט לא שואבת,ולאחר שהחלפתי בין המשאבות,התבוננתי בתזוזת הפין כשהן היו בחוץ,

הבנתי שהוא זז לאט מדיי.החלפתי גם בין המצברים,{אחד מהם חדש}-זה לא עזר.

כששפכתי מעט דלק ללוע הקרבורטור הוא הניע,ונכבה לאחר חצי דקה,אולי קצת פחות.

כשניסית להוסיף דלק ישירות לקרבורטור בזמן שהמנוע מונע,הוא נחנק,ונכבה.

האם לדרדר את הרכב בירידה ארוכה יגביר באיזשהי צורה את מהירות הפין,ותיווצר שאיבה תקינה?

פורסם

אתה בודק את מהירות תזוזה של הפין הזה, כשהרכב לא מונע, וזה חסר משמעות לדעתי.

 

זה רק אומר, שבאחת המכוניות הסטרטר מסובב את המנוע מהר יותר , מאשר בשני.

 

חבר בקבוק עם דלק ישירות לקברורטור, תרכיב את המשאבה במקום, את הצינורית ממנה תוציא החוצה לכלי ריק כלשהוא.

 

תניע, תן למנוע לרוץ כמה דקות, ותראה אם המשאבה מצליחה לשאוב דלק מהמיכל.

 

 

פורסם

זה קצת מסורבל.מכיוון שאני צריך סוג של טפטפת או משהו שיאפשר לי להזרים בצורה איטית דלק לקרבורטור.

בגדול ניסיתי את מה שאתה מציע בזמן של חצי דקה בו המנוע עבד{עד שחנקתי אותו},ולא ראיתי שהמשאבה מצליחה לשאוב.

אני מתכוון מחר בבקר לנסות שוב,ואם לא תיהיה ברירה להוציא את הרכב מהחניה{קצת מסובך} ולנסות להניע בירידה.

תודה על העזרה.אני אעדכן בהמשך.

פורסם

ממליץ לך, מניסיון שלי, לא לנסות להניע בירידה, ולא להזיז רכב לא מונע לשום מקום.

 

אם בסוף לא תצליח להניע, יהיה קשה מאוד לדחוף את הרכב בעליה חזרה לחניה.

 

אפשרות נוספת - חבר כלי עם דלק לכניסה של משאבת דלק, עם צינורית גומי קצרה.

יציאה של משאבת דלק - לקרבורטור כרגיל.

 

שפוך דלק לקרבורטור ותניע. אם המשאבה בכלל מסוגלת לשאוב משהו, מהבקבוק שנימצא ממש קרוב אליה, היא תישאב.

 

 

פורסם

יוני שלום רב!

נסה את אחת האפשרויות הבאות:

פרק שוב את משאבת הדלק, והפעל את המנוף של המשאבה, בעזרת כלי מתכת קשיח, תוך לחיצות קצובות, של לחיצה ועזיבה.

במקרה של משאבת דלק תקינה, מלאי דלק מספיק בטנק הדלק, שלא מושפע מאופן חנייתו של הרכב בשיפוע חד,מלא את הקרבורטור, עד שתבחין שמשאבת התאוצה בקרסורטור מתיזה דלק.

הרכב שוב את המשאבה, לאחר שסובבת את הפין שנמצא במרכז הספיסר, ונשחק עם השנים, לכוון הנגדי, ונסה להתניע את המנוע, באן קיים מסנן דלק שקוף בין המשאבה לקרבורטור, המנוע אמור לעבוד כשתי דקות

זגור תגובתו של דניאל, שדלק מתאדה, בקרבורטור הוא נכון בהחלט, וגם הדיאפרגמות בקרבורטור מתיבשות.

לכן לטקח מספר פעמים, עד שהמנוע חוזר לתפקד היטב, לאחר שענד זמן רב.

חזור לדווח ולעדכן.

בהצלחה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318


×
×
  • תוכן חדש...