Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6645 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טוב,הרגע חזרתי מהרכב.

הרכב עדיין לא מניע.צביקה עשיתי כמו שהצעת,פרקתי את השן,והפכתי אותה,ומאחר שזה לא עזר החלפתי את השיניים בין

המכוניות עדיין ללא תגובה.פרקתי את הצינור שיוצא מקיר האש{מהמיכל דלק},וחיברתי בקבוק 1.5 שוב לפני המשאבה-היא פשוט לא שואבת.זאת בכדי לאמת את שיש דלק בטנק.יכול להיות שבגלל שהמפלס נמוך במיכל דלק ישנה בעיה?האם מהבקבוק המשאבה אמורה לשאוב?

  • תגובות 45
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אני חושב, וגם צביקה אמר את זה, שצינור דלק מהמשאבה לטנק דלק יבש וסדוק, ויש משיכת אוויר דרכו.

 

תנסה לחבר למשאבה צינור גומי חדש, ותבדוק, אם היא שואבת מהבקבוק.

 

אם אתה מאיזור השרון, תוכל לקחת אצלי כמה מטרים של צינור דלק עוד היום בערב.

 

 

פורסם

תודה רבה על ההצעה.אני מאיזור הצפון.וכן כבר החלפתי לצינור גומי שבוודאות לא סדוק.

מה שנותר לי זה בכל זאת למלאות 4-5 ליטר של דלק ולנסות שוב להניע..אם זה לא יצליח אני אנסה בדחיפה,ובמקרה הכי גרוע אני אגרור למוסך{יש ביטוח גרירה}.יש להמלצות למוסכים טובים באיזור חיפה?

פורסם

יוני שלום רב!

ניסיון הנעה בדחיפה, הוא ברכה לבטלה.

בדחיפה מניעים רק כשהמצבר מרוקן מכל סיבה כלשהי, ואין אפשרות טכנית, לחבר כבלי עזר, או כשהמתנע תקול, ולא יכול לסובב את המנוע.

במקרה שלך, חוסר בדלק במיכל הדלק, בגלל השיפוע שבו עומד הרכב, גורם ליניקת אוויר מהטנק, הרעיון של בוקי לחבר צינור דלק ארוך הטבול בתוך בקבוק פלסטיק, הוא רעיון מצויין, שיתן לך אינדקצייה ראשונית, האם הבעייה במשאבה, או מחסור בדלק בטנק, בגלל כמות אפסית של דלק בטנק.

ניתן גם בעזרת חוק כלים שלובים, לקשור בקבק למקום גבוה, ולינוק ב צינור גומי ארוך דלק ועם זרימת הדלק לחבר את הצינורית ישר לקרבורטור.

לאחר ההתנעה, ולאחר שמשאבת הדלק תתחיל לעבוד, ניתן להןציא את הרכב, למקום נוח לעבודה, ולבדוק באם משאבת הדלק יונקת דלק.

האם ביצעת מה שכתבתי לך, בנוגע לאפשרות של פין שחוק?

תוסיף דלק לטנק וחזור לדווח.

בהצלחה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

צביקה מחר אנסה את עצתך,ואשתמש בבקבוק במקום גבוה יותר שמחובר אליו צינור שמקשר למקום אליו נכנסת הצינורית

לקרבורטור.בנוסף אוסיף 4 ליטר דלק למיכל,ואחזור לעדכן.

לילה טוב.

פורסם

טוב עידכונים.

כנראה שבאמת הצינורות היו סדוקים.

קניתי היום חצי מטר של צינור דלק מגומי,והרכב הניע בנגיעה.

עכשיו תחזיקו חזק.לאחר שנתתי למנוע לעבוד 10 דקות,וראיתי שהכל תקין,ואין נזילות יצאתי לסיבוב.

לאחר כמה דרות של נסיעה אני מבחין בהרבה עשן לבן שיוצא מאחורה,ונורת השמן נדלקה.

עצרתי בצד,פתחתי מכסה מנוע,והוצאתי את מדיד השמן-אני יודע שאי אפשר לבדוק שמן כשהמנוע חם,אז פשוט הוספתי שמן שהיה איתי בכדי לראות אם המצב משתפר.לאחר נסיעה של כמה מאות מטרים,שוב הרבה עשן לבן והרכב התחיל לקרטע.

כיביתי אותו,ושוב פתחתי מכסה מנוע.הפעם פרקתי את תיבת האויר,וראית שקולה כולל המסנן מלאים בשמן,כמו גם מכסה למלוי השמן היה עם סימני "טחינה".המוזר שמפלס המים ברדיאטור היה תקין.

לפי דעתכם הלך ראש?או גרוע מזה?יש מצב שזה מחזיר שמן?

חשבתי לגרור את הרכב חזרה הביתה,ולקחת את הפרוייקט על עצמי.

אשמח להצעות.

פורסם

יוני שלום רב!

ראה את בקורתי הבאה ככלי עזר לך, ולכותבים אחרייך.

אני טענתי כבר בהתחלה כזכור לך, שבסבירות גבוהה, משאבת הדלק לא שואבת דלק בגלל יניקת אוויר בגלל צנרת דלק קרועה,

ו/או חוסר דלק מספיק בטנק, אתה טענת ועמדת על כך, שצנרת הדלק לא יבשה ותקינה ולא קרועה, ובכך גרמת שלא במזיד, להעלאת ספוקלציות, שונות לגבי בעייתך, למרות שהיא פשוטה, וקל מאד לאתה, כשאתה נמצא ליד הרכב, קשה עד מאד לאבחן תקלות בשלט רחוק, ובעזרת מידע מוטעה.

בקשר לשמן המנוע הנמצא בבית מסנן האוויר, מקורו קרוב לוודאי בצינור נשם המגיע ממכסה השסתומים והמתחבר לבית המסנן, נתק אותו זמנית, ובדוק שוב מפלס שמן מנוע, קרוב לוודאי שתגלה עודף שמן במנוע, ולא חוסר, רוקן את העודף כמובן.

למלאות שמן על סמך עשן לבן הנפלט מרכב ישן שעמד תקופה ארוכה, הוא לא צעד נבון.

בדיקת שמן גם במנוע חם, אך במישור, יכולה לתת לך אינדקצייה לגבי מפלס השמן, ואין למלא שמן, ללא בדיקה יסודית של מפלס השמן, עודף שמן יגרום לנזק גבוהה יותר ממחסור של ליטר שמן ומעלה.

קבל את דברי כחומר למחשבה, וכחומר לימודי, ולא כבקורת.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

צביקה אני מקבל את דבריך כביקורת בונה,ואני יודע שאתה בעל מקצוע מעולה.

זו הסיבה שאני מעלה את שאלותיי בפורום,ומודה כל פעם מחדש על העצות והעזרה.

דיברתי כרגע עם חבר מכונאי,והוא אמר שהתופעה שישנה כרגע נקראת-"ניפוח".

הרכב "מנפח",וכנראה שהלך ראש מנוע,אך לאחר הורדת הראש יהיה ניתן לאבחן אם יש חופשים בבוכנות,

ומדרגה בבלוק.

מישהו יכול לשפוך קצת אור על אבחנתו?

פורסם
האם לשמן יש ריח של דלק?

האם מפלס השמן עלה מאוד?

אבחנה מצויינת בוקי ידידי, מיום ליו, הערכתי המקצועית שלי אליך עולה יותר ויותר,ואכן דיאפרגמה קרועה ויבשה במשאבת הדלק, המחדירה דלק לשמן, היא אפשרית, והיתה מתגלית מיד, אם היתה מבוצעת בדיקת שמן, כחלק אינטרגלי, מהכנת רכב להתנעה, לאחר עמידה ממושכת.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם
צביקה אני מקבל את דבריך כביקורת בונה,ואני יודע שאתה בעל מקצוע מעולה.

זו הסיבה שאני מעלה את שאלותיי בפורום,ומודה כל פעם מחדש על העצות והעזרה.

דיברתי כרגע עם חבר מכונאי,והוא אמר שהתופעה שישנה כרגע נקראת-"ניפוח".

הרכב "מנפח",וכנראה שהלך ראש מנוע,אך לאחר הורדת הראש יהיה ניתן לאבחן אם יש חופשים בבוכנות,

ומדרגה בבלוק.

מישהו יכול לשפוך קצת אור על אבחנתו?

יוני שלום רב!

תאמר לחברך, שיפסיק" לנפח" לך את השכל, ויפסיק להספיד לך את המנוע, בדוק מפלס שמן במנוע, בדוק באם השמן לא דליל, וחשוד כמהול בדלק, מה שיחייב אותך, להחליף מיידית את משאבת הדלק, את המסנן שמן ושמן המנוע.

לסיום אם זכרוני אינו מטעה אותי, ראש המנוע פורק לא מזמן, בגלל בורג שחדר דרך הקרבורטור לסעפת היניקה, ומשם לתא השריפה, האם אני טועה?

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

אולי זה המקום לספר את הסיפור שלי, שכאמור, לקח לי המון זמן לעלות על התקלה, אבל בסוף פתרתי אותה בעצמי.

 

רכב - אופל קדט שנת 86, היה אז (לפני כמה שנים) בשימוש יומיומי.

 

היה מניע מצויין, ונוסע טוב.

 

הייתה רק בעייה מרגיזה אחת : אם הייתי מניע את הרכב לאחר חניית לילה, ומשאיר אותו בסיבובי סרק, לאחר 2 דקות הוא היה נכבה, ולא מניע יותר בשום מצב, עד שלא הייתי שופך דלק ישירות לתוך הקרבורטור.

אם ישר הייתי יוצא לנסיעה, הכל היה פיקס, לא נכבה, נוסע טוב, אין נזילות ואין ריח של דלק.

 

החלפתי משאבת דלק - לא עזר.

ניקיו קרבורטור - לא עזר.

פילטר דלק - לא עזר.

 

בקיצור, הבעייה - צינורית דלק יבשה בכניסה למשאבת דלק.

 

בסוף החלפתי את כל צנרת הדלק, חוץ מצינורות הפלסטיק הקשיחים בתחתית הרכב.

מאז לא היו יותר בעייות בתחום הזה.

 

 

פורסם

צביקה לא הבנתי את המשפט-" בדוק באם השמן לא דליל, וחשוד כמהול בדלק,"

השמן היה מאוד בהיר ודליל,אני לא זוכר שהיה לו ריח של דלק,אבל אבדוק מחר.

אתה יכול להסביר מה זו דיאגפרמה של משאבת הדלק?

אני זוכר שבכדי לפרק את הפין ולהפוך אותו בהמלצתך,פריקתי מין תושבת שחורה קטנה שעלייה יושבת המשאבה.

מתחת לתושבת היה מן אטם דק,לזו הכוונה?

פורסם

דיאפרגמה נמצאת בתוך משאבת הדלק עצמה.

 

אם היא קרועה, הדלק יכנס לתוך המנוע ידלל את השמן.

 

האטם שנמצא מתחת לספייסר השחור של משאבת דלק הוא רק אטם, ולא קשור לבעייה.

 

 

פורסם

בעיית הצנרת דלק היבשה באופל היא ידועה, וזאת מפאת אי החלפת צנרת דלק ברכב זה , עשרות שנים, מה שגורם, לצנרת הדחק המקורית עם הצפוי בד להתפורר, להסדק להקרע תמיד במקום שלא נראה לעין, מה שגורם לבעלי מקצוע רבים להחליף נינתקלתי עשרות פעמים ברכבים אלה ואחרים בצנרת דלק קרועה וסדוקה, לפני הכניסה למשאבת הדלק, וזה הדבר הראשון שבדקתי והחלפתי לפני כל נקוי קרבורטור, או החלפת משאבת דלק, ה=או הכנסת לחץ אוויר לטנק, בגלל חשד לסתימה צנרת הדלק מהטנק למשאבה.

בוקי מי ניקה לך את הקרבורטור באופל?

יוני ישם את כל מה שבוקי כתב לך, ובסוף יתברר לך היניקה?

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318


×
×
  • תוכן חדש...