Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6647 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

קראתי רבות בפורום ועכשיו אני חושבת להתקשר לבעל רכב שאהבתי את המכונית שהוא פרסם. אספתי מספר שאלות שכדאי לדעתי לשאול:

 

הסיבה למכירה?

בעלות קודמת לא פרטית?

מה היא היד הנוכחית?

לפני כמה זמן הועברה המכונית לבעל הרכב הנוכחי? מה היה הקילומטראז'?

מי עוד נוהג ברכב (נהג יחיד או שגם הבן\האישה\השכן ממול)?

האם היו תאונות בעבר? כייצד טופלו?

האם הוחלפו דברים חשובים כגון מנוע או קלאץ'? (ידני)

האם יש הסטוריית תיקונים? (קבלות וכו')

תאריך הטסט?

האם מתחייב במנוע ושילדה?

האם יש שינויים ברכב שלא צויינו ברישיון?

תוספות ברכב כגון הגה כח\חלונות חשמל\כריות אוויר (כמה?)

 

האם יש לכם משהו להוסיף?

 

בתודה,

פורסם

שאלה ראשונה שצריך לשאול היא האם הרכב רשום על שמו של המוכר.

אם הוא עונה בכן, עברי לשאלות הבאות, אם לא והוא מתחיל להתפטל, מדובר ככל הנראה בסוחר.

פורסם

כיסית את רוב הדברים, ואע"פ כן הייתי מוסיף גם את הדברים הבאים:

  1. האם הרכב בבעלותך?
  2. במידה ובוצע בדגם הספציפי ריקול, לוודא שהוא אכן בוצע.
  3. בהמשך לסעיף הקודם, במידה והדגם ידוע בבעיה מסויימת (סתם לדוגמה: תיבות ההילוכים האוטומטיות של פולקסווגן יחסית רגישות), הייתי גם שואל האם אותו חלק ספציפי אי פעם תוקן, ואם כן היכן והאם יש עדיין אחריות לתיקון.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

בעיקרון חיסת את רוב השאלות , אבל וזה אבל גדול יש להגיד משהו אחד לפני כל זה

בתחילת השיחה תתחילי כך :

את - שלום , אני מדברת בקשר לרכב

אם הוא משיב בשאלה איזה רכב ? , תדעי שכניראה נפלת על סוחר רכב אשר מחזיק בכמה רכבים.

פורסם

אני מצאתי קורסה 2000. האם היו ריקולים שלה? האם יש איזשהם נקודות טורפה מיוחדות (דגם ידני 1.2)

 

אני יודעת שאתם לא מי יודע מה אוהבים את הרכב ובעיקר בגלל חוסר הנוחות אבל אמינות של רכב גרמני..... די מנצח במאבק 8)

פורסם

 

שאלה ראשונה :

האם הרכב על שמך ?

כאן יש רק שתי תשובות מקובלות - על שמי או על שם אישתי.

כל תשובה אחרת, בסגנון "על שם אישתו של בן דוד שלי, אבל אני מוכר בישבילה, כי אין לה זמן להיתעסק בזה" צריכה להדליק נורה אדומה.

 

הסיבה למכירה?

 

מיותר לשאול, תמיד יגידו שמוכרים כי קיבלו רכב חברה, קנו רכב יותר גדול/יותר חדש ודברים חיוביים דומים. אף אחד לא יגיד שמוכר בגלל שהרכב בעייתי.

 

בעלות קודמת לא פרטית?

במידה ובעלויות קודמות לא פרטיות, זה אמור להיות מצויין במודעה.

מה היא היד הנוכחית?

גם אמור להיות מצויין במודעה. יד נוכחית = מספר הידיים שרשום ברישיון +1

לפני כמה זמן הועברה המכונית לבעל הרכב הנוכחי? מה היה הקילומטראז'?

מי עוד נוהג ברכב (נהג יחיד או שגם הבן\האישה\השכן ממול)?

האם היו תאונות בעבר? כייצד טופלו?

האם הוחלפו דברים חשובים כגון מנוע או קלאץ'? (ידני)

קלאץ' זה לא דבר מהותי, אם יש קלאץ' חדש, המוכר ימהר לספר לך על זה.

 

האם יש הסטוריית תיקונים? (קבלות וכו')

תאריך הטסט?

האם מתחייב במנוע ושילדה?

האם יש שינויים ברכב שלא צויינו ברישיון? מיותר ונשמע מוזר לרוב האנשים, כשמדובר ברכב רגיל, לא ספורטיבי ולא משופר. אם מצהירים שהמנוע הוחלף, יש לשאול, האם נרשם ברישיון מספרו של המנוע החדש.

 

תוספות ברכב כגון הגה כח\חלונות חשמל\כריות אוויר (כמה?)

את צריכה להכיר את הדגם, שמעניין אותך, ולדעת, אם יש לו את התוספות האלו.

 

האם יש לכם משהו להוסיף?

 

בתודה,

יש מה להוסיף - לשאול איך הרכב נראה חיצונית, כלומר אם יש מכות קטנות ושריטות, שלא תוקנו, אם הצבע תקין או דהוי/שרוף, לשאול אם בעל הרכב מוסיף מידי פעם מיים ושמן, לשאול, באיזה מוסך מטפלים, לשאול אם המזגן עובד.

 

 

פורסם

דבר ראשון, תודה!

 

דבר שני, דבירתי איתו ולהלן התוצאות מה דעתכם:

 

קורסה - GLS ידני 1.2 שנת 2000 (לא הצלחתי למצוא את המכונית במחירון של לוי יצחק)

 

המכונית בבעלות שלו, נקנתה ממגרש לפני 3 שנים. מאז הוחלפו משאבת מים, אגזוז, משאבת דלק ומולא גז מזגנים. 142000 ק"מ (מתוכם - 50 שלו) - יד 3.

 

מחיר: 20000

 

הוגן? להתרחק? ובכלל מה דעתכם?

 

תודה!

פורסם

צריך לזכור שהמוכר הממוצע לא יספר על בעיות שיש ברכב,יגיד שהרכב אחרי טיפול ושהמצב מצוין.עדיף לרכז את המידע שמקבלים בטלפון למידע עובדתי,ואם הנתונים נשמעים טוב והמוכר נשמע אמין,לבקש לקבוע איתו פגישה.לאמת עם המוכר גם פרטים שרשומים במודעה (כמו למשל שהרכב יד שלישית ולא עבר 3 בעלים קודמים),לשאול תאריך שבו נגמר הטסט (תתפלאו אצל כמה מוכרים 4 חודשים הם חצי שנה,8 חודשים הם שנה וכו').

לגבי הרכב הספציפי שציינת,לא מוכר לי קורסה GLS עם מנוע 1200 סמ"ק,(יש 1400).בכל אופן,מהמידע שמסרת לגבי הרכב לא ניתן לחוות דעה.יש הרבה רכבים מסוג זה ששימשו חברות השכרה,חברות פרטיות,חברות ציבוריות (כמו רשות הדואר),ולכן,מקוריות הרכב חשובה במקרה זה.

אין לנו על מי לסמוך,אלא על ABS,ESP ושאר צירופי האותיות באנגלית.

פורסם
קורסה - GLS ידני 1.2 שנת 2000 (לא הצלחתי למצוא את המכונית במחירון של לוי יצחק)

 

 

לא מצאת, כי כנראה שלא קיים דגם כזה.

GLS - נמצא בשנתונים 99-98 בנפח 1.4 ל' (הידני בעל 5 דלתות).

תבדקי שוב את עיניין הדגם, כי יש כאן בילבול בשוגג(אולי אפילו במזיד).

"חייל שנלחם תמיד מקווה לימים טובים יותר. אבל אלה שלא נלחמים הם שקובעים איזה ימים יבואו"

פורסם
שאלה ראשונה שצריך לשאול היא האם הרכב רשום על שמו של המוכר.

אם הוא עונה בכן, עברי לשאלות הבאות, אם לא והוא מתחיל להתפטל, מדובר ככל הנראה בסוחר.

 

איזה שטויות הרכב שלי רשום על שם דודה שלי !

האם אני סוחר ?

יצאתי עמבה

פורסם

אולי.....

 

סתםם, בגלל זה שלומי כתב- כנראה !

בוא נגיד שיש מקרים רבים שמדובר בסוחר ואף יש מקרים שאכן מדובר בבן אדם

פרטי.

פורסם

צריך לשאול טופלה במוסך מורשה?

אם כן, אני מבקש שתבקש מהמוסך את כל ההיסטוריה של טיפולים ותיקונים. חובת המוסך למסור את זה לבעל הרכב.

מייסד מועדון החמש - בעל מרצדס 170v ליומן השיפוץ

פורסם

הדבר היחידי שמצאתי מספיק קרוב הוא המקרה הבא (שורה 2) - האם ניתן להאמין למחירון דיסקברי בעניין זה (זאת אומרת באמת קיים משהו כזה כי בלוי יצחק לא מצאתי)? כמו כן, אם זהו אכן הדגם האם הוא נחשב בעייתי\אמין?

 

תודה

פורסם
בעיקרון חיסת את רוב השאלות , אבל וזה אבל גדול יש להגיד משהו אחד לפני כל זה

בתחילת השיחה תתחילי כך :

את - שלום , אני מדברת בקשר לרכב

אם הוא משיב בשאלה איזה רכב ? , תדעי שכניראה נפלת על סוחר רכב אשר מחזיק בכמה רכבים.

 

מחזק!

 

ושלא ינסו למרוח אותך עם דברים כגון: "אני מוכר את הרכב שלי ושל אישתי"..

 

איזה שטויות הרכב שלי רשום על שם דודה שלי !

האם אני סוחר ?

 

ישנם גם מקרים שהרכב רשום על שם האח ועל שם האבא..

אבל כל מקרה לגופו.

 

ברוב המקרים מדובר באמת בסוחר.

:loco:How can I be lost, If I've got nowhere to go?

:loco:

×
×
  • תוכן חדש...