Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6668 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 83
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
רק ההבנה לבדה שהוא עדיין לא יודע לנהוג, תעזור.

רק המודעות שלו לחוקי הפיזיקה, תעזור.

 

אני הכרתי מישהו, מקירבה ראשונה אפשר להגיד, שהיה כזה. יותר גרוע אולי.

מאז שהוא למד לנהוג מהכי טובים, מאז שהוא התרסק בגלל חוסר אחיזה בסרן הקידמי\אחורי, הוא הבין מה הפער שלו מנהג "משוגע" לנהג טוב.

 

רק זה יעזור לדעתי,

ולא לנדות אותו, מה אנו בכיתה ג' ? :S

 

אביחי

כל מילה דבש.

הבעיה של אותו פסיכי היא שפשוט אין לו מושג במה הוא שוגה. אני מאמין שבתוך תוכו מפעמת בו הכמיהה לחיות ולהינות ממנעמי החיים השונים. מוות או פציעה חמורה - ועל כך אני מוכן לשים הרבה - אינם נמצאים בתוכניות שלו, אע"פ שלא במודע הוא מכניס אותם חזק פנימה.

משפט חכם שפעם שמעתי טוען שהעולם נחלק לשלושה חלקים: הדברים שאנחנו יודעים, הדברים שאנחנו יודעים שהם קיימים אבל אנחנו לא יודעים אותם, והדברים שאנחנו אפילו לא יודעים שאנחנו לא יודעים.

בכל מה שקשור לנהיגה, החבר שלך נמצא בחלק השלישי. כדי להביא אותו לחלק הראשון, קרי: לדעת לנהוג, צריך להעביר אותו קודם לחלק השני. אף דו"ח, קופסה שחורה, עונש מההורים או כל סנקציה אחרת שתעלו על דעתכם לא יעשה את המעבר הזה. הוא רק יגביר אצל אותו חבר תחושות שאולי כדאי מראש לא לעוררן.

המעבר צריך להתבצע בקורס נהיגה מתקדמת!!!

רק בקורס כזה, בשטח סטרילי ועם הרכב שבו הוא רגיל לנהוג, מדריך יוכל להדגים לו כמה הוא לא מבין. מניסיון, הדבר יתפוצץ לו בפנים כמו בלון.

בינתיים, לא לנסוע עמו בשום פנים ואופן, ובאופן כללי להשתדל לא להיות בסביבה כשאתה יודע שהוא נוהג.

בנוסף, כפי שכבר נאמר, אם זה חבר שאכפת לך ממנו ואתה מוכן לעשות עוד מאמץ קטן כדי להציל אותו מהמסלול שבו הוא נמצא כרגע (תרתי משמע), אני ממליץ לפנות להורים שלו ללא ידיעתו, להסביר להם בעדינות את המצב ולהמליץ לשלוח אותו לקורס בהקדם האפשרי.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

אל תעלב [ואני מקווה שגם אדון אבו-חצירא לא יכעס עלי בסופו של דבר..] אבל כמו שאתה מתאר את זה, אני מאחל לחבר שלך לעשות תאונה, לבד, להתלבש על איזה עמוד \ גדר הפרדה \ ליפול לאיזה וואדי עם האוטו.

לפעמים הדרך היחידה ללמוד היא לקבל סטירה וכמו שאתה מתאר את זה - מפתיע אותו שהוא עוד לא קיבל אחת.

אני קורא את התיאורים שלך וקשה לי להכיל את הכעס שזה מעורר בי.

נהג לא מנוסה שנוסע בכביש מהיר, ובא אוטו וחותך אותו, לא משנה מאיזה כיוון, יכול לאבד שליטה ולעשות תאונה הרבה אחרי שהרכב שעקף אותו המשיך קדימה וברח משם.

 

המשוואה שלי פשוטה - אם על הכבישים בארץ נוהגים ההורים שלי, בת הזוג שלי, המשפחה שלי והחברים שלי - ובא בחור כמו חבר שלך ומסכן אותם כשהוא נוהג כמו דפוק - אז מבחינתי כמה שנוריד אותו מהכביש מוקדם יותר - יותר טוב.

[ובלהוריד אני מתכוון ללהוריד, פיזית, כי כמו שכבר הוזכר פה לפני, שלילה, תאונות, קנסות, כל אלה לצערי לא מספיקים כדי להרתיע]

 

 

שוב, צר לי על הדברים, אבל בבחירה בין אנשים חפים מפשע לחבר שלך - אני אפילו לא צריך לחשוב פעמיים.

 

 

רון.

oo==00==00

למכירה אגזוז SEBRING אובלי, כניסה 2.5', פרטים בה"פ

פורסם

שוב, צר לי על הדברים, אבל בבחירה בין אנשים חפים מפשע לחבר שלך - אני אפילו לא צריך לחשוב פעמיים.

רון.

 

מסכים לגמרי. עדיף שהבחור יהרוג את עצמו לבד מאשר יקח איתו חפים מפשע.

פורסם
לצערי בתור אחד שהיה כזה, ומוקף כאלה יום-יום, בין אם זה הורים וחברים קרובים, אני יכול להעיד לכם ש*שום דבר* ממה שאמרתם לא יעזור..

 

אם ההורים שלו לא מרגיעים אותו שלא יתנו לו את האוטו.

 

 

לא לנסוע איתו? אין בעיה. אני אוציא את האוטו שלי מהבית, אשלם דלק, לא אשתה באותו אירוע, ואני אראה אותו זורק תחת בכיכרות ונוסע 100 בעיר ממש לפניי..

 

עדיף לראות אותו מהצד מאשר להיות איתו באותו מצב, אותו הדבר כשהוא ימרח על תמרור או רמזור.

 

ותצאו מהסרט הזה, להלשין זאת לא אופציה. כי ברגע שמלשינים אתה כבר לא חבר. אם מדובר בחברים - עדיף שתחליף אותם לפני שאתה מלשין. ואני מדגיש את המילה להלשין, כי ברגע שתלך ותדווח על חבר שלך במשטרה הוא כבר לא יהיה חבר שלך. ולהחליף את החברים שלך זה לא משהו שקל לעשות בין רגע.

 

..

 

עדיף לראות אותו כצמח בבית לוישטיין או לפקוד את הקבר שלו (הכתובת כבר על הקיר) מאשר להלשין עליו??? זה מה שיהפוך אותך לחבר יותר טוב?

 

אם התשובה היא כן ... עדיף שתחליף חברים.

סעו בזהירות, כדי שנשוב וניפגש

:roll:

סאאב ל(ה)נשמה.

פונטו פונטו פונטו ....צריך להכביר מילים ? :-D

פורסם

כל יום אני משקה את העץ בשביל החבר שלך, אני די מתוסכל כי הוא עדיין לא ראה את העץ שגידלתי לו.

תשאל אותו מתי הוא בא?

 

חבר טוב זה חבר שידאג לחבר שלו, ישמור עליו מכל פגע, עכשיו זה תורך לדאוג לו.

Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
פורסם

כל עוד יש לחבר של פותח השרשור את המפתחות למכונית,

 

אף אחד לא יעצור אותו מלנהוג כמו מטומטם,לא פותח השרשור, לא המשפחה שלו,וכנראה שגם לא המשטרה.

 

אבל שורת המפתח הינה השורה הראשונה.

 

אני נוטה להאמין שאם לבחור צעיר יש רכב חדש,אזי כנראה ההורים שלו קנו לו אותו או שמא הרכב בכלל שייך להורים והוא מדי פעם נוסע בו.

 

העצה שלי לפותח השרשור:

 

פנה אל הוריו ותביע בפניהם את דאגתך לשלום בנם,ותסביר להם שהדרך היחידה אולי לרסן אותו זה פשוט לא לתת לו את הרכב בכלל,וזהו.

 

זה צעד לא פשוט להורה,למנוע לקיחת הרכב ע"י הבן ויכול להוביל ל"פיצוץ" בינהם,אבל עדיף להורים שהבן לא ידבר איתם ויחייה, מאשר שהם ידברו איתו,אבל פעם בשנה באזכרה.

 

העצה שלי אלייך אישית היא לסרב לנסוע איתו,חד וחלק,כמו שכבר אמרו פה,כשתתרסק לאיזו תעלה בצד הדרך במהירויות שציינת, לא יעזור לכם אם ברכב יהיו 2 כריות אויר,או אפילו כמה מתנפחים גדולים כאלה כמו שיש בג'ימבורי של הילדים.

עוצמת הפגיעה כל כך חזקה,שפשוט לא יהיה לכם סיכוי.

למכוניות מסלול יש כלוב התהפכות,שזה "הכי הכי", אבל גם לו יש גבולות וגם לגוף יש גבול של כמה הוא יכול לספוג.

 

לשלוח אותו לקורס נהיגה מתקדמת עלול להיות צעד קטלני עבורו,כי זה עוד עלול לנפח לו את האגו,אז הייתי מוותר על זה.

 

שיהיה בהצלחה.

 

עריכה לזה שהגיב מעליי,

 

מה שאתה מציע זה רעיון טוב,הבעייה היא שהזיכרון שלנו סלקטיבי,והתמונות האלה נשכחות די מהר לצערי.

 

אבל,ברוח ההצעה שלך,הייתי מציע להקרין לו (אם תצליח למצוא) את הסרט המפורסם של "תאונה בערבה" (החבר'ה באלפא 33 האדומה),זה סרט שראיתי אותו אולי 5 פעמים,ואי אפשר לראות אותו בלי לדמוע מרוב כאב.

 

תנסה למצוא לו את הסרט הזה.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם
קח אותו לבית חולים ששם נפגעו מתאונות תאמין לי אחרי 10 דקות הוא ינהג כמו ילד טוב !

הבעייה שחבר'ה כאלה חיים לפי גישה "לי זה לא יקרה".

 

הסיפור של נהיגה כזאת פרועה מזעזע. יום אחד נסעתי באוטו שלי ומישהו בסיויק עקף אותי ועוד כמה מעוניות בפרעות. יום למחורת באותה דרך ראיתי שאוטו הזה התנגש חזיתית ברכב מנתיב נגדי...

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

ותסלח לי, אבל זו שטות להעדיף לנסוע עם המטורף ברכב חדיש, על פני נהג רגוע ברכב רעוע. הסיכוי לתאונה גדול משמעותית עם נהגים כמו חבר שלך, וזה לבדו שווה את ההעדפה שלא לבחור בו.

 

אני חייב לציין שלא הבהרתי את עצמי כראוי. אחוז הנהגים ה"רגועים" אצלינו בחבר'ה נמוך מאד. גם אני לא נהג רגוע. אבל בין נהג לא רגוע לנהג טיפש יש הבדל גדול מאד, שאותו צריך פשוט להבין. ואז להפסיק להיות טיפש. ועדיין לדעתי נהג אהבל הוא יותר מסוכן מנהג לא רגוע.

נהגים מטומטמים, כמו שאתה מתאר, זה כבר סיפור אחר.

אני גם חייב לציין שחברים שלי לא חותכים כבר בין שתי מכוניות, וכבר לא עוקפים מהשוליים של הנתיב הנגדי, (כן כן, מאד מפחיד לשבת במאזדה 323 מתפרקת כשחבר שלך ממציא נתיבים חדשים בדו סטרי) וכבר לא עושים חצי מהדברים שהיו עושים פעם. זה בא לאט לאט, אז אני אופטימי. אני גם לא תמים, אבל מצד שני גם אתה לא, וגם כל אחינו בני ישראל לא תמימים. אבל כשאני רואה חבר מרים בלם יד בכיכר ואני יושב במושב הקדמי אני דואג לייבש אותו כמה שאפשר. ולאט לאט זה יפסיק. אני מקווה. ואם לא? אין מה לעשות.

זה גם נדמה לפעמים שכל אימת המוטוריקה מתרחשת מול העיניים שלי. בין אם זה בתאונה שקרתה לי, ובמזל הייתי במהירות נמוכה, או בתאונה של חבר שהשבית על 100 קמ"ש מאזדה 323 ובמזל היה חגור (למרות שלפני התאונה הוא נטה לחשוב שחגורה זה לכוסיות), אז מה לעשות מי שמקולל צריך להפסיק להיות מטומטם, ויפה שעה אחת קודם.

ולכל יפי הנפש שקוראים להחליף חברים, בואו כנסו לסיטואציה הזאת אתם, ותבינו שזאת לא אופציה. אם אתה תזרוק חבר רק בגלל שהוא נוהג כמו מפגר, או רק בגלל שהוא מעשן, או כל דבר אחר שעלול להזיק לו או לסובבים שלו, אז אתה לא חבר.

פורסם

תראה"

 

אני פשוט לא הייתי נכנס לרכב עם הבנאדם הזה יותר,אני מייעץ לך בתוקף לא לעשות את זה.

הוא מבחינתי משחק עם אקדח ויורה לכול הכיוונים.

 

לחיים יש נטייה לחלק כאפות בחינם לאנשים שצריכים,אל תטעה חבר שלך יקבל את שלו רק ש:

 

1)אל תהיה לידו שזה יקרה.

 

2)אני מאחל לו שאת השיעור הוא יעשה עם כמה שפחות כאב,רק שגם זה לא סביר להניח שיקרה.

 

3)כול אדם הוא סיפור אנושי מרגש והוא עולם ומלואו, אני לא יודע איך אתה עם מצפון, אבל תדע שהחבר שלך נמצא מספר שניות מלהפריד בין זוג אוהבים,לייתם ילדים,לצער הורים,או סתם להרוס בילוי של יום שישי לכמה חברה שרוצים לעשות חיים.

ואתה לך יש כוח ביידים.

 

נ.ב

לא משנה מה הקרבה בניכם עצם העובדה שלך יש מצפון שמציק ומספיק תבונה לדעת ש"מה שקורה כאן לא בסדר" מבדילה אותך עשרת מונים מהמכר שלך שמזלזל בחיי אדם. יומו יגיע אני רק מקווה שאדם איכפתי שכמוך לא יהיה בסביבה שזה יקרה.

פורסם

לאבד חבר, ולהציל חיים של אנשים. השקעה משתלמת ביותר.

אם אתה או אחד מבני משפחתך או חבריך היו נפגעים או חס חלילה מתים מתאונת דרכים, היית מתלונן למשטרה ואפילו לא חושב פעמיים.

נ.ב. למען ביטחונך, אל תסע איתו יותר, אף פעם (לא רק שהוא נוסע כמו אידיוט, הוא גם סיכן במודע את חיי חבריו)

פורסם
קח אותו לבית חולים ששם נפגעו מתאונות תאמין לי אחרי 10 דקות הוא ינהג כמו ילד טוב !

את השכבה שבה אני לומד לקחו ליום סיור בהדסה הר הצופים, להיפגש עם מנתחים, אורטופדים, נפגעי עבר ומאושפזים כיום בביה"ח כתוצאה מתאונות דרכים.

הדבר הזה עושה את שלו, כשאתה רואה בן אדם בן 20 וקצת שחי חיים נורמאליים עד התאונה, וכעט הוא נכה, זה עושה סוויץ' בראש, ובפעם הבאה שאתה מנסה לעקוף אתה שואל את עצמך: אני יספיק לעקוף? אולי לחכות טיפה עם העקיפה?

אם אתה לא יודע לנהוג על 100 כ"ס, לא יעזרו לך 500.

פורסם

אם התשובה היא כן ... עדיף שתחליף חברים.

 

טעות, עדיף שהוא יחליף חברים

סעו בזהירות, כדי שנשוב וניפגש

:roll:

סאאב ל(ה)נשמה.

פונטו פונטו פונטו ....צריך להכביר מילים ? :-D

פורסם

תמצאו לו חברה:p

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6668 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...