Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6667 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 83
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

ודבר אחרון - סוזוקי סוויפט היא לא מכונית ספורטיבית והבלמים שלה לא יוצאי דופן (אם כי בהחלט טובים). לא שזה משנה במיוחד, עדיין הייתי פועל כפי שנאמר כאן - לא עולה איתו יותר על האוטו ובנוסף מודיע להורים שלו איך הוא נוהג. לצערי הוא יתעורר כנראה רק אחרי התאונה, ונותר רק לקוות שהיא לא תהיה חמורה במיוחד.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

פנה לאבא שלו ספר לו הכל ותדאג שהוא לא יגיד שזה אתה שדיברת

שימציא סיפור שהוא בעצמו ראה אותו טס כמו משוגע ומשם (למרות שאני בספק) דברים יזוזו

הדבר המשמעותי הבא זה להראות לו איך ניראים אנשים אחרי תאונה - יש תמונות קשות מאוד ברחבי הרשת רק צריך לחפש

אם זה יגרום לו לא לישון בלילה - כבר טוב

הדבר השלישי והמועיל ביותר זה לשלוח אותו לקורס נהיגה מתקדמת עם הרבה "אקשן" כמו שהוא אוהב (ראיתי באתר פרסומת לנהיגת ראלי - נשמע מתאים)

ברגע שהוא יחווה מצבים של חוסר אחיזה ויבין עד כמה הוא לא יודע הוא ירגע אוטומטית

אפשר לארגן לו בתור מתנה שכל אחד מהחברים ישימו כסף ויקבעו לו עובדה - לא מאמין שהוא יתנגד לתת בגז ולהראות לשומאכר מאיפה משתין הדג :mm_wink:

 

 

בהצלחה

אלעד

מי שמפחד מאחד לא מפחד מאף אחד

פורסם

תראה לו את התמונות של הנהג חדש, חבר לי מישהו מהפורום שהעלה לפה את התמונות עם הפוזה במזדה 6.אולי הוא יתעורר.

דבר שני לא הבנתי איך סוויפט מגיעה ל200 קמש כמעט? נראה לי הרבה למכונית כזו.

פורסם

גם כשאני הייתי צעיר (ויפה) היו אצלנו חבר'ה שעשו שטויות ונהגו כאילו הם לימדו את שומאכר לנהוג.

בסוף זה בא ממקום של חוסר ביטחון בתחומים אחרים + רצון לעשות פוזות על החבר'ה.

 

אם העלת את זה לפה אז סימן שזה ממש מטריד אותכם אז תחזירו לו בכיון ההפוך, פשוט אל תסעו איתו. לא בערבים ליציאות לא לסיבוב בעיר אפילו לא למכולת!

 

כשהוא ירגיש שהוא מנודה בגלל סגנון הנהיגה שלו הוא יבין שהוא צריך לנהוג כמו בן אדם. עוד שנה שנתיים זה יעבור לו לגמרי, הוא יבין שהוא לא צריך להוכיח כלום לאף אחד.

 

אני בספק אם הוא ימשיך לנהוג כמו משוגע לבד באוטו ואם כן אז זה הזמן לשיחה עם ההורים שיגלו אחריות וישללו מהבן את האוטו.

קליאו ספורט 03' 2.0, לוגמת 98 - נמכרה :'(

מגאן 07' 1.5, לוגמת סולר - נמכרה :'(

 

Say hello to 2015 Megane RS CUP

פורסם

נהגים כאלה ייתפסו מהר מאוד ע"י המשטרה ופסילת הרישיון לא רחוקה.

תן לו עוד כמה שבועות- חודשים והרישיון כבר לא אצלו.

זה במקרה הטוב. במקרה הרע יותר הוא ייפגע קשות בעצמו ובסובבים אותו, אבל בוא ונתפלל שזה לא ייקרה.

Xbox12341

פורסם

א. אל תיכנס איתו לאוטו בחיים שלך.

 

ב. אל תיתן לאף בנאדם שאיכפת לך ממנו להיכנס איתו לאוטו.

 

ג. גש למשטרה, תן עדות על כל מה שסיפרת עכשיו.

 

ד. גש איתו ל"סיור" בבית לווינשטיין, שיראה מה הולך שם.

 

ה. תיפרד ממנו לשלום, כי הוא לא הולך לחיות הרבה זמן, וסביר להניח "ייקח" איתו עוד מישהו על הדרך (לצערנו).

 

ו. תכניס לו כאפה. ממני.

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B][COLOR=#696969]ACTION speaks LOUDER than WORDS[/COLOR][/B][/COLOR][/FONT] [FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B]K[/B]eep [B]m[/B]e [B]c[/B]aged [B]a[/B]nd [B]f[/B]ree [B]t[/B]he [B]b[/B]east[/COLOR][/FONT] [COLOR=#f1f6f8][FONT=Verdana][COLOR=#000000][B]Jin Ba Ii Tai [/B]-[FONT=Book Antiqua] [URL="http://www.youtube.com/watch?v=cVarDBb199M&feature=player_embedded"]Fast[/URL] in, [URL="http://www.youtube.com/watch?v=CyDykQWck74&ob=av3e"]Drift[/URL] out[/FONT][/COLOR][/FONT][/COLOR]

פורסם

תתחיל בכך שלא תסע איתו ...

 

אתה יכול לדבר עם ההורים שלו

ואם זה לא יעזור לפנות למשטרה.

סעו בזהירות, כדי שנשוב וניפגש

:roll:

סאאב ל(ה)נשמה.

פונטו פונטו פונטו ....צריך להכביר מילים ? :-D

פורסם
עוד שנה שנתיים זה יעבור לו לגמרי,

 

נקווה שיהיו לו שנתיים לחיות :/

 

לארגן לו קורס נהיגה מתקדמת, ולהוריד לו את האגו.

פורסם

לצערי בתור אחד שהיה כזה, ומוקף כאלה יום-יום, בין אם זה הורים וחברים קרובים, אני יכול להעיד לכם ש*שום דבר* ממה שאמרתם לא יעזור.

לא לנסוע איתו? אין בעיה. אני אוציא את האוטו שלי מהבית, אשלם דלק, לא אשתה באותו אירוע, ואני אראה אותו זורק תחת בכיכרות ונוסע 100 בעיר ממש לפניי.

לדווח להורים שלו? כאילו שהם לא יודעים. וגם אם לא (היה גם מקרה כזה), זה לא בדיוק הזיז לילד שלהם.

לדווח למשטרה? אתם באמת הייתם מלשינים על חבר למשטרה? וכן, כשחבר שלך יבוא ו*ילשין* עליך למשטרה על כל דבר *קטן* שאתה עושה, זה לא ישמח אותך. וכן, הם תופסים את זה כדבר *קטן* וחסר משמעות.

בקשר לטענה שהמשטרה תופסת אותם גם ככה מהר מאד, זה פשוט לא נכון, ואני יודע את זה מנסיון אישי, ולצערי אני עדיין רואה את זה מול העיניים שלי כל יום.

לראות תאונות? ראינו לייב מול העיניים שלנו התהפכות של קנגו עם 3 נפגעים כשאידיוט עבר ברמזור אדום.

ראינו אמבולנס מעיף רוכב אופנוע קיבינימט אחרי שניסה לעקוף מימין.

ראינו גם נהג קטנוע תמים שנפגע מאידיוט תורן שלא עצר בעצור. נפצע קשה. (והמראה של קסדה שבורה מלאה דם על הכביש זה לא משהו נעים)

ראינו תאונת התהפכות שניה אחרי שהיא קרתה של משאית, ועזרנו לחלץ את היושבים בקבינה. (שהתברר שגנבו את המשאית, אבל זה כבר סיפור אחר)

ראינו תאונה חזיתית, לייב, כשאיזשהו ערס מטומטם עשה דאווינים באיזור של בית ספר, ונכנס חזיתית ברכב של מורה. השבית את הרכב של אמא של חברה שלו, וגם את הרכב של המורה. בנס לא היו נפגעים.

הלכנו לבקר חבר טוב בבית חולים לפני שהוא נפטר כתוצאה מתאונת דרכים. 3 אחרים נפצעו באותה תאונה, כולם מכרים. וגם להלוויה. ומה לעשות? זה לא הזיז בכלל.

שלילה? גם היא לא הכי מזיזה. מה, בקטנה, רק נסיעה קצרה בעיר. עד הים, הלוך חזור. "מי יעצור אותי אם אני אנהג כמו בנאדם", אמר הנהג לפני שהוא יצא למירוץ ראלי ברחובות העיר, ללא רשיון. קנסות? קטן עליהם.

ללמוד על בשרם? מי האופטימי שאמר שאחרי תאונה הם מתפכחים? אני אישית ישבתי באוטו כשאותו חבר שנוהג כאילו הוא שומאכר נכנס בעץ. בנס הוא פגע בעץ, כי מאחורי העץ הייתה תעלה, שממנה האוטו לא היה יוצא. ואולי גם אני לא. אז צאו מהסרט הזה,

 

ותצאו מהסרט הזה, להלשין זאת לא אופציה. כי ברגע שמלשינים אתה כבר לא חבר. אם מדובר בחברים - עדיף שתחליף אותם לפני שאתה מלשין. ואני מדגיש את המילה להלשין, כי ברגע שתלך ותדווח על חבר שלך במשטרה הוא כבר לא יהיה חבר שלך. ולהחליף את החברים שלך זה לא משהו שקל לעשות בין רגע.

לא לנסוע איתם זאת אופציה. אתם כולכם צודקים. זאת אופציה שתציל את החיים שלכם. לא את שלהם, ולא את של הסובבים אותם. סעו במוניות, ובאוטובוסים, זה יציל אותכם. לא אותם. תוציאו את הרכב שלכם מהבית ליציאות, ותשמרו מהם הרבה הרבה מרחק. חברים זה חשוב. אין מה לעשות. ואי אפשר להחליף אותם. אפשר לא להסתכן יותר מדיי בנסיעה איתם. ואם כן, שימו לב שיש 6 כריות אוויר ו5 כוכבי בטיחות. זה מה שמחזיק בי תקווה שאני אצא בחיים כשאני נוסע איתם.

אני יצאתי מזה. איך? אני אפילו לא יודע. זה פשוט קרה. יום אחד אמרתי שאני לא צריך את זה יותר. למה להסתכן? אז כעסו עליי שאני לא מסיע יותר מ2 נוסעים בתקופה של הנהג חדש, וכועסים עליי עכשיו שאני לא מסכים לדחוס לתוך האוטו שלי יותר מ3 אנשים במושב האחורי, ועוד כל מיני חוקים "קטנים", ו"טיפשיים", אבל אין מה לעשות. קודם כל תתנו דוגמא אישית, אל תתלהבו מהשטויות האלה. גם להם זה יעבור. בין אם הם יהיו בחיים ובין אם לא.

פורסם

אגב, לגבי הקופסה של אור-ירוק. יש למישהו מושג מה העלויות שלה? לידע כללי.

 

(למרות שחלק גדול מהערסים עובדים במלצרות מכיתה ג', וקונים את הרכב מכספם הפרטי).

פורסם

מתי היום הולדת שלו?תשלח אותו ליום נהיגה ביטחותית או לשבוע, נראה לי שזאת תהיה המתנה הכי טובה שתיתן לו בתור חבר.

Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
פורסם

הלכנו לבקר חבר טוב בבית חולים לפני שהוא נפטר כתוצאה מתאונת דרכים. 3 אחרים נפצעו באותה תאונה, כולם מכרים. וגם להלוויה. ומה לעשות? זה לא הזיז בכלל.

שלילה? גם היא לא הכי מזיזה. ללמוד על בשרם? מי האופטימי שאמר שאחרי תאונה הם מתפכחים? אני אישית ישבתי באוטו כשאותו חבר שנוהג כאילו הוא שומאכר נכנס בעץ. בנס הוא פגע בעץ, כי מאחורי העץ הייתה תעלה, שממנה האוטו לא היה יוצא. ואולי גם אני לא. אז צאו מהסרט הזה,

.

 

כל כך עצוב לשמוע את כל הסיפור שכתבת, ולהגיע לשורות האלו שבהם אנשים רואים את החבר שלהם גוסס במיטה וזה "לא מזיז להם" , אלו אנשים שלא מעריכים את המתנה הגדולה שניתנה להם בעולם הזה וזו הזכות לחיות.

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

לדעתי אתה חייב!!! ללכת ולדווח לאגף התנועה הקרוב למקום מגוריו של חברך ולא תהיה אחראי בצורה עקיפה לפגיעה בחפים מפשע שתקרה בעיתוי כזה או אחר.

 

אני דווקא כן חושב שדיווח כזה יעזור. אני זוכר מקרה שפורסם בתקשורת על אזרחים שדיווחו על נהגת שכל יום נוסעת בפראות שמסיעה את ילדיה לביה"ס, כולל נסיעה על השוליים תוך עקיפת פקקים במהירות מטורפת. אגף התנועה שלח ניידת סמויה שעקבה אחריה. במקרה שלך לא ידרוש מהם הרבה. פשוט לשלוח ניידת סמויה שתעקוב אחריו שהוא נוסע בבוקר מסויים לאנשהו. זה לא ידרוש הרבה משאבים מהמשטרה וזה עדיף על ניידת שבאותו זמן תיתן דוח"ות לנהגים שנוסעים 120 בכביש של 100.

 

בקיצור גש במהירות ללשכת התנועה הקרובה למקום מגוריך או אפילו שלח מכתב בעילום שם עם פרטי הנהג, כתובתו סוג הרכב שלו ומספר הרישוי.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6667 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...