Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6668 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

איתי, אתה מקבל ברוגע את זה שכרגע אמרו לך שיש נהג משתולל באופן מתמיד ומסכן אותך ואת כל מי שאתה מכיר?

 

בן אדם כזה צריך לרדת מהכביש או לקבל כאפה רצינית.

 

"להלשין" זה מה שאומרים עבריינים כשהם יודעים שהם עבריינים והם משתמשים בנורמות חברתיות פנימיות בשביל לנטרל את ההשפעה של המשטרה עליהם.

 

"לדווח למשטרה" זה לא להלשין ולא נעשה מכוונות זדון אלא בגלל שבאמת אכפת לפותח השרשור מהדביל הקטן בסוויפט.

 

בואו לא נהפוך את זה לויכוח על מה עדיף, לשמור על שתיקה ולתת לו למות או להציל את החיים שלו, כי זה ברור שעדיף לגרום לו לאי נוחות אבל להציל חיים, שלו ושל הנוסעים באוטו שבו הוא ייכנס.

  • תגובות 83
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
כמעט כל אחד שמוציא רשיון והאנדאנלין בגופו קצת רותח מנסה לחוש את טעם גירוד ה 200 קמ"ש נכון שזה מסוכן אבל אני לא חושב שצריך לפעול בצורה של הורים,משטרה וכו מה אנחנו לוקחים תחוק לידים?נהינו שוטרים? אל תדאג כל אחד והיום שלו,גמני הייתי משוגע עד שתופסים אותך ומראים לך בדיוק מי אתה!! זה ענין של כמה חודשים עד שיתפסו אותו ואז הוא יבין בדיוק מה שווה ומה שווה פחות לעשות על הכביש.

מצד שני אני מכיר חברים טובים שלי שיש רשיון קרוב לעשור והם עדין משתוללים,כל אחד והמזל שלו.

בקיצור?אני לא חושב שלהלשין זה הפתרון ובא לא ננסה להיות ה"מחנכים" של הדור הבא.

 

קשקוש מוחלט. זה לא עניין של "חינוך", זה עניין של הצלת חיים. המרחק בין השתוללות חסרת רסן שנגמרת בהגעה בשלום הביתה, לבין השתוללות חסרת רסן שנגמרת בהגעה לבית לוינשטיין או לבית הקברות, הוא סנטימטרים בודדים או חלקיקי שנייה - לא משהו שאפשר לצפות לו או להתכונן לו. נהג כזה צריך לרדת מהכביש ויפה שעה אחת קודם - אם זה באמצעות שלילה מההורים או שלילה מהמשטרה. בכלל לא בטוח שיש לו עוד "כמה חודשים" - גם מחר הוא יכול לעשות את התאונה שתשנה לו את החיים.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

בקשר לדיווח למשטרה = אחד המהלכים הלא חכמים.

מה אתה כבר יכול להגיד למשטרה, "יש לי חבר שנוסע כמו מטורף. יש מצב שאתם שוללים לו את הרישיון?" והם יגידו לך "אין בעיה, חכה בתור..".

 

המשטרה בארץ לא פועלת עד שזה כבר מאוחר מידי וזה מוכח. לא נעשים שום מאמצים ו\או פעולות על מנת "לזהות" את הכתובת שעל הקיר. ללכת למשטרה בקשר לחבר, זה הזוי.

 

לדעתי, תישב איתו אחד על אחד ותסביר לו שאתה לא רוצה להיכנס איתו יותר לאוטו עד שהוא לא ינהג בזהירות, תגיד לו גם שחבריך יפעלו כמוך. תנסה להביא לו קטעי עיתונות, קטעי ווידאו שמראים תאונות קשות ועד כמה המשפחה בוכה על הנהרג.

"הבעיה עם העולם היא שהמטומטמים הם בעלי ביטחון עצמי מופרז והחכמים מלאי ספק." (ברטרנד ראסל)

פורסם
בקשר לדיווח למשטרה = אחד המהלכים הלא חכמים.

מה אתה כבר יכול להגיד למשטרה, "יש לי חבר שנוסע כמו מטורף. יש מצב שאתם שוללים לו את הרישיון?" והם יגידו לך "אין בעיה, חכה בתור..".

 

המשטרה בארץ לא פועלת עד שזה כבר מאוחר מידי וזה מוכח. לא נעשים שום מאמצים ו\או פעולות על מנת "לזהות" את הכתובת שעל הקיר. ללכת למשטרה בקשר לחבר, זה הזוי.

 

.

 

האם יש בפורום שוטר או שוטר מתנדב שיכול להסביר מה עושה המשטרה עם דווחים של נהגים על רכב משתולל בכביש?

האם דווח טלפוני הכולל סוג ומספר רכב המשתולל בכביש בין עירוני הנמסר בזמן אמיתי למוקד 100 יגיע מן המוקד לניידות או שחבל"ז?

פורסם

יש לי חבר שיש לו שלוש שנים רשיון, הוא נוהג בדיוק כמו חבר שלך וכלום לא עוזר הוא ממשיך לנהוג ככה. הוא השבית כבר את האוטו של אמא שלו לפני שנה וגם עם הרכב החדש שקנו הוא מתפרע.

יש אנשים שלא מבינים כלום, נכנס מאוזן יוצא מאוזן שום דבר לא יעזור להם עד שהם לא ימותו.

פורסם

כמעט עצוב שיש אנשים שחושבים שבית לוינשטיין, משטרה, הורים, או קטעי עיתונות יכולים להפחיד נהגים כאלה.

מנסיון, אני יודע שזה לא יעזור. עד שהנהג לא יחליט שהספיק לו, הוא לא יפסיק. לא שלילה, לא נזיפה מאמא, לא כאפה מהחבר, ובטח שלא "חרם חברתי" שסך הכל יגרום לכולם לראות כמה שהוא גבר שהוא עוקף אתכם, הפראיירים, שהוציאו עוד אוטו מהבית ליציאה רק כדי לא לנסוע איתו.

ואני מדבר בתור אחד שכבר הלך קילומטרים ארוכים ברגל, בשעות לא הגיוניות, כי יצאתי מהאוטו כי משהו לא נראה לי.

ורוני, עם כל הכבוד לדברים שאמרת, שהם נכונים ברובם, חברים אני לא הולך להחליף בגלל שהם קצת מפגרים. לכל אחד יש את השריטה שלו. מישהו מעשן, ומישהו עושה סמים, או חס וחלילה מעלים מס, כל אחד ואחד מהם מסכן את עצמו ואחרים בדרכים כאלה ואחרות. החברים שלי נוהגים כמו אהבלים. ויודע מה? לא רק הם. אלפי נהגים בארץ הזאת, לא רק שהם נוהגים כמו אהבלים הם גם נוהגים שיכורים, ומסתובבים עם סכינים. ואני לא רואה מישהו מנסה לעשות משהו נגד זה.

אפשר להעביר על זה ביקורת במשך שעות, אבל אין מה לעשות נגדם. רק לחכות שהם ירגעו. בין אם זה אחרי שהם ישביתו כמה רכבים, למרות שגם זה להפתעתי המרובה לא כל כך עובד, אפילו שזה רכבים צבאיים, או אחרי שיראו חבר\בן משפחה הרוג, או שיראו תאונה מול העיניים שלהם, או שפשוט יחליטו שזהו, די, והם לא צריכים את זה יותר. לכל אחד זה מגיע בדרך אחרת. בסופו של דבר זה יגיע לכולם. זאת התקווה שלי.

וכמה שאתה רואה את זה מגוחך, אז אני בתור אחד שהיה בתוך אוטו בתאונות כאלה ואחרות, וגם במושב הנהג, אז וואלה אני מעדיף לנסוע עם המטורף שיש לו 6 כריות אוויר, ולא עם הקוריאנית המתפרקת שכבר מזמן הגיעה למצוות.

פורסם
אז זהו, שלא מסתדר לי ,

לפני כחודש הסעתי את אחותה של חברה שלי לנתב"ג , בסויפט שלה. הרכב אומנם זריז , אבל אני בספק אם הוא יגיע למהיוריות כאלה, ובכלל שניתן לשלוט עליו במהירותיות כאלה.

הספידומטר , הוא עד 180 , איך ראית שהוא נסע על 195 ? המחוג עשה עוד סיבוב ?

הנתונים הרשמיים : מהירות מירבית 170 , אני מאמין שאתה יכול לגרד עד 180 , אבל 195 ?

כל הסיפור נשמע לי הזוי ..

סליחה אבל זו דעתי.

אבל אם כן , לא הייתי מהמר על החיים שלי איתו , פשוט מאוד הייתי יורד מהאוטו, או יותר פשוט , הייתי מתקשר למשטרה תוך כדי נסיעה , ומדווח על נהג סוויפט , שכנראה גנובה , נוסע כמו מטורף. ותאמין שהוא היה נרגע.

 

 

אפשרי,כמו שאמרו הספידומטר הוא עד 200 ומשהו,ואפשרי לשלוט על הרכב במהירות כזו,אתה סתם מגזים.

גם רכבים מלפני 10 שנים יכולים להגיע למהירות כזו,ואפילו רכבים עם מנועים קטנים מזה של הסוויפט.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

כמה דברים:

*לגבי הבחור שאמר שכנראה הרכב של הורים שלו-אז לא, הרכב שלו, אבא שלו קנה לו - כסף לא חסר.

*לגבי המהירות- הספידומטר הוא לא עד 180 ולא עד 210. הספידומטר הוא עד 200. (בעצם יש מצב שעד 210 כי בשביל 210 לא כותבים עוד מספר אבל המספר האחרון במד הוא 200). ההגעה ל 195 הייתה בחזרה מירושלים וזה באמת ירידה אבל הוא נגיד שהוא היה יותר משניה ויותר מדקה על המהירות הזאת. וגם יותר מ 2 דקות אם הבנתם את הכוונה. בעליה לירושלים גם כמו כלום המהירות הייתה מטורפת. והגירסא אוטומטית ולא ידנית.

*לדעתי גם חלק מהעניין זה חוסר ההבנה של הנהג למה שקורה בחוץ. יושבים באוטו. נוסעים ב 180 קמ"ש. יש מוזיקה קלה. לא שומעים את המנוע בגרוש! זה ממש כמו לטוס במטוס. אתה לא מרגיש שאת המסכן את התנועה אתה לא מרגיש שאתה מהיר מדי. כמו להיות בסרט ולרחף מעל הכביש ולשחק GTA. כשהוא האיט ל 100 לפעמים הייתי בטוח שאנחנו על 40 קמ"ש מרוב שזה היה איטי. רכב ישן לדוגמא כבר צורח ב 120 קמ"ש ואתה מבין שאתה מהיר מדי. פה אתה ממש טס כמו כלום.

*אם אני אשב לדבר איתו/אראה לו תמונות של תאונות בשילוב "תראה עד כמה זה מסוכן" וכל שאר הדברים שהולכים עם היגיון-הוא יצחק לי בפרצוף.

*העניין של התקנת הגבלת מהירות ברכב נשמע טוב. הורים שלו לא תמיד יכולים לפקח על הנהיגה שלו-בעצם הם לא יכולים בכלל. הם גם מלא זמן בחו"ל. אבקש עוד פרטים על זה והדרך שאולי נעשה זאת זה לדבר עם אבא של אחד מאיתנו שידבר עם הורים שלו.

*למי שכתב שזה עניין של מילימטרים וסנטימטרים בשביל תאונה קטלנית - לא טעית. העקיפות שהחבר הזה מבצע גם כן מסוכנות כשלעצמן ומראות על ביטחון מופרז וחוסר הבנה של מה קורה במקרה של נגיעה הכי קטנה ברכב במהירות כזאת. הוא נצמד במהירות שיא למכונית מאחוריו ובשניה האחרונה מושך את ההגה בשביל העקיפה. ועשה זאת אפילו למשאית. אני בטוח שהלב של הנהגים במכוניות האלה נופל ושל רבים אחרים שהוא חתך. מספיק שהנהג שלפניו יילחץ מהמשוגע שנצמד אליו ככה ויבלום קלות - כי גם ככה הרי הוא עד עכשיו הגביר למהירות גבוהה מדי כדי שהמשוגע מאחורה לא ייכנס בו- והחבר לא יספיק למשוך הצידה כדי לעקוף תהיה התנגשות או סטייה מופרזת של החבר מהנתיב כדי לא להתנגש-ולעוף לא יודע לאן. מקווה שהבנתם אני יודע שאני לא הכי ברור. אציין שזה כמעט קרה תוך כדי שהוא עקף ככה אני רואה את אורות הברקס על הרכב שהוא עקף תוך כדי ביצוע העקיפה הצמודה , אני עד עכשיו זוכר שזו הייתה טויוטה קורולה אפורה.

לפעמים שקורים דברים מסוכנים והיה מקרה אחד שהייתי בטוח שאנחנו מאבדים אחיזה בכביש (היה עיקול מהיר והכביש היה משובש והוא נכנס אליו ממש בטיל וכמעט נזרק חזק מאוד ואפילו ראיתי על הבעת הפנים שלו שהוא מתאמץ לצאת מזה) הוא פשוט יוצא מהסיטואציה מסתכל הצידה אל מי שיושב לידו (חבר נוסף) ומחייך בחיוך של "היה יפה הא?"

 

עריכה:

* מה זה הקופסא השחורה של אור ירוק? רושם את מהירות הרכב?

*לגבי "המשטרה תתפוס אותו"- "הוא ייתפס על מהירות כבר" לא נראה לי. דבר ראשון קיוויתי שאני אראה איזה פלאש בנסיעה ואבין שזהו נגמרו המשחקים אבל נסענו עשרות קילומטרים עד ירושלים ולא היה שום פלאש. בנוסף בצד הדרך הייתה מכונית ואחרי המכונית ניידת שכנראה עצרה אותה בלי אורות כחולים ובלי כלום ובגלל זה לא ראינו אותה וגם היה חושך. חלפנו על פניה ב 160-170 קמ"ש. ושום דבר לא שגרתי לא קרה. המשכנו בנסיעה כרגיל. הוא נוסע ככה כבר זמן רב כל פעם חבר אחר מתקשר ומספר על כמה הוא נסע ואיך הוא נסע שוב כמו משוגע ולא קורה כלום. ההוא סיפר פעם אחת שהוא קיבל קנס 500 שקל על מהירות אבל לדעתי זה לא אמיתי כי לנהג חדש היו נותנים גם שלילה בטח וזימון למשפט ודבירם נוספים. אז אולי יש לו מקום מסויים להראות "אני גבר, אפילו תפסו אותי על מהירות".

פורסם

רק ההבנה לבדה שהוא עדיין לא יודע לנהוג, תעזור.

רק המודעות שלו לחוקי הפיזיקה, תעזור.

 

אני הכרתי מישהו, מקירבה ראשונה אפשר להגיד, שהיה כזה. יותר גרוע אולי.

מאז שהוא למד לנהוג מהכי טובים, מאז שהוא התרסק בגלל חוסר אחיזה בסרן הקידמי\אחורי, הוא הבין מה הפער שלו מנהג "משוגע" לנהג טוב.

 

רק זה יעזור לדעתי,

ולא לנדות אותו, מה אנו בכיתה ג' ? :S

 

אביחי

פורסם
ורוני, עם כל הכבוד לדברים שאמרת, שהם נכונים ברובם, חברים אני לא הולך להחליף בגלל שהם קצת מפגרים. לכל אחד יש את השריטה שלו. מישהו מעשן, ומישהו עושה סמים, או חס וחלילה מעלים מס, כל אחד ואחד מהם מסכן את עצמו ואחרים בדרכים כאלה ואחרות. החברים שלי נוהגים כמו אהבלים. ויודע מה? לא רק הם. אלפי נהגים בארץ הזאת, לא רק שהם נוהגים כמו אהבלים הם גם נוהגים שיכורים, ומסתובבים עם סכינים. ואני לא רואה מישהו מנסה לעשות משהו נגד זה.

 

וכמה שאתה רואה את זה מגוחך, אז אני בתור אחד שהיה בתוך אוטו בתאונות כאלה ואחרות, וגם במושב הנהג, אז וואלה אני מעדיף לנסוע עם המטורף שיש לו 6 כריות אוויר, ולא עם הקוריאנית המתפרקת שכבר מזמן הגיעה למצוות.

 

לא ביקשתי שתחליף אותו, אבל התחושה שלי היא שבניגוד אליו אתה כן רוצה לחיות, ולכן אני ממליץ לך לוותר על נסיעות איתו לחלוטין, ואם אתם חברים ממש טובים - לנסות גם לגרום לו להפסיק לנהוג ככה, בין אם זה בדיבורים איתו או בעירוב ההורים בצורה זו או אחרת.

ד"א - באמת המון נהגים נוהגים כמו אהבלים במדינה הזאת, אבל רק מעטים נוסעים כמו מפגרים (ובעוד שבאהבלים אני מתכוון לחוסר הבנה מוחלט של חוקי התנועה והפיזיקה, במפגרים אני מתכוון ל"כמו משוגעים"). עם כל הכבוד לטמטום של הנהגים הגרועים, אותי מפחידים הרבה יותר המעטים שעשויים להרוג אותי על הכביש בגלל גחמה. סה"כ, האהבלים אולי נוהגים גרוע אבל רובם רוצים לחיות...

 

ותסלח לי, אבל זו שטות להעדיף לנסוע עם המטורף ברכב חדיש, על פני נהג רגוע ברכב רעוע. הסיכוי לתאונה גדול משמעותית עם נהגים כמו חבר שלך, וזה לבדו שווה את ההעדפה שלא לבחור בו.

 

אפשרי,כמו שאמרו הספידומטר הוא עד 200 ומשהו,ואפשרי לשלוט על הרכב במהירות כזו,אתה סתם מגזים.

גם רכבים מלפני 10 שנים יכולים להגיע למהירות כזו,ואפילו רכבים עם מנועים קטנים מזה של הסוויפט.

 

בסוזוקי סוויפט אפשר לשלוט ברכב הזה בקו ישר ועם העברות משקל מדודות וזעירות. נסה לבצע תמרון חירום במהירות כזו וגם ESP (שאין בסוויפט) לא יציל אותך. ולפני שתגיד משהו - הסיכוי לצורך בתמרון חירום ב-80 קמ"ש מעל שאר התנועה הוא גדול, גדול מאוד.

 

כמה דברים:

 

תראה, אין ספק שהמצב קשה. הוא לא מבין שהוא חי באשליה של בטיחות במהירויות ותמרונים כאלו, וקשה לי לחשוב על משהו (מלבד תאונה) שיגרום לו להבין את זה. ואגב - ברור לי לחלוטין שהוא יעשה תאונה במוקדם או במאוחר עם נהיגה כזו. אני רק מקווה שהוא ייתפס סוף סוף על מהירות (גם זה יקרה מתישהוא אם הוא ימשיך לנהוג 150+ בבינעירוני) ויאבד את הרישיון. אז כולי תקווה שהפחד מלהכנס לכלא ימנע ממנו לנהוג בשלילה.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

מסתבר שהבנות צודקות .

בחורים עם זין קטן מנסים להתבלט יותר על הכביש .

ספר לו כמה המשפט הזה צודק ונסה להסביר לו שנהיגה במהירויות גדולות לא עושות אותו לאפריקנר .

 

ואה כן .... רוץ למשטרה לדווח עליו .

זכור המצפון שלך לא יפסיק להציק לך ( כי אתה אנושי יותר ) לאחר שהוא יהרוג ו \ או ייהרג !

פורסם

לפי דעתי צריך ללמד אותו לקח, יכול להיות שהוא כן ילמד. או שהוא יקבל מכות רצח מאיזה שהם ערסים/ערבים שהוא יחתוך, או שאיזה נהג משאית עצבני יוריד לו חצי מהרכב באחת העקיפות המסוכנות שלו.

 

הבחור לא מציאותי, כנראה הוא לא יודע מה זה מצבים קיצוניים. זה לא לנסוע 200 קמ''ש בכביש ת''א - ירושלים, זה לבלום בזמן ולהמנע מלדרוס הולך רגל רשלני שקופץ לכביש.

 

לפני שבוע אני לא הצלחתי להמנע מפגיעה בילדה בת 9 שקפצה לי מתחת לאוטו כאשר רצה בטיל מעבר לכביש והסתכלה לכיוון תנועה ההפוך. אני הספקתי לבלום מתוך רפלקס (הכל קרה תוך 0.000001 שניה) והיא פשוט נכנסה לי בכנף, וזה מזל שלא אני פגעתי בה אלא היא בי, כי הייתי מעיף אותה על האספלט לפניי :cry:...... והמהירות שלי הייתה סך הכל בערך 15 קמ''ש והרגל על דוושת הברק כמובן כהרגל בעיר.

 

אני לא רוצה לחשוב מה יקרה בסיטואציה דומה לבחור הזה.

Seat Leon FR 2.0 (190bhp) DSG 2019

פורסם
הדבר היחיד שיקרה בקורס הוא שלא רק שהוא נוסע כמו משוגע, גם תהיה לו "דיפלומה" של אחד שיודע לנהוג - עבר קורס בנהיגה מתקדמת, לא?

והרבה יותר מפחיד אותי נהג משוגע שחושב שהוא יודע לנהוג, מכזה שלא יודע.

 

רק אחרי שהוא יסתחרר מספיק עם מדריך מנוסה שיתן לו לתת את כל מה שהוא חלם עליו הוא יבין שיש גבולות

אחרי שיתן (ויחשוב שזה המקסימום שבן אנוש יכול להגיע)

המדריך יעלה ויראה לו את ההבדל העצום ומה זו נהיגה נכונה בכלל ולאן יש לו לשאוף

במצב הנוכחי הוא מגרד את גבולות הרכב ואין לו מושג אמיתי מה יקרה ברגע שחוקי הפיזיקה יכריעו את הכף

ברגע שהוא ירגיש אותם הוא יחשוב פעמיים לפני שהוא נכנס במהירות מופרזת לפניה כי הוא כבר היה שם - ובמצב בטוח

 

רק ניסיון מעשי יקבע פה

 

אלו לא סתם מילים וכדאי שיבואו עכשיו ולא מאוחר מידי

והוא עוד יודה לך - מאוד!

 

אלעד

מי שמפחד מאחד לא מפחד מאף אחד

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6668 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...