Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6668 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לא כל כך עבד. אחד: החברה נגד זה בתוקף, והוא ממשיך בשלו. אחד אחר: החברה הרגיעה אותו כמה חודשים, וגם זה בערבון מוגבל, ואז זה חזר.

שוב, האופטימיות שיש משהו לעשות נגד זה היא חסרת נסיון. עד שאנשים לא חוטפים את הכאפה שלהם בעצמם, ועושים בעצמם סוויץ' בראש, ומבינים שזה לא "סתם חוק מטופש והיסטורי שנועד כדי למרר את חיי הנהגים", וש"פעם גם רמזורים לא היו, ואנשים הסתדרו", הם לא יפסיקו.

כמובן שרצוי וחובה לנסות את כל אחד מהדברים האלה על כולם, אבל לא על כולם זה עובד.

עומרעומר, אם החבר שלך לא ניסה את אחד הדברים שהוזכרו לעיל, אני ממליץ בתוקף לנסות את כולם. לפחות פעם אחת. לא בטוח שזה יעבוד, אבל שווה את הנסיון. מהניסיון שלי, לחלק קטן זה עוזר ומפחית את השיגעון. אולי אחרי שיראה תאונה חזיתית, או תאונת התהפכות, בלייב, הוא לא יעקוף מימין, או לא יעקוף בין שתי מכוניות, השגעונות האלה יורדים אחד אחד. לא כולם ביחד. אם הוא באמת חבר, קח את זה כפרוייקט. לא מוצהר, שלא יחשוב שאתה בכוח מנסה לשנות אותו. אנשים עם אגו מהסוג הזה לא אוהבים את זה. תעיר לו הערות עוקצניות בכל פעם שהוא עושה משהו מטומטם, ותעשה את כל הנזכר לעיל (חוץ מלהלשין, לא משנה כמה ינסו להצדיק את זה) לאט לאט, שלב שלב.

  • תגובות 83
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
כמה דברים:

*לגבי הבחור שאמר שכנראה הרכב של הורים שלו-אז לא, הרכב שלו, אבא שלו קנה לו - כסף לא חסר.

*לגבי המהירות- הספידומטר הוא לא עד 180 ולא עד 210. הספידומטר הוא עד 200. (בעצם יש מצב שעד 210 כי בשביל 210 לא כותבים עוד מספר אבל המספר האחרון במד הוא 200). ההגעה ל 195 הייתה בחזרה מירושלים וזה באמת ירידה אבל הוא נגיד שהוא היה יותר משניה ויותר מדקה על המהירות הזאת. וגם יותר מ 2 דקות אם הבנתם את הכוונה. בעליה לירושלים גם כמו כלום המהירות הייתה מטורפת. והגירסא אוטומטית ולא ידנית.

 

זה קצת מעניין שסוויפט תגיע למהירות כזאת ניחה הייתה אומר מאזדה 2 הייתי אומר מאוד יכול להיות וזה מעניין היה לראות איך הסוויפט טסה באותו הרגע ודבר שני מעניין איזה אוטו יש להורים שלו שהוא לא לוקח להם לנסוע כמו מטורף.

נ.ב האם אתה יכול לצלם את הסויפט רק תמחוק את המספר שלא תחשוב שאני רוצה להלשין מאוד מסקרנת איזה צבע היא ואיזה רמת גימור עם הגאנטים או עם טאסות הרמה הפשוטה ואיך היא בכלל החזיקה מעמד בקיצר תמונה שלה אם אתה יכול תודה.

 

יניב

פורסם

אני גם חייב לציין שחברים שלי לא חותכים כבר בין שתי מכוניות, וכבר לא עוקפים מהשוליים של הנתיב הנגדי, (כן כן, מאד מפחיד לשבת במאזדה 323 מתפרקת כשחבר שלך ממציא נתיבים חדשים בדו סטרי) וכבר לא עושים חצי מהדברים שהיו עושים פעם. זה בא לאט לאט, אז אני אופטימי. אני גם לא תמים, אבל מצד שני גם אתה לא, וגם כל אחינו בני ישראל לא תמימים..

 

אני לא יודע באיזה סרט אתם חיים (כנראה "יותר מהיר יותר עצבני" ) אבל גם אני נהג חדש וגם אני לפעמים נוהג באגרסיביות (כן, אני לא מתמם) אבל יש גבול. גם לי יש חברים שהם נהגים חדשים, והם לא נוהגים ככה. לטעמי האישי, זה כבר מעבר למוגזם :roll:

(ולא, אני לא בא "לרדת" עלייך או משהו כזה, רק תוהה באמת איך נתנו לו רישיון, או לחברים שלך, שנוהגים בצורה שתיארת).

 

נ.ב

מאזדה 2 מגיעה (לפי היצרן) ל-168 מהירות סופית, סויפט 180 :wink:

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם
אני לא יודע באיזה סרט אתם חיים (כנראה "יותר מהיר יותר עצבני" ) אבל גם אני נהג חדש וגם אני לפעמים נוהג באגרסיביות (כן, אני לא מתמם) אבל יש גבול. גם לי יש חברים שהם נהגים חדשים, והם לא נוהגים ככה. לטעמי האישי, זה כבר מעבר למוגזם :roll:

(ולא, אני לא בא "לרדת" עלייך או משהו כזה, רק תוהה באמת איך נתנו לו רישיון, או לחברים שלך, שנוהגים בצורה שתיארת).

 

נ.ב

מאזדה 2 מגיעה (לפי היצרן) ל-168 מהירות סופית, סויפט 180 :wink:

 

 

אגב הסוויפט המהירות מירבית שלה הוא 170 ליתר דיוק ובמאזדה כתוב עד 220 אז יכול מאוד להיות שהמאדה יכולה להגיע לאותה המהירות כמו שהסוויפט הגיעה תקן אותי אם אני טועה.

יניב

פורסם

אתה טועה.

 

המהירות שרשומה בסקאלה לא רלוונטית למהירות המרבית של האוטו, בצבא הייתה לנו פורד טרנזיט עם סקאלה עד 240 קמ"ש אז לדעתך היא יכולה להגיע לשם? זה סתם מספרים שמילאו עד שנגמר המקום בעיגול.

 

אתה יודע יותר מזה, גם אם תנהג במהירות המקס' (מה שלא ממולץ) תראה שעברת את המהירות המוצהרת של היצרן ואז תרגיש על גג העולם הרי האוטו שלך יותר מהיר ממה שהיצרן חשב לעצמו, טעות.

 

ישנה סטייה בין המהירות שמוצגת לך על הסקאלה לבין המהירות האמיתית היא הולכת וגדלה ככל שהמהירות גדלה. למה זה ככה ולמה לא מתקנים את הסטייה? אין לי מושג, האמת שגם לי בא לשמוע פעם הסבר מדוע.

קליאו ספורט 03' 2.0, לוגמת 98 - נמכרה :'(

מגאן 07' 1.5, לוגמת סולר - נמכרה :'(

 

Say hello to 2015 Megane RS CUP

פורסם

תשמע.

בתור אחד שעבר תאונת דרכים חזיתית. (אני הייתי ב 90 קמש. וזה שהגיע ממולי הגיע ב כ 130 קמש. נפגשנו באמצע ): )

והיית בשיקום. ועד היום יש לי השפעות מזה!

אני יכול להגיד לך שלעשות תאונה. ולחשוב שאחרי זה הוא/ אתה / אחרים. ינהגו רגוע. לא עובד!

אני יכול להגיד לך. שלמרות זאת. אני עדיין אוהב מהירות. וזה רק כאשר אני לבד ברכב!.

 

** אבל גם אם אני נוסע מהר. אני לא מזגזג. ולא עוקף כמו מפגר. ומאותת. והכול. **

 

וכאשר יש איתי אנשים נוספים. אני נוהג יפה. ובטוח.

 

אתה צריך להסביר לו דבר אחד.

שהרכב למרות כל הברזל / והכריות איוור. לא יציל אותכם מקיר / עץ/ מכונית ממול.

ועם הוא רוצה להרוג את עצמו. אז לבד ולא איתכם!

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם

בתור אחד שיש לו סוייפט

המנוע נורא שקט ולא מורגש בסלד נמוך ככה שנורא קל לעבור את המהירות המותרת והרבה מעבר :roll:

אני מבין לפעמים לסוע על 120-130 אבל 195?!@ מה גם שלפי בדיקה שלי האוטו הזה לא עובר 170 ( בקו ישר )

אז 190 קשה לי להאמין שנסעתם

בקיצור שאתה מספר על "החבר" הזה שלך זה נשמע שאתה לא ממש מחבב אותו

אז הייתי מציע להתרחק ממנו בקטע של נהיגה לפחות:|

לא נקלט ליסוע על 195 שיש עוד מכוניות על הכביש זה מטורף.

ומשהו לסיום לפי איך שסיפרת את זה החבר שלך כנראה ממש מפגר

מה הסיבה שהוא לא הוריד מהירות שאתם מבקשים ממנו ? לא יכלתם ללחוץ עליו שיוריד מהירות ?

פורסם

טוב אז קודם כל תתרקו מירושלים אני לא רוצה שהוא יפגע בי או במשפחה שלי .

הוא יותר גרוע ממחבל מתאבד .

תתרחק ממנו כי לא כדי לך למות איתו .

ואם אתה רוצה להציל אותו אז תשרוף ךו את האוטו . זאת השיטה היחידה להוריד אותו מהכביש .

 

אני מקווה שכשהוא יעשה תאונה זה יהיה בקיר והוא ימות לבד ולא יהרוס חיים של משפחה אחרת .

 

ממש עיצבן אותי לקרוא דברים כאלה על הבוקר !

יצאתי עמבה

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6668 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...