Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6679 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היום בלילה 04:13 עצרה אותי ניידת תנועה משהו כמו 100 מטר לפני כיכר

בטענה שלא שמרתי על הימין,

יש לציין

1) זהו כביש חד סטרי בעל שלושה נתיבים... שלקראת הכיכר הכביש מתחיל להסגר לנתיב אחד ונשאר עוד נתיב שהוא נתיב של חניה לרכבים !

2) היו בנתניב הימני כמה מטרים לפני העצירה של הניידת, כל מניי חתיכות של גזעי עץ וכו' ... (שבגללם זזתי מהימין)

3) אחת המכוניות שהוא עצר קודם לכן, (הם עמדו בנתניב שמיועד לחניה) אותתה שמאלה ובאה לצאת (ובגלל זה אני חושב שלא חזרתי לימני...)

 

בכל מקרה, השוטר סימן לי לעצור ביקש את הרשיון, התקדם ונכנס לניידת, אמר לי אתה מקבל קנס על אי שמירה על הימין וזהו סגר לי את ההחלון בפרצוף...

 

חיכיתי חיכיתי, אך שהגיע לסוף הדוח לא טרח לשאול אותי את "דברי הנהג"

פשוט מסר לי את הדוח, שאלתי אותו מה עם דברי הנהג? הוא ענה לי "אין צורך..."

ששאלתי מה ז"א אין צורך? והסתכלתי לראות מה הוא רשם...

הוא רשום משהו שבכלל לא אמרתי, משהו לגביי "מצטער לא התכוונתי" וזה לא היה ולא נברא !

שאלתי אותו מתי אמרתי דבר כזה? ושלא הוצאתי את המילים האלה מהפה מעולם, אז הוא ענה " אמרת את זה איפשהו בין לבין לא זוכר בדיוק..."

והלך

חזרתי אליו לבקש ממנו שימחק את זה ושיוסיף את מה שבאמת יש לי להגיד

אך השוטר סירב, ושוב סגר לי את החלון בפרצוף, ואף ביקש ממני לעזוב את המקום בטון גבוה !

 

מיותר לציין שיש לי רכב שמושך שוטרים, סובארו אימפרזה טורבו ,

אבל בין זה לבין לחלק דוחות על סתם, ועוד זלזול כזה הזוי באזרח ?

 

האם מותר לו לרשום מה שהוא רוצה בדברי הנהג ?

האם מותר לו לסרב לרשום את הדברים שבאמת רציתי לומר ?

בקיצור... מה עושים ??

איך מבטלים את השטות המעצבנת הזאת ?!?!

מילא היה רק קנס לא הייתי מתווכח בכלל שיהיה להם לתרופות !

אבל גם 6 נק' ? על מה ולמה ?!?!

הדברים האלה פשוט מרתיחים אותי !!!

זה פשוט נמאס ששוטרים עושים מה שבראש שלהם מתי שבזיין שלהם !

 

יש עצות?

תודה

Turbine

פורסם

גועל נפש! עוד שוטר משועמם שלא הגיע למכסת הדו"חות של יום שישי

היה עצבני בגלל הקור והוציא את זה על נהג תמים .

מקווה שתצליח לבטל את הדו"ח המטומתם הזה (אי שמירה על ימין באמצע לילה :screwy:)ועוד היחס של השוטר.

What's the first rule when into a man's car ?

RESPECT a man's car the man RESPECT you !

פורסם

חתמת על הדוח?

אם לא חתמת לפי מה שידוע לי יש סיכוי שתוכל לבטל את הדוח.

אם לא חתמת זה אומר שבאמת לא הסכמת על מה שכתוב בדוח,ולכן הוא לא יכול לתת לך אותו סתם בלי שתחתום.

יש שוטרים בארץ,שפשוט אין להם מה לעשות ומרוב שעמום מחפשים על דברים שלא באמת עושים,חבל.

פעם את חבר עצר שוטר,שהוא ניגש לאוטו של החבר חבר שלי שאל אותו "מה עשיתי?" עם פרצוף תמים.

אז השוטר ענה לו,לא אני נורא מצטער פשוט היתי חייב לראות את האוטו שלך מקרוב הוא פשוט יפה. :D

 

בן.

Got To love It

פורסם

באמת מה קורה אם השוטר כותב בדברי הנהג דברים שונים ממה שהנהג אמר?

 

יש משהו לעשות נגד זה?

 

בקשר לחתימה, הוא כן יכול לתת לך גם בלי שתחתום.

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

במקומות שונים בעולם, מותקנת מצלמה בניידת המצלמת את כל האירוע שמתרחש בין השוטר לנהג.

אם הרכב שלך "מושך אש", אולי כדאי שתתקין מצלמה כזאת ברכב שלך ולהבא יהיה לך תעוד מדוייק של הזירה והארועים בה בזמן אמת. על זה אף שוטר לא יוכל להגיד שאתה משקר.

אם אתה מתכוון להשתמש בפטנט הזה, לא הייתי אומר לאף שוטר שהוא מצולם/מוקלט. אם הוא שוטר שקרן, תבקש להישפט על העבירה, תראה את הצילום בזמן הדיון ותן לשוטר לאכול את הכובע במשפט.

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

פורסם

זאת מילה שלך נגד שלו ושלך נשמעת הזויה. אין לשוטר סיבה להסתבך בתיק חקירה במח"ש על זה שלא נתן לך לדבר . למה ? השופט , גם אם לא יגיד, ייתרשם שניסית לסבך שוטר בעלילה.

פורסם

אני חושב שאם הוא כתב דברים שלא אמרת יש סיכוי לבטל את הדו''ח.

דרך אגב, אמרת לו שזזת מהימן בגלל הגזעים שהיו על הכביש??

HU: Pioneer DEH-80PRS Woofers: SEAS Lotus Reference Tweeters: SEAS Lotus PerformanceSUB: Hifonics12" Wiring:KnuKonceptz,Omega-Audio,Sound quest AMPS:Lightning Audio,Phonix Gold

פורסם

מתוך עיניין לציבור, קרי שעוד אנשים לא יפלו לידיו של שוטר שכזה ... לך למשפט

מלבד העובדה שלעצמו תוכל לצאת מהעיניין בלי הסיבת הקנס.

סעו בזהירות, כדי שנשוב וניפגש

:roll:

סאאב ל(ה)נשמה.

פונטו פונטו פונטו ....צריך להכביר מילים ? :-D

פורסם

א) ברור שאמרתי לו שהיו חתיכות עץ על הכביש והוא ענה: "די די, לא היה שם שום דבר.."

ב) לבחור שהציע מצלמה על האוטו, אני לא מבין איך היא תעזור כאשר רוב הפעילות מתבצעת בד"כ (כמו במקרה הזה)

ממש ליד הניידת שלו, וזה לא משנה כמה קרוב אני אחנה.. לא ישמעו פשוט כלום !

 

בכל מקרה, התשובה אינה חד משמעית ...

האם ניתן לעשות משהו או לא ?

מותר לו לעשות דבר כזה או לא? אם לא למי פונים ואיך ?!

וכמובן האם לגשת להשפט או לא ?

Turbine

פורסם

1. המצלמה היתה מצלמת את העצים בכביש שבגללם החלפת נתיב וגם את העצירה שלך על ידי השוטר.

2. כשתתקין את המצלמה, תוסיף לערכה מקרופון אלחוטי על דש הבגד.

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

פורסם

פתרון הזוי, ולא בר ביצוע

לא אתחיל להתקין מערכות הקלטה באוטו שיתעדו למשך כל נסיעה ונסיעה מה עשיתי

לא צריך כאב ראש כזה !!

 

במקרה הנ"ל אני רוצה להוציא את הצדק לאור ...

התייעצתי עם חבר אחר שמתנדב במשטרה, והוא אמר שניתן להגיש כבילה נגדו במצח

העניין הוא, שהוא אומר שלאחר המקרה הזה הוא יפיץ בין כל השוטרים את המס' רכב שלי וכו' ופשוט איך נאמר? יתנקמו בי מתי שיצא להם!

 

אז מה כן אפשר לעשות במקרה הספציפי הזה ?

Turbine

פורסם
התייעצתי עם חבר אחר שמתנדב במשטרה, והוא אמר שניתן להגיש כבילה נגדו במצח

 

קבילה ?

מצ"ח ?

 

מה זה קשור למקרה ?

 

(אגב, הפתרון מאוד בר-ביצוע, צריך רק לרצות אותו).

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

פורסם

1) לא ביצע את תפקידו כראוי

2) שיקר בדברי הנהג

3) סירב לכתוב את דברי בדברי הנהג

4) לא נתן לי לחתום על הדוח, ורשם בחתימה התקבל ביד

 

זה נגד החוק עד כמה שאני יודע חלק מהדברים האלה..

Turbine

פורסם

צודק , אכן טעות :)

מח"ש!

לא מצ"ח

 

ככה או ככה יש טעם ?

אולי מישהו יכול לתת לי תשובה חד משמעית מנסיון או מידע כללי כזה או אחר ?

Turbine

×
×
  • תוכן חדש...