Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

יעוץ לפני קניית פורשה 911 קררארה.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6712 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לא חיפשת קורולה או מזדה מקודם?קפצת מהר מ 80K ל 735K,איפה מוצאים עבודה כזו?

gladen pro25+rs audio 100m- brax gx2400

eton ug20 -brax gx2000

gladen pro10- helix c one

 fiio m11plus-brax dsp

  • תגובות 38
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

בטוטו או בלוטו.

 

בעצם גםלילה אחד עם (הרבה) מזל בקזינו יכול להניב סכומים יפים.

בעבר: יאריס TS , פולו GTI , לאון 4 20VT , קליאו ספורט MK1.

היום​: טסים לחו"ל כדי "לנהוג" מדי פעם.

פורסם
לא חיפשת קורולה או מזדה מקודם?קפצת מהר מ 80K ל 735K,איפה מוצאים עבודה כזו?

 

איזה תגובה לא קשורה.

זה משתמש לא רשום.

משמע - סתם מישהו, החליט להכנס לפורום ולרשום הודעה לקבלת ייעוץ בלי להרשם.

איך לכל הרוחות אתה יודע מה הוא חיפש קודם?

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

חזק- גם אני כמעט נפלתי בזה בהתחלה.

לפותח השרשור- הרכב יקר, מנקר עיניים, עלות אחזקה מטורפת, בהחלט מיותר בעיר וירידת ערך של הבורסה הפקיסטנית.

אבל אין כמו ה911 ואם ביוקרה ויחודיות חשקה נפשך אז קדימה- אבל השקעה טובה זה לא...

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם
ועדיף שלא תשאל כאן, כי כמו שאתה רואה יש רק ליצנים שאין להם מושג מה זה.

 

האיש קונה פורשה לעיר ואנחנו ליצנים? :roll:

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

תפסיקו עם הצרות עין הזאת ותענו לו ברצינות.

אני בטוח שהבן אדם התכוון לזה שהוא יהיה יותר בעיר מאשר מחוץ לעיר.

אולי הוא גר בעיר גדולה כמו תל אביב (וגם שם הוא עובד וכ'ו) ולכן רוב זמנו יהיה באותה העיר.

 

תחשבו על זה (אואואואו)

 

ניב

מבולבלים? גם אנחנו.

פורסם

אני חושב שהיית צריך לפרט מה אתה רוצה מהאוטו שלך? שיהיה מהיר שיגיב טוב? שיהיה קטן שאפשר לחנות איתו?

אם התווכנת לאוטו לעיר אני משער שאתה מחפש אוטו שלא תיהיה בעיה למצוא חניה, שהוא יהיה אוטומטי.

לא יודע אם קאררה יד שניה זה דבר נכון לעשות אם כי אתה יכול לקנות קיימאן חדשה באוטו מחיר.

S2000

פורסם

זה כמו שתגיד לאחד שרוצה M6 שיקנה סדרה 1 עם מנוע 2.0 אוט' בגלל כמה וכמה סיבות.

911 זאת אגדה בפני עצמה.

כמובן שיש לפורשה דגמים נהדרים אבל הטופ שבטופ מבין מכוניות הנהיגה בעולם נמצאת בינהם ה911.

 

ניב

מבולבלים? גם אנחנו.

פורסם
תפסיקו עם הצרות עין הזאת ותענו לו ברצינות.

אני בטוח שהבן אדם התכוון לזה שהוא יהיה יותר בעיר מאשר מחוץ לעיר.

אולי הוא גר בעיר גדולה כמו תל אביב (וגם שם הוא עובד וכ'ו) ולכן רוב זמנו יהיה באותה העיר.תגיד אתה רציני ? בשביל מה לעזאזל קונים פורשה אם אי אפשר להנות ממנה ?!!! בשביל לנקר עניים מספיק מרצדס/במוו/יגואר

ניב

וניב הבחור שאמר קאימן צודק יותר ממך , למרות שגם אותה לא קונים לנסיעות בעיר

בברכה יהודה

פורסם
זה כמו שתגיד לאחד שרוצה M6 שיקנה סדרה 1 עם מנוע 2.0 אוט' בגלל כמה וכמה סיבות.

911 זאת אגדה בפני עצמה.

כמובן שיש לפורשה דגמים נהדרים אבל הטופ שבטופ מבין מכוניות הנהיגה בעולם נמצאת בינהם ה911.

 

ניב

 

זה ממש הקבלה לא נכונה, הוא לא ציין למה הוא רוצה את האוטו הזה..

לפי מה שהבנתי הוא חושב על פורש שהוא ראה וזה הזדמנות בשבילו אם הוא צריך את זה בשביל העיר ומוכן לשלם סכום כזה

אולי עדיף לא קיימאן ? כאלו שהיא לא מספיק טובה... תאמין לי שקייאמן זה לא לרדת ברמה זה פחות ביצועים מה911 ויש אנשים שאומרים שהיא יותר יפה ובגלל שהיא יותר מאובזרת היא יותר פרקטית לעיר.

S2000

פורסם

לא הבנתי, עם 911 אי אפשר ליסוע בעיר ?

 

עדיף ליסוע עם פיזו ב 2 שקל ?

 

אם היתה אפשרות הייתי נוסע עם קררה GT רק בעיר בשעות העומס, אבל זה לא המקום ואין את הכסף לעשות את זה

 

אז לבנאדם כן יש את האמצעים והוא שאל אם הרכב שווה את הסכום שהוא משלם בעבורה לא האם יהיו לו נח ליסוע בעיר.

 

לדעתי אם הוא אוהב את הרכב וזה סכום שיש לו לשים על רכב אז שילך על זה, זה פורש , זה יקר , ככה זה

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

נראה לי שרק בקארספורום יכול להגיע אדם אנונימי, ועם שאלה הזויה להדליק כאן כמה חבר'ה שמפנטזים ומתווכחים ברצינות כדי לענות לו .

 

לדעתי עד שהבחור לא יכתוב שוב וירשום מה הוא רוצה, אין על מה לריב.

למכירה:כויל ל 205 בה"פ.

מחפש: שעון סל"ד+ פיג'ו205 לפירוק

פורסם
לא הבנתי, עם 911 אי אפשר ליסוע בעיר ?

 

עדיף ליסוע עם פיזו ב 2 שקל ?

 

אם היתה אפשרות הייתי נוסע עם קררה GT רק בעיר בשעות העומס, אבל זה לא המקום ואין את הכסף לעשות את זה

 

עם הקלאץ' של הקררה GT, ממש לא היית רוצה לנסוע איתה בעיר. בטח שלא בשעות העומס.

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6712 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...