Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6707 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום, ברשותי פיג'ו 205 , 3 דלתות 1.4 שנת 93 עם דשבורד בצבע ב'ז-חום והוא כולו שבור ומפורק (אני לא מדבר על המצחייה), היום הייתי בפירוקיה ומצאתי דש במצב מצויין של פיג'ו שנת 99 בצבע שחור, קניתי אותו ועכשיו אני מעוניין להרכיב.

 

האם למישהו יש הצעות למתקין שיוכל להרכיב לי את זה בצורה נקייה ומסודרת או שעדיף לי לנסות לבד?

אם אתם מכירים מישהו שיש לו ניסיון והרכיב כבר פעם אחת לבד אני נורא אשמח,, עדיף מהצפון.

 

מצורפות תמונות של הדש להדגמה -

אצלי הוא מגיע גם עם כל חוטי החשמל שלו

norm_5CF0E68FAB9242909B8A213780C4A586.JPG

 

norm_491CB0C150764B3D95D4F084C270E331.JPG

פורסם

אם אתה אומר שזה כל כך פשוט למה אנשים רק חושבים על פירוק דשבורד ב 205 מקבלים התקף לב.

אולי התקנת הקונסולה באמת פשוטה אבל כל הפלסטיק והחיווט מסביב זה החולרא.

כמה עלו לך החלקים האלו בפירוקיה?

פורסם

האם המשולש החום שמעל הרדיו ומימין למצחיה במצב שלם?

 

אם כן אז פנה אלי, אני זקוק לו.

בהצלחה בהרכבה.

למכירה:כויל ל 205 בה"פ.

מחפש: שעון סל"ד+ פיג'ו205 לפירוק

פורסם

205 הייה הרכב הראשון שלי שנת 94 GR גם אני החלפתי דש בורד של שנת 95 ולכן אני יכול להגיד לך שמבחינת המרכב מדובר במרכב דומה לכן הדש יתאים ואכן מדובר במספר ברגים קטן אבל אם אין לך נסיון תן למי שייש הפלסטיק עדין וקשה להדבקה ,אבל כרגע זו לא הבעייה הגדולה שלך אתה צריך למצוא חשמלאי מהדור היישן שידע לגשר על פער השנים ויש פער אני גם מקווה שהשעונים של הדש החדש אצלך,וגם הם דרך אגב דורשים התאמה אם כי לא מסובכת ולא יקרה במקום המתאים.

פורסם

צמרמורת אחזה בי בעודי מתבונן בתמונות הקשות שצורפו להודעה :?

 

תרכיב לבד, עם הרבה סבלנות וקצת דבק אפוקסי בצד. אף בעל מקצוע לא יעשה לך עבודה טובה כמו שאתה תעשה, לאף אחד לא יהיה מספיק סבלנות.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

החלקים בפירוקיה עלו לי 250 ש"ח והם במצב מעולה, לפי דעתי החיווט הוא אותו חיווט של חוטי החשמל מכיוון שהמרכב ולוח השעונים של הרכב נישאר אותו דבר לאורך כל השנים הללו. האם אני טועה(כי בחשמל אני לא מבין הרבה)?

 

אני מוכן לשלם בין 100 ל200 ש"ח כדי שמישהו שמבין יעזור לי להרכיב את זה ביחד מכיוון שיכול להיות שאני יצטרך בנוסף לבצע כמה תיקונים קטנים וחיזוקים בדש.

פורסם

אל תפחד כל כך, הפלסטיק של הדש החדש לא כזה שברירי ונוראי בטח בהשוואה לבז' הישן והנוראי, עבוד בזהירות במיוחד בכל הקשור למצחייה הישנה וזהו.

פסיכו פאסאט 1.8T

פסיכו ג'טה 2.0 FSI

ו-205 1.4i שנת 98 :)

פורסם

מאיפה אתה בצפון? אולי יש לי מישהו שיכול לעשות לך את העבודה.

זה כמו שחסידה תבלע צפרדע, תכניס אחרי זה את המקור שלה לת$ת ולצפרדע תיהיה סירקולצייה, כך החסידה לא תיהיה רעבה לעולם.
פורסם

מי שמעוניין יש בחור אחד בעל ידי זהב ממעלות שמבצע עבודות מהסוג הנ"ל,במידה ותרצו את מספרו אני אשלח לכם בה"פ.

זה כמו שחסידה תבלע צפרדע, תכניס אחרי זה את המקור שלה לת$ת ולצפרדע תיהיה סירקולצייה, כך החסידה לא תיהיה רעבה לעולם.
×
×
  • תוכן חדש...