Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6720 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז ככה תכננתי תיבה ואני רוצה לשמוע את דעתכם עליה

הכל לפי נפח יצרן יהיו שתי תיבות אחת בכל פינה זאת אומרת שתי סאבים

הרכב הוא חיפושית מי שמכיר יש מאחורי המושב האחורי נישה ושם ישבו המגברים בין התיבות

כמובן שהתיבות יהיו מMDF 17 מ"מ

רציתי בעיקר לדעת האם הזיווית נכונה?

תיבה assy.jpg

תיבה assyb.jpg

sound connecting people

פורסם

אין ממש קשר לצורה, חשוב בעיקר שהיא תהיה בנפח הרצוי.

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

כמה סטיה מותר מהנפח הרצוי? שינוי הנפח למעלה או למטה מה עדיף?

ומה שאתה אומר שזה לא משנה לאן הסאב מכוון קדימה אחורה למעלה למטה זה אותו הדבר?לא נשמע לי הגיוני

sound connecting people

פורסם

אתא לא ממש תשמע את ההבדל בכיוון של הסאב או בצורה שונה של תיבה אטומה.

 

סטייה של 5% זה סביר בנפח התיבה (רצוי שתהיה הסטייה למעלה)

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

האמר.. תגיד באיזה תוכנה בנית את התיבה? זו תוכנת תלת מימד כלשהי או סתם תוכנת ציור?

בהצלחה בבניה! נראה ממש יפה, צורה יפה ואהבתי את הרעיון של סאב בכל כיוון!

אל תשכח להעלות תמונות כשאתה מסיים!

:wink: ". Alfa Romeo Alfetta 1982 :king: - "There are a lot of good sports cars on the road. I know, I pass them all the time"

!JBL

פורסם

לתוכנה קוראים SolidWorks 2006 SP3.1 תוכנה קשה לעבודה צריך לעשות קורס בשבילה

הנה תלת מימד אפשר לשחק עם זה http://www.mkm-haifa.co.il/ilanot/ASSY.exe

סאב זה לא כמו רמקולים "רגילים" טוויטר לדוגמא שמאוד חשוב לאן הוא מווכן בגלל בצלילים שהוא מנגן?

sound connecting people

פורסם

כן

 

 

הבנת את הפואנטה

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

הכוונה היא שבאסים צריך להרגיש ולא לשמוע נכון? לפיכך זה לא משנה לאיפה הרמקול מכוון

sound connecting people

פורסם
הכוונה היא שבאסים צריך להרגיש ולא לשמוע נכון? לפיכך זה לא משנה לאיפה הרמקול מכוון

זה לא ממש נכון. תלוי לאיזה כיוון אתה פונה (מבחינת סאונד).

זה משנה את הפאזה של הסאב.

×
×
  • תוכן חדש...