Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8263 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
ה -v זה צילנדרים למשל V8 אז יש 8 צילינדרים

וכך הלאה

 

הV כמובן מציין את העובדה שהבוכנות מסודרות בצורת ווי, כלומר

למשל בV6, יהיו שלוש בוכנות בשורה מול שלוש בוכנות בשורה,

כאשר תיהיה בניהם זווית מסוימת...

http://auto.howstuffworks.com/engine-v.htm

 

8V/16V/12V/24V/32V, זה אומר את מספר השסתומים,

כאשר יש לחלק את מס' השסתומים למס' הצילינדרים ע"מ לראות כמה שסתומים יש לכל

צילינדר. (בוכנה=צילינדר).

 

מנוע רגיל הוא בדרך כלל ארבע בוכנות, ויש כאלה עם זה 8 והלאה עד 16 (בינתיים).

על כל אוטו לא מצוין מספר הבוכנות אלא אם כן זה בתצורת V, לא יודע למה,

אבל שיהיה ברור שלכל אוטו יש בוכנות 8)

כל חור בלילה שחור, אבל של ג'ינג'יות זוהר בחושך

פורסם
ה -v זה צילנדרים למשל V8 אז יש 8 צילינדרים

וכך הלאה

 

8V/16V/12V/24V/32V, זה אומר את מספר השסתומים,

כאשר יש לחלק את מס' השסתומים למס' הצילינדרים ע"מ לראות כמה שסתומים יש לכל

צילינדר. (בוכנה=צילינדר).

 

צילינדר = גליל(הצורה ההנדסית), הבוכנה הינו ההתקן הנע בתוך הגליל.

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם
ה -v זה צילנדרים למשל V8 אז יש 8 צילינדרים

וכך הלאה

 

מנוע רגיל הוא בדרך כלל ארבע בוכנות, ויש כאלה עם זה 8 והלאה עד 16 (בינתיים).

 

לא מדוייק.

למנועי ה-1.8 של הקונצרן יש 4 צילינדים ו-20 שסתומים.

לכל בוכנה יש 2 שסתומים ליניקה, ו-3 שסתומים לפליטה.

 

יובל.

פורסם
ה -v זה צילנדרים למשל V8 אז יש 8 צילינדרים

וכך הלאה

 

הV כמובן מציין את העובדה שהבוכנות מסודרות בצורת ווי, כלומר

למשל בV6, יהיו שלוש בוכנות בשורה מול שלוש בוכנות בשורה,

כאשר תיהיה בניהם זווית מסוימת...

http://auto.howstuffworks.com/engine-v.htm

 

8V/16V/12V/24V/32V, זה אומר את מספר השסתומים,

כאשר יש לחלק את מס' השסתומים למס' הצילינדרים ע"מ לראות כמה שסתומים יש לכל

צילינדר. (בוכנה=צילינדר).

 

מנוע רגיל הוא בדרך כלל ארבע בוכנות, ויש כאלה עם זה 8 והלאה עד 16 (בינתיים).

על כל אוטו לא מצוין מספר הבוכנות אלא אם כן זה בתצורת V, לא יודע למה,

אבל שיהיה ברור שלכל אוטו יש בוכנות 8)

 

יש יוצאי דופן כמו הלנצ'יה תמה 6V שבה ה V מסמן את תצורת הצילינדרים ולא את מספר השסתומים, למרות שהוא מוצב אחרי המספר ולא לפניו....

It's only a sport if you use a ball

It's a real sport if you use two

פורסם
הו עכשיו סידרתם לי הכל בראש :p

תודה לשתיכם

שתיהן נורא חמודות, נכון?

 

ואגב, לפעמים במקום 16V כתוב 16S. ואז הכוונה אינה לוולווים כי אם לסופאפים. שאלו שתי דרכים לאמר שסתומים. ובכל מקרה מדובר במספק השסתוומים הכללי.

 

אם לרכב יש מנוע 4 ציל' והוא 16V יש לו 4 שסתומים לצילינדר.

פורסם

מה זה אומר כשכתוב v ועוד איזה מספר כי לפי מה שהבנתי יש כמה סוגים של v....? :?

 

אני מכיר שלושה סוגים:

1.תצורת מנוע V ואח"כ מספר הבוכנות

2.מספר השסתומים (VALVE ).

3.מספר הנחירים של הקרבורטור (VENTURI ).

 

נמרוד

פורסם
ה -v זה צילנדרים למשל V8 אז יש 8 צילינדרים

וכך הלאה

 

מנוע רגיל הוא בדרך כלל ארבע בוכנות, ויש כאלה עם זה 8 והלאה עד 16 (בינתיים).

 

לא מדוייק.

למנועי ה-1.8 של הקונצרן יש 4 צילינדים ו-20 שסתומים.

לכל בוכנה יש 2 שסתומים ליניקה, ו-3 שסתומים לפליטה.

 

יובל.

 

דיברתי על בוכנות לאורך כל אותה שורה - וה16 התכוון לקאדילאק סיקסטין.

 

אם לא, לא ההיתי אומר רק עד שש עשרה... :idea:

כל חור בלילה שחור, אבל של ג'ינג'יות זוהר בחושך

פורסם
ה -v זה צילנדרים למשל V8 אז יש 8 צילינדרים

וכך הלאה

מנוע רגיל הוא בדרך כלל ארבע בוכנות, ויש כאלה עם זה 8 והלאה עד 16 (בינתיים).

לא מדוייק.

למנועי ה-1.8 של הקונצרן יש 4 צילינדים ו-20 שסתומים.

לכל בוכנה יש 2 שסתומים ליניקה, ו-3 שסתומים לפליטה.

דיברתי על בוכנות לאורך כל אותה שורה - וה16 התכוון לקאדילאק סיקסטין.

אם לא, לא ההיתי אומר רק עד שש עשרה... :idea:

 

היו בעבר גם מנועי 18 צילינדרים.

למשל:

 

download.php?id=8542

 

download.php?id=8541

×
×
  • תוכן חדש...