Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אוף טופיק על תוכנת צריבה.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8267 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

Easy CD Creator 5 Platinum

כל מה שהורדתי או קיבלתי היה דפוק.

 

מישהו יכול לעזור?

לשלוח באי סי קיו או משהו כזה.

 

(אני דפוק שמחקתי את 4 לפני שנה. הוא היה טוב ולא עשה לי בעיות)

פורסם

יש תוכנה בשם NERO

הרבה יותר טובה מהתוכנה שאתה משתמש בה עכשיו

ויש גם את Alcohol 120%

שהיא תוכנה מצויינת!!

תוריד אותה ברשת...

פורסם
תודה רבה.

אני באמת ינסה את NERO.

 

תוריד את גרסה 6...

ולא ה EXPRESS

 

כי יש בה כמה בעיות ...

כמו בעיות בהעתקת IMAGE .. ועוד כמה דברים..

ה 6 חדשה יותר וכוללת EXPRESS לשימוש יום יומי נוח אם בא לך !

Every man has his own destiny: the only imperative is to follow it, to accept it, no matter where it leads him

 

Henry Miller

פורסם
Easy CD Creator 5 Platinum

כל מה שהורדתי או קיבלתי היה דפוק.

 

תוכנה די מוזרה

ניסתי לתת לה עידכון שהיה פעם

אל תשאל הרסה לי את כל המחשב

הכונני סי די רום נעלמו

ובלאגן שלם עד שפירמטתי

מאז אני ב nero אחלה תוכנה

פורסם

איזה מזל שפתחו שירשור על צורבים :D

 

אני צריך לצרוב תקייה של 10 ג'יגה,יש לי את הדיסקים, אבל אין ל כוח וסבלנות לחלק את זה ל 5000 תקיות של ששמאות וחמישים מגה.

למישהו יש דרך מקוצרת לצרוב את זה?

*אני עובד עם NERO.

 

תודה גלעד.

instead of bieng pussy whiped...WHIP THAT PUSSY!

פורסם
איזה מזל שפתחו שירשור על צורבים :D

 

אני צריך לצרוב תקייה של 10 ג'יגה,יש לי את הדיסקים, אבל אין ל כוח וסבלנות לחלק את זה ל 5000 תקיות של ששמאות וחמישים מגה.

למישהו יש דרך מקוצרת לצרוב את זה?

*אני עובד עם NERO.

 

תודה גלעד.

 

למה אתה משתמש בדיסקים של 650 מגה שאתה יכול של 700 באותו מחיר?

ואין ממש דרך מקוצרת לצרוב את זה...

אני מאמין שאתה צורב קבצי MP3 אז פשוט תזרוק ספריה ספריה(או קבצים) לתוך

התפריט של התוכנה, עד קו ה700 מגה (או במקרה שלך 650)

וכך עד שיגמר לך הקבצים...

פורסם

כוס........

דודה שלה בגבס.

גם התוכנה שעכשיו קיבלתי דפוקה.

 

 

נמאס לי!!!!!!!!!! :mad:

 

 

יש למישהו קישור להורדה טובה?

פורסם
איזה מזל שפתחו שירשור על צורבים :D

 

אני צריך לצרוב תקייה של 10 ג'יגה,יש לי את הדיסקים, אבל אין ל כוח וסבלנות לחלק את זה ל 5000 תקיות של ששמאות וחמישים מגה.

למישהו יש דרך מקוצרת לצרוב את זה?

*אני עובד עם NERO.

 

תודה גלעד.

 

למה אתה משתמש בדיסקים של 650 מגה שאתה יכול של 700 באותו מחיר?

ואין ממש דרך מקוצרת לצרוב את זה...

אני מאמין שאתה צורב קבצי MP3 אז פשוט תזרוק ספריה ספריה(או קבצים) לתוך

התפריט של התוכנה, עד קו ה700 מגה (או במקרה שלך 650)

וכך עד שיגמר לך הקבצים...

 

יש לי דיסקים גם של יותר מ700....זה לא העניין.

אני זוכר שפעם "שחקתי" עם התוכנה ומצאתי אפשרות כזו,אני לא מצליח למצא אותה שוב.

חוצמזה אני חושב שהNERO החדשה תוכנה ממש ממש טובה ושימושית.

instead of bieng pussy whiped...WHIP THAT PUSSY!

פורסם

יש לי ימאהה

CRW2100E

 

והבן זונה לא מצליח לצרוב דיסקים רב פעמיים

יש לי את הנרו החדש

הוא עובר את כל תהליך הצריבה אבל בתכלס אין כלום על הסי די אחרי שהוא מסיים

 

הדיסקים הם

CDRW 700MB

 

מה אני עושה ?

החיים הם כמו מנה פלאפל, איך שלא תשים הטחינה - תמיד ינזל

×
×
  • תוכן חדש...