Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6723 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום אני בן 18 וברצוני לרכוש מכונית אישית והתקציב שלי עומד על 20 אלף שקל

 

אני מעוניין יותר לקנות מכונית זולה וספורטיבית ולשפר אותה

 

מה אתם מציעים איזה אוטו שווה לקנות עד 20 אלף או איזה אוטו זול שווה לשפר וכמה יעלה לי לשפר אותה אני מתכוון חיצונית ואם ישאר כסף במנוע

 

תודה לעוזרים.

פורסם

חפש פונטו ספייס 2001 תוסיף עוד כמה שקלים ותתחדש !

לא החזק או החכם שורד , אלה זה שיודע להתאים את עצמו לסביבתו .

פורסם

חפש סיטרואן ZX וולקן אם תמצא אז אין שום רכב שמתקרב אליה, אני מדבר מניון אם 1.4- רכב חלש בישורת אבל ביציאה מרמזור שום דבר לא עמד לידה חוץ ממכוניות בעלות מנועים של מ על 150 כ"ס, אז וולקן, אין שום דבר שאפילו יתקרב אליה. ואני עדיין מתגעגע אליה:-( ומקווה שטוב לה במקום שהיא נמצאת.

פורסם
חפש סיטרואן ZX וולקן אם תמצא אז אין שום רכב שמתקרב אליה, אני מדבר מניון אם 1.4- רכב חלש בישורת אבל ביציאה מרמזור שום דבר לא עמד לידה חוץ ממכוניות בעלות מנועים של מ על 150 כ"ס, אז וולקן, אין שום דבר שאפילו יתקרב אליה. ואני עדיין מתגעגע אליה:-( ומקווה שטוב לה במקום שהיא נמצאת.

1. וולקן לא בעלת מנוע 1.4

2. אם הייתה לך ZX 1.4 ולקחת כל אחד ברמזור כנראה שאתה היחידי שלחצת.

3. וולקן אכן אופציה טובה, באה אם מנוע 1.9 או 2.0, התנהגות מצויינת ומאוד מהנה לנהיגה, וברמזור היא לא בהרבה יותר מהירה ממשפחתית רגילה

פורסם
חפש סיטרואן ZX וולקן אם תמצא אז אין שום רכב שמתקרב אליה, אני מדבר מניון אם 1.4- רכב חלש בישורת אבל ביציאה מרמזור שום דבר לא עמד לידה חוץ ממכוניות בעלות מנועים של מ על 150 כ"ס, אז וולקן, אין שום דבר שאפילו יתקרב אליה. ואני עדיין מתגעגע אליה:-( ומקווה שטוב לה במקום שהיא נמצאת.

 

וואלה לא יודע מה הייה לך אבל לי היתה דיהו רייסיר 94 1.5 וכמה שלא יצאתי פתיחה עם חבר שיש לו ZX 1.6 הסיטרואן היתה מאוחרה

"היא עשוייה מחומר MDF ויש לה כונס אוויר.."

 

פורסם
לנצ'יה תמה טורבו ניכנסת לתקציב שלך .!

 

נכון, ובתקציב הזה הוא יכול לקנות אותה, להסיע אותה הבייתה, להחנות ולא לגעת בה יותר לעולם!

 

וולקן 93-4 + כסף ליישור קו.

HFturbo

פורסם
1. וולקן לא בעלת מנוע 1.4

2. אם הייתה לך ZX 1.4 ולקחת כל אחד ברמזור כנראה שאתה היחידי שלחצת.

3. וולקן אכן אופציה טובה, באה אם מנוע 1.9 או 2.0, התנהגות מצויינת ומאוד מהנה לנהיגה, וברמזור היא לא בהרבה יותר מהירה ממשפחתית רגילה

 

 

הכוונה שלי היתה שלי היה מנוע 1.4 אבל הוולקן היא אכן מנוע 2.0 או 1.9.

פורסם
וואלה לא יודע מה הייה לך אבל לי היתה דיהו רייסיר 94 1.5 וכמה שלא יצאתי פתיחה עם חבר שיש לו ZX 1.6 הסיטרואן היתה מאוחרה

 

 

מנוע ה-1.4 יותר "חי" בסל"ד נמוך ולכן האצה שלו מהירה יותר, הבעיה מתחילה אחרי 50 קמ"ש שם מ רגישים מחסור בכוח (ולכן רשמתי שזה קרה ברמזור).

 

לא אני לא היחיד שלחץ אבל במכונית בהחלט הגיבה בצורה מעולה (בהתחלה כמעט פגעתי במדרכה כי לא ידעתי שהרכב יזוז כל כך מהר).

×
×
  • תוכן חדש...