Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6732 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 49
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אלעד תתחדש!!!

 

אחי, אני מה זה שמח בשבילך אחרי מה שעברת.

שיהיה במזל :-)

בעבר: יאריס TS , פולו GTI , לאון 4 20VT , קליאו ספורט MK1.

היום​: טסים לחו"ל כדי "לנהוג" מדי פעם.

פורסם

תודה על הפידבק חברים...

 

אז ככה אחרי 250 ק"מ עם הרכב (גם בלי הרכב למי שמתעניין) ההרגשה פשוט נפלאה.:-) (ק"מ עומד על 113K)

 

האחיזה,העצמה, ההגה,התנהגות,הגיר התחושה הכללית בנסיעה ברכב שתמיד רציתי לא מורידה לי את החיוך.

 

כמו שרוני טען הברקסים מרגישים חלשים לעומת המשקל והעצמה של הרכב-יתוקן בעתיד.

 

בבדיקה בקומפיוטסט קיבלה בכללי 88% הורידו על פרטים שוליים (צמיגים וכל הכסת"ח)

 

ועוד פרט קטן בעניין הדלק...אני חושב שבנסיעה חזקה יהייה אפשר לראות את המחט של הדלק יורדת אט אט לכיוון ה E.:shock:

 

היום הייתי בסביבה הטבעית שלה-בגלבוע העלה תמונות עוד מעט...

 

אלעד

נינג'ה לבנה!

פורסם

רק אל תיתן "פתיחות" חזקות בהילוך ראשון שני כי אז הגיר יהיה לא נחמד בכלל.

תתחדש תהנה ואל תרשה לחברים לנסוע להחליף בגדים.

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם

אוווווווווווווווו תתחדש, נראתי נהדר.

ובקשר לחתימה של "אור.ס", כמעט התקרבתי לחלום שלי - WRX סטיישן, אבל אשתי עשתה שימוש בזכות הוטו לגבי מכונית שניה...

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

היי זה לא שלי, קראתי את זה בתור משפטי חוכמה במסכי המחשב בקולומבוס הרצליה וזה בא לי בטוב לתקופה שהכנסתי את זה, אחרי איזו מערכת יחסים מחורבנת, מאז זה שם וטוב ככה.

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם

תתחדש על הרכב, ומנסיון - אני ממליץ בחום על תקופת "השתפשפות" על הרכב.

זהו רכב עם מאפייני התנהגות מאוד יחודיים, ויש לקחת את זה בחשבון בזמן נהיגה אגרסיבית.

קח את הרכב לאזור רחב ופתוח, עדיף רטוב, ותלמד אותו שם. אתה תגלה את היכולות המדהימות שלו.

מעבר לכך, מומלץ בחום על טרק דיי בנחשונרינג.

דלק - תתכונן נפשית וכלכלית ליחס של 1:6-7 בנסיעה רגועה... קשה, אבל הציפייה לחזור לרכב בכל מקום ובכל פעם שאתה יוצא ממנו (אני מדבר על ממש להתגעגע אליה) - שווה כל שקל...

סע בזהירות, ותהנה לך..

סימון.

SPL - 143.6DB

"

פורסם

אני מכיר את הרכב הוא מאיזור חיפה... בדיוק ראיתי אותו ליד מקום העבודה לפני מספר ימים,נראית יפה ושמורה.

 

הכי חשוב תתחדש ותיסע בזהירות.

פורסם

תתחדש!

אני אשמח לשמוע רשמים על הביצועים לעומת הקליאו, יש כאלו שאומרים שההבדלים לא כל כך גדולים וכשאני חושב על מחליפה עתידית לקליאו שלי ה-WRX היא בהחלט אופציה.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם

תתחדש ואין ספק שהשדרגת, אני בטוח שאתה תהנה מאוד.

אני חייב לציין שבחודשים האחרונים גם אני מפנטז על מעבר אפשרי לרכב משנתון זהה ודומה אבל כל פעם אני מקבל "רגליים קרות", אולי כדאי שאני אבקש מהחבר שלך שיעשה סיבוב על הרכב שלי (אולי זה יעזור לי לזרז את ההחלטה:wink:)-חלק זה נאמר בהומור ואני מאוד מקווה שלא פתחתי עין על הרכב הנוכחי שלי, אותו אני מאוד אוהב ומאחל לו שלמות מוטרית.

הדלתא חוזרת! (לא הרומנית, האמיתית)

פורסם
תתחדש על הרכב, ומנסיון - אני ממליץ בחום על תקופת "השתפשפות" על הרכב.

זהו רכב עם מאפייני התנהגות מאוד יחודיים, ויש לקחת את זה בחשבון בזמן נהיגה אגרסיבית.

קח את הרכב לאזור רחב ופתוח, עדיף רטוב, ותלמד אותו שם. אתה תגלה את היכולות המדהימות שלו.

מעבר לכך, מומלץ בחום על טרק דיי בנחשונרינג.

דלק - תתכונן נפשית וכלכלית ליחס של 1:6-7 בנסיעה רגועה... קשה, אבל הציפייה לחזור לרכב בכל מקום ובכל פעם שאתה יוצא ממנו (אני מדבר על ממש להתגעגע אליה) - שווה כל שקל...

סע בזהירות, ותהנה לך..

סימון.

 

הייתי בעבודה יומיים רצופים וחברים בעבודה שומעים אותי גודש ופורק ( גרררררר....טססססססס....)

 

מה לעשות?! התגעגעתי י:?

 

תקופת נסיון מוכרחה בהחלט.

 

אלעד.

נינג'ה לבנה!

פורסם

עכשיו רק נשאר לעדכן את התמונה בסימלון שלך- וזה החלק הלא קל של הסיפור.

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם
תתחדש!

אני אשמח לשמוע רשמים על הביצועים לעומת הקליאו, יש כאלו שאומרים שההבדלים לא כל כך גדולים וכשאני חושב על מחליפה עתידית לקליאו שלי ה-WRX היא בהחלט אופציה.

 

עכשיו רק נשאר לעדכן את התמונה בסימלון שלך- וזה החלק הלא קל של הסיפור.

עידן

 

 

רק שתדעו שעדיין יש משהו חסר אצלי...הקליאו רכב מדהים מכל הבחינות ביום מן הימים אולי אחזור...

 

אלעד.

נינג'ה לבנה!


×
×
  • תוכן חדש...