Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6739 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טוב אז אני אפרט מה יש לי כרגע ואולי תוכלו להמליץ על רכיבים שכדי להחליף.

H.U. - ALPINE 9830R

AMP.1 - LANZAR HTG224

AMP.2 - ROCKFORD 1001BD

TWEETER - MT3

MID BASS - HERTZ HI ENERGY

SUB - LIGHTING AUDIO STRIKE 12

 

הטוויטר והמיד כרגע יושבים על קרוס של פולס (נא לא לכעוס, ממתין לעבודה בבי אמפ)

השאלות שלי כאלה:

איזה H.U. עדיף 9855 או 9853 או אולי יש המלצות למערכת אחרת באותו טווח מחירים והאיכות? או להשאיר את זאת ולהוסיף קרוס אקטיבי? (אולי בקרוב גם שידרוג לטרי אמפ)

מגבר 4 ערוצים חדש? או מגבר נוסף 2 ערוצים?

ואיזה סאב הייתם ממליצים (מהיר, חזק, מדוייק) 10" או 12" ? או להישאר עם הסאב הנ"ל?

תודה מראש, כל עזרה תבורך.

מקס.

<-- זה היעד :evil:

פורסם

כמה אתה מוכן עוד להשקיע ?

בגדול אני הייתי מחליף את הסאב .

 

יעקב

חכה לעוד דעות.

pioneer 5050+dellD820 CarPC .Focal Utopia Mid - Focal utopia tweeter - Focal Utopia Woffer @ CrossOver Utopia .JBL 75.4 .EARTHQUAKE 1142 rms @ 3ohm . The Monster : JL W7

פורסם

מקס,

מתי הספקת לשים את המונו הזה והמידים האלה!?

הHU שלך נותן את כל הפיצ'רים פחות או יותר של ה9855/3

אקולייזר יחסית רחב, טיים אלינמנט, חיתוכים סבירים מאוד.

משם לא נראה לי תבוא הישועה.

בשביל להגביר את הסט הזה כמו שצריך הייתי קונה או 2 ערוצים חזק.

או אם אתה מתכנן לעבור ל9855/3 לקנות 2 מגברים 2 ערוצים אחד למיד אחד לטוויטרים.

הלאנזר נחמד, אבל זה לא מגבר ברמה להחזיק כאלה רכיבים.

 

בנוסף לכך, שוב, סאב חביב כזה בשביל התחלה, אבל לא מעבר, תחפש משהו יותר רציני, בכיוון ZR12, פירלס.

מה התקציב להכל.

 

אמיר

!!!205rallye -->206XS -->clio172-->fiat bravo tjet 1.4t --> Ford Focus ST

פורסם

את הסאב אני אחליף אחרון.

כרגע השאלה יותר כזאת:

אם אני אקח 2 מגברים 2 ערוצים ואני יחליט שאני מתקין אלמנט שלישי (זה בטוח יקרה בתקופה הלא כל כך רחוקה) מה אני יעשה איתם?

או שאולי כבר עכשיו לקנות קרוסים ל3 אלמנטים ולקנות מגבר 2 ערוצים טוב וחזק?

הסכומים עד 3000 כרגע למגברים או מגבר וקרוס.

 

ד"א אמיר הלנזאר הזה הוא 2X150 RMS ב4 OHM ו2X250 RMS ב2 OHM ונשמע מצויין.

<-- זה היעד :evil:

פורסם

חשבתי על CDM 54 שיתן לי עוד משהו בנוסף.

עד עכשיו אני מרוצה אבל תמיד שואף לעוד.

אמיר באיזה גודל בדיוק הזמנת את האיטום?

<-- זה היעד :evil:

פורסם

ה9830 ממש לא נותן את אותם הפצרים כמו ה9855 או 9853 אין לו תחום תדרים כול כך רחב כמו למכשירים האלה.

 

ואני מדבר מניסיון של שנה חצי עם המכשיר כי המכשיר של מקס היה פעם שלי ואני עברתי ישר אחרי ה9830 ל9855 ויש הבדל של שמיים וארץ.

 

מקס חברי הותיק! מה אני לא מספיק צריך לפנות ל"ילדים של הפורום":wink:? שיגידו לך להחליף סאב (עוד בחור שבטח לא שמע את הסאב אבל כבר אמר להחליף אותו) שעדיין סבבה (הכול יחסי לID ) ולהחליף מגבר למשהו נורמלי.

 

לדעתי כמו שאמרתי לך תחליף רדיו דיסק קודם כול משהו יותר רציני ובעל טווח תדרים ופצרים רחבים.

מגבר 4 ערוצים נורמלי

סאב אם אתה מחפש SQ ודיוק זה IDMAX או IDQ אל תישכח שיש לך מונו ממש מטורף אז הפירלס או הZR לא כול כך באים בחשבון(אמיר איך אתה מכליל את הZR שלך בקטגורית הסאבים האלה :lol:)

מקסי איזה CDM54 ? אין לך עוד רדיו דיסק או מגבר בישביל לעבוד ב 2WAY ואתה כבר קופץ ל 3WAY

סטנה שווי.

 

*** תפסיק לישמוע קקה ברכב כי המוזיקה שלך גורמת לטוויטר של מורל אלייט הישן לישמוע כמו מורל פולס:lol:

פורסם

טוב השתכנעתי.

אבל קודם אני אוטם את האוטו שיהיה לדלתות והבגז קצת משקל:lol:.

אחר כך אני קונה 55:evil:.

ואז אני יחליף מגבר כנראה שבאמת ל4 ערוצים:evil::evil:. המלצות למגבר בבקשה.

ורק אז אני יחליף סאב:evil::evil::evil:.

 

תודה לכולם ולילה (יום) טוב אני אחרי יום (לילה) עבודה קשה.

<-- זה היעד :evil:

פורסם

לא תמיד צריך את כל הקשקושים של ה9855. יש לו הרבה פיצ'רים פיצ'רים והרבה יותר טווח משחק עם התדרים.

אני קודם הייתי מחליף את המגבר. דברים כאלה נותנים למערכת שינוי מטורף. במיוחד שהמגבר של יחסית מאוד פשוט.

שלחתי לך הודעה פרטית לגבי מגבר כמו שלי שכרגע למכירה. לפי דעתי הוא יתן לך את השינוי ההכי גדול כרגע.

הבעיה השנייה היא שהסט שלך יושב על קרוס של פולס. שלא נותן לנצל את הטוויטרים שלך, ובכללי הקרוס מאוד פשוט בלשון המעטה.

אולי יש איזה קרוס שאתה יכול לקנות ולחבר אליו את ההרכיבים ולשלוט בנקודות חיתוך שלהם. אין לי מושג אם קיים כזה דבר שאני מתכוון אליו.

שמצד אחד מחברים חיווט מהמגבר ומצד שנייה לאלמנטים ומשחקים עם הנקודת חיתוך עליו.

 

אמיר

!!!205rallye -->206XS -->clio172-->fiat bravo tjet 1.4t --> Ford Focus ST

פורסם

עזבו את HU ואת המגברים וגם סאב כי סה"כ זה סאב של סדרת STRIKE שהיא בגבוה של L.A.מה שכן היתי מוסיף למערכת הנוכחית שלך איזשהו קרוס חיצוני מאוד איכותי ופותר בכך את כל הבעיות שלך. וכן גם ממגבר כמו לנזר מהסדרה הנחותה אפשר להוציא משהו סביר,תחליף אותו אח"כ

gladen pro25+rs audio 100m- brax gx2400

eton ug20 -brax gx2000

gladen pro10- helix c one

 fiio m11plus-brax dsp

פורסם

מה שיש ל55 זה לא קישקושים וכול פונקציה בוא ניתן לניצול מלא ותורמת בצורה כול שהיא למערכת ברכב אין בכלל מה להשוות בין 2 הרדיו דיסקים וגם עבודה עם בייאמפ יוצרת לו טווח תדרים רחב ושליטה רחב יותר על הסט 2 חלקים.

עכשיו בישבילי לקנות קרוס ולהתחיל לעשות קומבינות עדיף כבר להביא רדיו דסק נורמלי(אחד הדברים הכי חשובים במערכת זה רדיו דיסק נורמלי) עם מערכת כמו שמקסים רוצה ליבנות ילך לדעתי רדיו דיסק ברמה גבוה.

קרוס חיצוני זה עוד גורם שיכול להוריד את האיכות כי כמה שפחות קרוסים ועניינים ככה נקבל יותר סאונד טוב.

לגבי המגבר אכן שווה לירכוש את ה SYSTEM AUDIO שאמיר אמר לך.

הסט של מקסים הוא סלט נאה של רכיבים ולדעתי שום קרוס של חברה זו או אחרת יתן לו שליטה מלא על כול רכיב כמו עבודה בביאמפ ב9855 או ב9853.

×
×
  • תוכן חדש...