Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6740 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מישהו בבקשה יכול לומר לי מידות לסאב L5 ו- L7 ?יש בניהם הבדלים בתיבה?(ליטר)

עם תיתנו לי מידות אני ישמח תודה רבה,ומאיזה עובי MDF הכי טוב אני יכול לבנות,כמה שיותר עבה

  • תגובות 39
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

וכמה ליטר מינומום(פתוחה)וכמה מקסימום

 

זה נכון שכמה שיותר גדולה יותר חזק?

ואיזה פורט לעשות איפה וכ'

 

והעם L7 צריך שיפור בחשמל? 80A טלטרנטור,

ולא שווה לי להביא מגבר 2400W פייל ?

פורסם

ומה ההבדל בין הי אנרג'י נגיד למורל פלוס?

חוזק?איכות?

 

אני מחפש איכותי,אבל יותר חוזק,אבל שישמעו חזק וטוב אבל,לא עיוות וכל זה,

פורסם

מה ההבדל בין מורל פולס להיי אנרג'י??

אין הבדל חוץ מ1000 ש"ח..

איך אתה משווה בכלל?

הרץ היי אנרג'י הוא מתחרה של הייבריד ולדעתי לפחות הוא טוב ממנו. המידבס שלהם בערך באותה רמה עם יתרון קליל לההייבריד

אבל מצד שני הטוויטר של ההיי אנרג'י יותר טוב מהMT22 (ויש שיחלקו עלי אני יודע, אבל אני לא אוהב את האופי של מורל)

הוא מפורט מאוד אך מאידך לא מאבד איכות בגבוהים.

כשמצד שני המורל בצלילים גבוהים מאבד מהאיכות שלו ומורח את הצלילים. בקיצור חסר לו חדות.

הרץ היי אנרג'י הוא סט מעולה להרבה סוגי מוזיקה. וכן הוא גם חזק מאוד.

בקשר לפולס, מנסיון אישי שלי, הוא בזבוז של כסף.

לצערי פעם קניתי מורל פולס בתוך תופעת העדר.

במחיר שלו יש הרבה יותר טובים ממנו.

ההסט שיש לי בחתימה הוא רק אחד מהם.

גיל.

HU: JVC KDBT1 AMP:JBL Cs50.4

COMP: MTX RTS652 SUB: Magnat Xpress 1200

 

פורסם
מה ההבדל בין מורל פולס להיי אנרג'י??

אין הבדל חוץ מ1000 ש"ח..

איך אתה משווה בכלל?

הרץ היי אנרג'י הוא מתחרה של הייבריד ולדעתי לפחות הוא טוב ממנו. המידבס שלהם בערך באותה רמה עם יתרון קליל לההייבריד

אבל מצד שני הטוויטר של ההיי אנרג'י יותר טוב מהMT22 (ויש שיחלקו עלי אני יודע, אבל אני לא אוהב את האופי של מורל)

הוא מפורט מאוד אך מאידך לא מאבד איכות בגבוהים.

כשמצד שני המורל בצלילים גבוהים מאבד מהאיכות שלו ומורח את הצלילים. בקיצור חסר לו חדות.

הרץ היי אנרג'י הוא סט מעולה להרבה סוגי מוזיקה. וכן הוא גם חזק מאוד.

בקשר לפולס, מנסיון אישי שלי, הוא בזבוז של כסף.

לצערי פעם קניתי מורל פולס בתוך תופעת העדר.

במחיר שלו יש הרבה יותר טובים ממנו. מה למשל?!

ההסט שיש לי בחתימה הוא רק אחד מהם.

גיל.

 

אני חושב שאתה עושה השוואה נוראית כמו שאמרת ההי אנרג'י מתחרה בהייבריד ולעשות השוואה בין ההי אנרג'י לפולס זה כמו לעשות השוואה בין היבריד לסדרה הכי נמוכה של הרץ אין מקום להשוואה כאן!

HU: DXZ785USB. FRONT: MW: A.A HAVOC. MR: HAT L3. TW: HAT L1PRO. SUB:DC AUDIO LEVEL 3F X2. FRONT AMPS:XETEC P-2+S.A SAX-50.4. SUB AMP:DC AUDIO 5K. POWERED BY 2 XS POWER 3100+3400

:twisted: DO YOU THINK YOU HAVE BASS? THINK AGAIN

פורסם
וכמה ליטר מינומום(פתוחה)וכמה מקסימום

 

זה נכון שכמה שיותר גדולה יותר חזק?

ואיזה פורט לעשות איפה וכ'

 

והעם L7 צריך שיפור בחשמל? 80A טלטרנטור,

ולא שווה לי להביא מגבר 2400W פייל ?

 

הבנתי, תודה,תוכלו בבקשה גם לענות על השאלות הללו תודה

פורסם

ההשוואה לפולס בהתחלה הייתה סרקסטית ועוקצנית לחלוטין מצטער אם לא הבנת.

ודבר שני, כן , ההייבריד וההיי אנרג'י הם מתחרים ישירים.

וכמו שאמרתי: JBL GTO6507 יותר טוב מהפולס בכמה רמות, היה לי את הפולס ברכב הקודם

טוויטר זוועתי לא משנה כמה ניסיתי לרסן אותו.

מיד באס אני לא יכול להשוות כי הוא היה 5 ורבע והJBL 6.5

מצד שני שמעתי את הפולס 6.5 בדלת אטומה והמיד באס שלו היה די אנמי. בערך כמו ה5 ורבע שהיה לי.

לעומת זאת המיד באס של הJBL אצלי בועט כמו פרד.

(ואצלי אין איטום)

למקרה שלא שמת לב יש פה אפקט עדר עצום על הפולס.

כל אחד שמבקש רמקול עד 600 שקל מקבל המלצה עליו.

ושוב. במחיר הזה יש יותר טובים ממנו.

שמעתי את הפלאנט אודיו הנ"ל:

http://www.zap.co.il/model.asp?model_id=677284

כמה פעמים והוא נשמע מצויין, הטוויטר שלו הרבה יותר נעים לאוזן מאשר של הפולס.

אבל בפורום הזה נוצר עדר מטורף על הפולס.

ושוב , בכנות, יש יותר טובים ממנו.

HU: JVC KDBT1 AMP:JBL Cs50.4

COMP: MTX RTS652 SUB: Magnat Xpress 1200

 

פורסם

רק אחרי שקראתי את ההודעה הראשונה שלך הבנתי שחשבתי שההשוואה שרשומה שם היא בין היי אנרג'י לפולס.

היא לא. היא בין היי אנרג'י להייבריד.

סליחה אם לא הייתי ברור.

HU: JVC KDBT1 AMP:JBL Cs50.4

COMP: MTX RTS652 SUB: Magnat Xpress 1200

 

פורסם

במקרה הרכבתי לא מזמן לחבר ברכב שני סטים כמו שלך ולהגיד לך את האמת כשמדברים על טוויטר לא מפורט ולא נעים מדברים על הטוויטר של JBL אבל כל אחד ומה שהוא אוהב ואני לא יתכווח איתך על זה

ואני רק רוצה שתדע שלא סתם יש "עדר" שממליץ על הפולס יש הוכחות מאחורי זה

HU: DXZ785USB. FRONT: MW: A.A HAVOC. MR: HAT L3. TW: HAT L1PRO. SUB:DC AUDIO LEVEL 3F X2. FRONT AMPS:XETEC P-2+S.A SAX-50.4. SUB AMP:DC AUDIO 5K. POWERED BY 2 XS POWER 3100+3400

:twisted: DO YOU THINK YOU HAVE BASS? THINK AGAIN

פורסם

אז איזה יותר טוב המורל או הי אנרג'י?

 

ותענו בבקשה על השאלות הללו בבקשה:

 

תיבה של L7 או L5 אותה נפח?

כמה ליטר מינומום(פתוחה)וכמה מקסימום

 

זה נכון שכמה שיותר גדולה יותר חזק?

ואיזה פורט לעשות איפה וכ'

 

והעם L7 צריך שיפור בחשמל? 80A טלטרנטור,

ולא שווה לי להביא מגבר 2400W פייל ?

פורסם

על איזה סט אפ?

אני הרכבתי על אותו סט אפ גם את הפולס וגם את הJBL

ולכן יש לי מקום להשוואה בינהם.

חוץ מזה זה גם עיניין של כיוונים.

פאזות ושאר ירקות. איפה התקנת לו את הטוויטר?

און אקסיס או אוף אקסיס?

פאזות הפוכות או ישרות?

את הטוויטר של הפולס לא הצלחתי לרסן בשום צורה אך לעומת זאת את הטוויטר של הJBL לא הייתי צריך למעט להוריד לו דרגה אחת בEQ

במגש הבא אני אגיע ואני מקווה שגם אתה תהיה שם.

תשמע, תבין.

יום טוב.

HU: JVC KDBT1 AMP:JBL Cs50.4

COMP: MTX RTS652 SUB: Magnat Xpress 1200

 

פורסם
אז איזה יותר טוב המורל או הי אנרג'י? זה כבר לפי טעם אישי אני אישית מאוד אוהב את מורל אבל לא פוסל חברות אחרות ואני מכיר את ההי אנרגי ולכן המלצי לך עליו לא על מורל כי הוא יותר מתאים למה שאתה מחפש

 

ותענו בבקשה על השאלות הללו בבקשה:

 

תיבה של L7 או L5 אותה נפח? באתר היצרן כתוב לך הכול ותתחיל לעשות חיפוש אף אחד כאן לא צריך לעשות חיפוש במקומך http://www.kicker.com/06/kicker_home.html הכול מפורט בפנים

כמה ליטר מינומום(פתוחה)וכמה מקסימום

 

זה נכון שכמה שיותר גדולה יותר חזק? בערך.. ככול שהתיבה גדולה יותר יש יותר תהודה ולכן הסאב נשמע חזק יותר ומרוח יותר

ואיזה פורט לעשות איפה וכ' שמעתי מכמה אנשים שפורט צריך להיות עמוק כלומר שיגיע עד הדופן האחורית של התיבה על איזה פורט ממולץ שוב תעשה חיפוש באתר היצרן ואם אני לא טועה הוא מגיע בצורת עיגול

 

והעם L7 צריך שיפור בחשמל? 80A טלטרנטור, שוב פעם צריך קודם בדיקת עומס ואחרי זה להחליט

ולא שווה לי להביא מגבר 2400W פייל ? אם אתה כל כך מתעקש אז כן שווה לך

אני חושב שאתה חוזר על עצמך ואתה בכלל לא יודע מה אתה רוצה מהמערכת שלך אחרי כל השרשור הזה אתה שוב חוזר להתחלה לשאול שאלות חוזרות

אני באמת ממליץ לך על חיפוש

שיהיה לך בהצלחה

HU: DXZ785USB. FRONT: MW: A.A HAVOC. MR: HAT L3. TW: HAT L1PRO. SUB:DC AUDIO LEVEL 3F X2. FRONT AMPS:XETEC P-2+S.A SAX-50.4. SUB AMP:DC AUDIO 5K. POWERED BY 2 XS POWER 3100+3400

:twisted: DO YOU THINK YOU HAVE BASS? THINK AGAIN

פורסם

שלום,איזה סאב יותר חזק ואיכותי מכל אלה:

 

סאב פיוניר 3000 W איזה מגבר לקנות לו בערך ב1000 שקל עדיף פחות

 

סאב פיוניר 2000W איזה מגבר לקנות לו בערך ב1000 שקל עדיף פחות

 

סאב לאנזר 2000W איזה מגבר לקנות לו בערך ב1000 שקל עדיף פחות

 

תודה רבה,

שבוע טוב,שנה טובה:smile:

פורסם

המליצו לך על הקקרים ואתה רוצה פיוניר ???

לא סתם כולם רשמו לך קיקר , פיוניר אומנם מאוד מוכרים אבל הקיקרים הרבה יותר טובים והכי חשוב אייכותיים

ולא לשכוח כמובן שגם משירותים ניתן להדבק באיידס במידה וזה שישב על האסלה לפניך עוד לא קם! :shock::?:shock:

×
×
  • תוכן חדש...