Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6753 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

קראתי כאן בפורום הרבה על פרוייקטים של צביעת הקאליפר והתוף.

 

התחדשתי לי במגנזיום ורציתי לשפר את החזות של הג'אנט ולצבוע מקדימה את הקאליפר ומאחורה את התוף...

 

רציתי לדעת בדיוק איך צריך לנקות אותם. אגב בתוף יש מעט חלודה... מה לעשות?

 

ואיך לצבוע אותם הכי טוב? אני לא מתכוון לפרק אותם כי ראיתי שזה לא מומלץ מבחינה בטיחותית.

 

האם אני יכול לצבוע אותם בספריי כל שהוא?

 

והכי חשוב :lol: על איזה צבע הייתם ממליצים?

 

מדובר במאזדה לנטיס 323 כסופה... אני חשבתי על לבן... כי הג'אנט שלי חצי שחור חצי ניקל... אני יעלה תמונה.

 

תודה מראש,

פורסם

נקה אותם עם ספריי לניקוי בלמים ואם אין לך אז פשוט עם זרם מיים חזק.

 

עכשיו אתה יכול לצבוע אותם עם צבע שעולה 15~ שלך עפ טעמך, התז שכבה דקה , תעשה ככה סיבוב סביב האוטו 3 פעמים.

 

זה גם בערך שמן ההמתנה בין השכבות

 

כל זה מנסיון שלי של כמה פעמים וכל הניקויים הפאנטיים וההשקעות בצביעה וצבעים עמידים בחום לא שווים את המאמץ, זה יראה אותו דבר וזה מחזיק המון זמן עם איך שרשמתי

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

מצטרף לשאלה, ואייך קוראים לצבע הזה ? שעומד בחום ומיים ? כאילו אם אתה מחפש את הצבע אז מה אתה אומר אייך קוראים לסוג צבע הזה ?

פורסם

אמרתי , קנה צבע רגיל

 

אם אתם מתעקשים, אז קוראים לזה צבע עמיד בחום, בכל חנות טמבור ודומיה תימצאו את זה לרוב.

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

אז ככה, לא חייב לפרק את התוף/קליפר אבל צריך להקפיד שלא ינזל לך צבע לתוך התוף.

פשוט תעטוף חריצים שלא אמור להכנס אליהם צבע.

 

1.עם מברשת פלדה תעבור על כל המשטח צביעה

2.תשפשף את התוף/קליפר עם נייר זכוכית עדין.

3.ספוג מעט טרימפנטין על בד ותנקה היטב את כל הפיח שנוצר מהשיוף.

4. שטוף היטב עם מים הכל, חכה שיתייבש וצבע עם צבע שעמיד בחום למשל צבע האמרייט הוא עולה יקר אבל מחזיק הרבה זמן.

 

תיצבע 3שכבות דקות בין כל שכבה חכה 10-15 שעה לתוצאות מושלמות.

פורסם

אוקי הבנתי אבל אני קצת מבולבל מצד אחד אומרים לי מספיק מים לניקוי מצד שני אומרים לי ניקוי יסודי שיוף והכל..

 

וגם מה לגביי זה שהתוף שלי חלוד מעט?

פשוט לצבוע עליו רגיל?

 

ומה לגביי המלצה על צבע? מה דעתכם על הלבן?

פורסם

בניגוד לחברים שמעליי,ממליץ לך לוותר על הרעיון

תוף הבלם אחראי בין יתר תפקידיו ,לפזר את החום הנוצר עקב חיכוך הסנדלים בשעת בלימה,אל האויר ,והטמפ גבוהה כמה מאות מעלות

צביעת התוף למעשה תבודד את התוף ותפחית את יעילות הקירור של הבלמים האחוריים ,לגביי הקליפרים ,הענין בר ביצוע מכיון שהרוטור חשוף

אם הענין ממש מציק לך הייתי ממליץ על ציפוי אבץ צהוב או לבן לבחירתך ,אך כל זאת לא יחזיק עקב החום הרב

יגאל

פורסם
מה צבע הרכב?

 

כבר רשמתי קודם המאזדה שלי בצבע כסף...

 

והנה התמונות של הג'אנטים:

 

אני חשבתי על לבן...

DSC00346.jpg

DSC00347.jpg

DSC00348.jpg

פורסם
בניגוד לחברים שמעליי,ממליץ לך לוותר על הרעיון

תוף הבלם אחראי בין יתר תפקידיו ,לפזר את החום הנוצר עקב חיכוך הסנדלים בשעת בלימה,אל האויר ,והטמפ גבוהה כמה מאות מעלות

צביעת התוף למעשה תבודד את התוף ותפחית את יעילות הקירור של הבלמים האחוריים ,לגביי הקליפרים ,הענין בר ביצוע מכיון שהרוטור חשוף

אם הענין ממש מציק לך הייתי ממליץ על ציפוי אבץ צהוב או לבן לבחירתך ,אך כל זאת לא יחזיק עקב החום הרב

יגאל

 

 

לא הבנתי אותך בדיוק...

 

מהוא צבע אבץ? ואם הוא לא יחזיק אז בשביל מה לצבוע איתו?

 

תודה מראש,

פורסם

אני דווקא חושב שאדום הוא הצבע שהכי הולם קאליפרים, את התוף הייתי ממליץ לך לעזוב כמו שהוא.

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

מחזק את Edanj.

 

אגב, חשוב מאוד להקפיד על ניקוי יסודי עם חומר ייעודי של הקאליפרים, זה קובע במידה רבה את איכות הצביעה ושרידותה לאורך השנים.

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B][COLOR=#696969]ACTION speaks LOUDER than WORDS[/COLOR][/B][/COLOR][/FONT] [FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B]K[/B]eep [B]m[/B]e [B]c[/B]aged [B]a[/B]nd [B]f[/B]ree [B]t[/B]he [B]b[/B]east[/COLOR][/FONT] [COLOR=#f1f6f8][FONT=Verdana][COLOR=#000000][B]Jin Ba Ii Tai [/B]-[FONT=Book Antiqua] [URL="http://www.youtube.com/watch?v=cVarDBb199M&feature=player_embedded"]Fast[/URL] in, [URL="http://www.youtube.com/watch?v=CyDykQWck74&ob=av3e"]Drift[/URL] out[/FONT][/COLOR][/FONT][/COLOR]

×
×
  • תוכן חדש...