Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8270 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

השעה 3 לפנות בוקר, בכביש שבין הרצליה לפ"ת (ראש העין).

 

ליד בית עלמין ירקון יש גשר. מע"ץ החליטו שהם מגרדים שם את הכביש, אך הם שכחו לתת איזו שהי הזהרה לנהגים.

 

לאורך כל הנתיב, מצד אחד לשני, יש מעין מדרגה חדה בגובה של כ 5 ס"ם (החיבורים של הגשר שעשויים ממתכת, בולטים לאחר גירוד הכביש).

 

מי שמגיע למדרגה זאת במהירות של כל 70 קמ"ש ומעלה (אחרי הכל, מותר שם 80) , מצפה לו הפתעה.

 

מי שמצליח לעבור אותה ולשרוד את ה BOOM העצבני, מחכה לו מדרגה נוספת (בסוף הגשר), כ 40 מטר מאוחר יותר.

 

באותו יום היה חסר מזל אחד שכנראה איבד שליטה והתנגש בקיר ההפרדה, אך זה קרה מספר שעות קודם.

 

לאחר שני פצצות כאלו, אתה מצפה שהכל יגמר, אך לא.

 

מי שיורד מהכביש המהיר במחלף, ימינה לכיוון פ"ת או נווה ירק (איפה שנמצא "המפגש של יגאל") ,

 

מצפה לו ההפתעה הגדולה של מע"ץ ועיריית פ"ת.

 

בכביש שנראה חלק לחלוטין, גורד קטע צר של כ מטר וחצי, שניים, לכל רוחבו, כאשר העלייה מהקטע המגורד היא מדרגה חדה (כמעט לחלוטין) בגובה של 5 ס"ם בשוליים ומעל ל 7 ס"מ במרכז הכביש.

 

מיותר לציין שבלילה ,כאשר המקרה קרה, ובגלל הזווית ירידה, לא רואים בכלל את המדרגה ואין שום הזהרה.

 

עליתי על המדרגה במהירות של כ 60-70 קמ"ש, תוך כדי שאני מאט לכיוון הצומת.

 

כל משקל הרכב קדימה, אתם רק יכולים לתאר לכם את ה מכה שקבלתי.

 

מחוזק המכה, הדיסק במערכת קפץ אחוצה, הפאנל נפל ונשבר(שוב), צמיג שמאל קיבל "גולה" ושני הג'נטים הקדמיים התעקמו משני הצדדים שלהם.

 

צרפתי תמונות יום של המקום וסרטון שצלמתי בנסיע איטית של כ 20 קמ"ש במקום (שימו לב ל "בום בום").

 

שימו לב לרכב שעובר, באיזה גובה המדרגה, יחסית לג'נט שלו ולאיזה גובה הוא עולה.

 

 

pics1.JPG

 

הסרטון: לחץ כאן

 

 

 

סכנת נפשות ורשלנות פושעת. ככה הם נלחמים בתאונות הדרכים.

 

דבר אחד אני מבטיח לכם. מע"ץ ועריית פ"ת ישלמו.

MAX-TUNING, Dyno & Performance

Dynapack Israel, EFI Tuning and diagnostic

...Haltech, MoTeC, AEM

On facebook , Tel:054-5994459

פורסם

 

מי שמגיע למדרגה זאת במהירות של כל 70 קמ"ש ומעלה (אחרי הכל, מותר שם 80) , מצפה לו הפתעה.

 

 

תיקון קטן

 

בכביש 5 מותר לנסוע 90 קמ"ש

גולף GTI סטנדרטית....כמעט

פורסם

אואץ!! זה בטח כאב!

 

שמוליק

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

פורסם
עשית משהו בנדון?

תבעת מישהו?

 

התביעה אמורה להיות על אלפי שקלים :shock:

הג'אנטים של MasterChief יקרים להחריד(תקן אותי אם אני טועה).

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם
עשית משהו בנדון?

תבעת מישהו?

 

התביעה אמורה להיות על אלפי שקלים :shock:

הג'אנטים של MasterChief יקרים להחריד(תקן אותי אם אני טועה).

 

עמית

אני אענה בשמו (אם אפשר?) :D

אם אתה מתכוון לג'אנטים "17 אז כבר אין לו...

אבל עדיין הג'אנטים הסטנדרטיים של הקליאו ספורט MK1 יקרים מאוד.

Finger's gonna kill me.

פורסם

אני שלחתי להם תלונה, שלאחר המעבר במקום נעלצתי לבצע איזון גלגלים (למזלי עדיין אין לי צמיגים חתך נמוך). עדיין לא קיבלתי תשובה מהז***ת. אמנם זה רק 40 ש"ח אבל פרינציפ, אני רוצה את הכסף.

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 

פורסם

"אם אתה מתכוון לג'אנטים "17 אז כבר אין לו..."

 

יש לי אותם, הם פשוט לא על האוטו מהסיבה הנ"ל.

היות ויקח כחודשיים עש שיגיעו שני ג'נטים חדשים , אין לי ברירה אלא לנסוע בנתיים על הישנים.

 

העניין באמת מגיע לסכום לא קטן ואני מאוד מקווה שאזכה לקבל חלק ממנו חזרה.

MAX-TUNING, Dyno & Performance

Dynapack Israel, EFI Tuning and diagnostic

...Haltech, MoTeC, AEM

On facebook , Tel:054-5994459

פורסם

פשוט בושה מה שקורה במדינה שלנו במערכת הכבישים.

זה ממש סכנת נפשות, כבישים כאלה שפתאום בא להם לתקן ולחפור בורות באמצע בלי כל שלטי אזהרה :!::twisted:

אולי אדון חיים הכט ידבר קצת על הרשויות שפושעות במקום לקרוא לכל נהג על כביש פושע וטרוריסט. :evil::mad::idea::idea::idea:

פורסם

ואללה אחי אני נוסע שם כל יום לכיוון הוד השרון וזה על הפנים מה שהולך שם אני לא מבין למה לא מזהירים או משהו חרא של מדינה

×
×
  • תוכן חדש...