Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8272 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אתמול בזמן עבודתי עמדתי בצומת ברכב האבטחה שבו אני נוסע.

אני מסתכל עלהכביש ורואה שהוא מגורד,נו מילא. :x

ואז אני שומע "בום-בום", לא יאמן, המדרגות שבקצוות ממש אבל ממש ענקיות.

כל מכונית שעוברת באותו קטע, חולפת לה במהירות 50, ועדיין חוטפת את המכה של החיים.

באותו יום כאשר עליתי לאוניברסיטה, כבר ידעתי על המדרגות ועליתי עליהם ב-0 קמ"ש, וזה עדיין דפק ברכב. :shock:

אני לא רוצה לחשוב מה יכול לקרות למישהו שמתנגש, וזו ממש התנגשות, במהירות של 70קמ"ש..ע"ע מאסטר צ'יפ.

 

נ.ב.:

המקום הוא נשר בחיפה, היום כבר העניין תוקן, אבל כל מי שנדפקה מכוניתו יכול לזמר עד מחר לעירית נשר, למה?

כי הם עניים יותר מהומלס, הם לא שייכים לעירית חיפה העשירה ולכן מי שמכוניתו נפגעה שם, רק יכול לחפש את החברים שלו :? .

החיים הם סחיטה של המצערת.

פורסם

אם אני הייתי דופק תאוטו כמו שסופר כאן הייתי מזמן פונה לאיזה עו"ד תחמן שיהנדס איזו תביעה ייצוגית (גם בשם שאר הנהגים שנדפקו-תרתי משמע)נגד מע"צ והמדינה.

זה אפשרי והכרחי. צריך להפסיק את הבזיון הזה!

במקום לעשות מה שצריך מישטרת התנועה מחפשת נהגים שעוברים ב-10 קמ"ש את המהירות המותרת. אתמול בדרך לירושליים זיהיתי כ-7 (!) ניידות שמחפשות איך לממן את הגירעון הלאומי מכיסם של נהגים תמימים.

פורסם

עוד אזהרה לכל חברי הפורום

בכביש בין קרית אונו לבין גבעת שמואל ( לאחר מכן מתחבר לצומת בר אילן )

כמאה מטרים אחרי הפניה לגבעת שמואל יש מעין ארון בכביש מהארונות

מתכת הללו של בזק הוא שקוע בכביש והשף שלו מאד גבוה , הרבה מכוניות

חוטפות שם , אפשר לאבד שליטה בקלות , תזהרו.

×
×
  • תוכן חדש...