Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6766 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז סיפור שהיה כך היה

דיברתי עם דודי לאחר שכבר הזמין את המגבר הייפוניקס ואז שאלתי אותו אם אפשר להחליף מגבר אחר לפני שידעתי שהוא כבר הזמין הוא אמר שינסה עכשיו הוא חזר אלי לאחר שדיבר עם החברה והם הסכימו להחליף את המגבר לאלפיין

אבל אני שלחתי לדוד שלי אתר אחר שהיה יותר זול ולמרות ההפרש של 60$ בין החברות הם הסכימו להוריד את מחירם ולהשוות לאתר השני

אז אני רוצה לציין לטובה את האתר

https://www.sonicelectronix.com/

שגם יש להם בדר"כ מחירים טובים (עדיין שווה לבדוק) וגם שולחים מוצרים לארץ

sound connecting people

פורסם
אז סיפור שהיה כך היה

דיברתי עם דודי לאחר שכבר הזמין את המגבר הייפוניקס ואז שאלתי אותו אם אפשר להחליף מגבר אחר לפני שידעתי שהוא כבר הזמין הוא אמר שינסה עכשיו הוא חזר אלי לאחר שדיבר עם החברה והם הסכימו להחליף את המגבר לאלפיין

אבל אני שלחתי לדוד שלי אתר אחר שהיה יותר זול ולמרות ההפרש של 60$ בין החברות הם הסכימו להוריד את מחירם ולהשוות לאתר השני

אז אני רוצה לציין לטובה את האתר

https://www.sonicelectronix.com/

שגם יש להם בדר"כ מחירים טובים (עדיין שווה לבדוק) וגם שולחים מוצרים לארץ

 

לאיזה אלפיין החלפת ?

 

 

 

תומר.

💡אמרת? אל תבטיח;  הבטחת? אל תכתוב;  כתבת? אל תחתום;  חתמת? אל תתפלא 😏

×
×
  • תוכן חדש...