Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6777 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ובקשר למנוע V8 חמישה ליטר, מצאתי אותו פשוט באוטו הבא:

(עריכה - התמונה פורסמה בלוח יד 2)

 

o1_6_1_96599_20071205181256.jpg

 

בטראנס אם שפירסמתי למעלה יש V8 אבל אני לא יודע כמה ליטר...

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

הייתי ממליץ לך להצטרף לאיזושהי קבוצה חובבת אספנות (הפורום הזה הוא התחלה מעולה) וללמוד קצת על העניינים הפראקטיים של בעלות על רכבים כאלו.

 

כמו שאמרו, זהו רכב שצורך כמויות חולניות של דלק (1:9 לא סביר) והתחזוקה שלו יכולה להיות יקרה.

 

בקשר למנוע, יש כמה גדלים, אבל אם מצאת מוסטנג עם מנוע 5 ליטר זה לא אומר שום דבר על הטראנס אם. הם לא בעלי מנועים תואמים (לפחות לא חוקית, פראקטית אני לא יודע).

 

בעלות על רכב אספנות יכולה לכיות יקרה מאוד וגם מסובכת הרבה פעמים. אני לא אומר שזה לא שווה את זה, להיפך! אבל חייבים להבין שלחסוך כסף זה לא אפשרי וזה לא יעשה לך את החיים יותר קלים.

 

קנה בכיף ותקבל את כל הפרגון מכל אחד מהאנשים בפורום או בתחום בכלליות, אבל עדיף שתדע למה אתה נכנס.

 

בהצלחה!

פורסם

אם מצאת טרנס אמ כלבבך ויש לך כסף, אז כדאי.

אם נסכם את מה שאמרו קודמיי, זה לא רק רכב עתיק וקלאסי, זה גם רכב ישן על כל המשתמע מכך.

אז אם אתה מתכוון גם לביצועים, לך למוסכניק טוב שיבדוק בראש ובראשונה את המערכות הבטיחותיות, מיתלה קדמי, בילום והגה וצמיגים (אל תזלזל בצמיגים).

תצפה להוצאות נוספות שיכולות להגיע לכמה אלפים טובים.

אחר כך תבדוק חלודות, לא חלודות בצבע החיצון אלא ברצפה ובחיבורי הקורות כי אם אתה רוצה לאמץ את האוטו, יש לזה משמעות.

במכניקה תבדוק את מערכת הקירור כי לא נעים להיתקע עם מנוע רותח, וזה תמיד קורה ביום ששי אחרי הצהרים, 5 דקות אחרי שהמוסך נסגר.

ואם הכל בסדר, בוא ביום ששי למפגש המועדון ותראה לנו אותה.

בהצלחה!

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

פורסם
כמה הוא עושה בעיר וכמה מחוץ לעיר?

לפי מה שאני הבנתי בעיר 1:5

ומחוץ לעיר 1:9

 

מזדה לנטיס שלי עושה ככה! בשביל, שמנוע 5.7 יעשה ככה- אתה כנראה תצטרך לא לגעת בגז בכלל, וגם אז לא בטוח- אז, מה עשינו בזה, איפה הכיף שבנהיגה? אם תנהג "כמו שצריך" על האוטו- הצריכה תוכל להגיע "קצת" יותר מ-1:5!:twisted::-P

י Capri GT 74 MK2 "אספנות", עדיין מחכה לפחחות רצינית.*סוזוקי 1100F (שהפך ל"סטריטפייטר" לצערי :sad: )*GMC וואנדורה 4X4- "לוחם שטח" במנוחה *פורד D שנת78, ש"מת" להפוך ל"אספנות":oops:*פורד פיירמונט 79' :twisted: -חולם להיות שחור:wink: *"משפחת ליילנדים"* *ואסקורט סטיישן שניצלה בדקה ה-91:king::חובב מכוניות, אופנועים, מפלצות למיניהן ומוזיקה, הסובל מחוסר מקום, זמן ותקציב כרוני, להתעסק בכל התחביבים שלו :???:

פורסם

תפסיקו לחשוב שהמנועים האלו שותים כמו אלכוהוליסטים (הם כן )

בכל אופן יש עוד נתונים שמשפיעים על תצרוכת דלק

יחסי העברה בגיר, בדפרנציאל, מספר הילוכים, קרבורטור, ועוד גורמים.

mustang 67 GT, 302 engine t5

פורסם

מניסיוני, בנסיעה מעורבת עירונית/חוץ עירונית, כאשר הדוושה "מלוטפת" בלבד, בסביבות 1:5

 

בנסיעה אגרסיבית יותר 1:3 זה סטנדרטי בהחלט.

 

גילוי נאות: הרכב (פונטיאק פיירברד, מנוע 5.7) היה בידי כחודשיים ונמכר לאור חוסר היכולת הכלכלית לעמוד בהוצאות אלה.

פורסם

תבדוק טוב את המתלים בגלל שהרכב הזה יכול להתהפך בקלות רבה יותר ממוסטנג או קורווט מאותן שנים אז תבדוק את זה טוב.

 

כשתמצא אחת תגיד ותביא תמונות.

 

בהצלחה

פורסם
תפסיקו לחשוב שהמנועים האלו שותים כמו אלכוהוליסטים (הם כן )

בכל אופן יש עוד נתונים שמשפיעים על תצרוכת דלק

יחסי העברה בגיר, בדפרנציאל, מספר הילוכים, קרבורטור, ועוד גורמים.

 

 

אצלי עם מנוע 390 (6400 סמ''ק) בחוץ 1:6.5 בעיר - 1:5

קרבורטור 4 לועות ומנוע וי-8

אם הרכב מכוון ובנסיעה סבבה - אלו הנתונים...

גידי אשכנזי נפטר בנובמבר 2011. יהי זכרו ברוך

 

..........................................

גידי אשכנזי - אתר הבית www.gidiashkenazi.com

ומשהו על הגברת:

http://sport.nana10.co.il/Article/?ArticleID=559554

פורסם

שמתי לב שהרבה מאוד מהמכוניות המוצעות למכירה הן במחירים זולים יחסית.....

 

תודה!

 

ליאור, כבר מצאתי טראנס אם שרשומה כרכב אספנות

שנת 73 במצב מעולה שכרגע עברה שיפוץ (לא שיפור) ואני יכול להביא אותה ב70 אלף.

 

 

70 זה מחירים זולים יחסית?... יחסית למה? מה זה נקרא שיפוץ? שחזור? או החזרה לכביש?

 

ליאור.

חלומות נועדו להתגשם

 

http://www.BackOnTwo.com

פורסם
אצלי עם מנוע 390 (6400 סמ''ק) בחוץ 1:6.5 בעיר - 1:5

קרבורטור 4 לועות ומנוע וי-8

אם הרכב מכוון ובנסיעה סבבה - אלו הנתונים...

 

ויש לך גם גיר C6 שהוא 3 הילוכים

ויחס דפרנציאל שאין לי מושג אבל זה בטח באזור ה 3

אל תשכח שיש לך מנוע 6.4 ליטר והאוטו שלך בטח מגרד את ה 2 טון אם לא יותר

תשים גיר 4 הילוכים אוטו ותראה איך הצריכה שלך משתפרת (לא יודע אם יש משהו סטוק שיחזיק את המומנט של המנוע , אבל תמיד אפשר לבנות AOD מחוזק) . לא יודע איזה קרב יש לך אבל גם איתו אפשר לשחק , וגם ביחס אחורי .

 

 

אני לא אומר שזה לא אוכל גם האוטו שלי יאכל דלק

אבל נתון הצריכה משתנה מרכב לרכב שיש הרבה גורמים

בקיצור אל תזרקו סתם נתונים של כמה האוטו שלי אוכל

בסוף הוא יהיה לו מנוע 350 עם טובארל גיר 4 הילוכים ויעשה גם 1 \10 (אם הוא יקנה את האוטו )

 

זה משתנה מרכב לרכב כמו שאמרתי עם המון פרמטרים

אפשר להגיע בנסיעות חוץ עירוניות לתוצאות דיי יפות

למרות שבנושא הזה מדובר ברכב ספורט אז הדלק הוא לא פונקציה

mustang 67 GT, 302 engine t5


×
×
  • תוכן חדש...