שלח אי מייל לבית חרושת או למועדוני אופל באירופה. בטוח שישמחו לעזור,
בהצלחה,
אגב, היתה לי בזמנו רקורד 71 אוטמטית. יופי של מכונית שלוש שנים אצלי, פעם נשרף שסתום ראש מנוע. חלקים השגתי אצל אחים רינגל תל אביב
בהצלחה,
הטסט לפלימות הקשישה בדצמבר השנה והבא בדצמבר 2010 -כל הכבוד ותודה מקרב הלב לחברי המועדון אשר טרחו והסירו מעלינו את הסיוט של פעמיים בשנה טסט. אפשר לנשום לרווחה
בראה שהאנגלים עושקים ברשיון- האמריקאים הגונים. הזמנתי בזמנו סט ק ליפסים לניקלים וגומיה אחת לדלת.עלות 175
דולר משלוח מהיר 100 דולר ב-הגיע אחרי יומיים .במכס הם הכינו לי את הלקרדה.. אבל זה סיפור אחר .
שאלוהים ישמור אותנו מהדבר הנורא הזה. 10 וליום ועשר אקמולים לא יעזרו. כך גם שני קופסאות סיגריות..
שלמו לי כסף ,משכורת אני לא אתקרב לנמל הזה בחיים.
מקסימום אשלם למאכער שמכיר את כל הקומבינות ו או אשלח הרכב לנמל אשדוד.
שנה טובה,